شُدیمُکآفاتِقَلبِمَنپِسَرِخوب'
️╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
۵۸
۲۱:۳۰
جوری باشید که اگه یه ذره همنبودید یه عالمه دلمون تنگ بشه براتون...
╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
╭┈──────「
۵۹
۲۱:۳۰
[ +نسبتت باهاش؟ ]- میزنه قلبم براش :)

╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
۵۹
۲۱:۳۲
آرامش بخش تویی ژلوفن اداتو در میاره !🫶


╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
۶۰
۲۱:۳۲
┐خواستم بہت بڪًم:سرم شلوغه، ولی حواسم بہت هستسرڪًرم ڪارمم، ولی حواسم بہت هستدورم ازت، ولی حواسم بہت هستنیستی، ولی حواسم بہت هستتو برایِ همیشہ مـ∞ـالِ من بمون┐منم همیشہ حواسم بہت هست

╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
۶۰
۱۰:۵۶
با "تُــو"هَـوای "زِنـدگی اَم"فَـرق مےکُنـد..✻

✻ ╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
۶۲
۱۰:۵۶
چشمات همون:ستاره پر رنگهی بچگيمتو آسمون بود،كه خدا روى زمين بهم داد.بغلت همون:يه تيكه ى كوچيك از بهشت بود،كه خدا به من زودتر داد.موهات همون:ارامشه بعد از همهى طوفان هاى زندگيم بود،که خدا بهم داد.كلى بگم جانِ دلمخدا يه نسخه از خودشو به من داد.تو خدای کوچیکه منی🫂🫀╭┈──────「
」 ╰─┈➤ble.ir/join/NTRiMDc4ZW
۶۷
۱۰:۵۶
روانشناسی میگه:غیر ممکنه که از کسی که واقعاً دوسش دارید عصبانی بمونید.عصبانیتی که بیشتر از سه روز طول بکشه نشون میده که شما دوسش ندارید :)
۶۲
۱۲:۲۷
با دختری که برات حسودی میکنه بحث میکنی؟ باید براش بمیری احمق :)
۶۳
۱۲:۲۷
رهگیری راحت بستههای پستی با«دستیار پستی من»
@post_bot











نحوۀ استفاده:اگه از بازوی «دستیار پستی من» استفاده میکنی، با وارد کردن بارکد یا شماره موبایل میتونی آخرین وضعیت بستهات رو ببینی.
۶۲
۱۹:۵۳