سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد زمان پایان تجمعات شبانه پس از برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید تدوین و مشخص خواهد شد.
" />
مردم با دستور وزارت کشور به خیابان نیامدند که حالا زمان پایانش رو تعیین کنه، مردم با خواست فرماندهی کل قوا تو میدان هستند، روشنه؟؟!!
[#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
[#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۲۵۱
۹:۳۰
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۲۳۲
۱۲:۰۴
شهید نوابصفوی در جواب علامه امینی که به ایشان فرموده بودند: تو استعداد زیادی داری! مبارزه بس است! بیا نجف درس بخوان گفته بودند:
اسلام فیلسوف زیاد دارد. فقیه زیاد دارد. مهندس زیاد دارد. الان هم می بینید که بزرگانی هستند که دانش زیادی دارند. اما اسلام سگ پاچه گیر ندارد. ما در اینجا ماندهایم که پاچۀ دشمنان اسلام را بگیریم. اجازه بدهید ما اینجا بمانیم!
و رهبر شهید ما فرمودند: مرحوم نواب صفوی برای من خیلی جاذبه داشت و به کلی مرا مجذوب خودش کرد. هرکسی هم که آن وقت در حدود سنین من بود، مجذوب نواب صفوی میشد. از بس این آدم پرشور و با اخلاص، پر از صدق و صفا و ضمناً شجاع و صریح و گویا بود. من می توانم بگویم که آنجا به طور جدی به مسائل مبارزاتی و به آنچه که به آن مبارزه سیاسی میگوییم علاقهمند شدم.»
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۱۵۹
۷:۲۸
وقتی بند اول تفاهم بمباران میشهو پامیشید میرید سوییسباید منتظر این باشید که تهدید به گروگانگیری هم بشید!!
بعد که خرت دوباره به پل مردم و رهبر و نیروهای مسلح گیر کرداون موقع دوباره لال میشید!
شخصیت بعضی سیاستمدارای ما مثل ترامپ میمونهزور بالاسرشون باشه موشنمیدون بهشون بدی همه رو میدرن
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
بعد که خرت دوباره به پل مردم و رهبر و نیروهای مسلح گیر کرداون موقع دوباره لال میشید!
شخصیت بعضی سیاستمدارای ما مثل ترامپ میمونهزور بالاسرشون باشه موشنمیدون بهشون بدی همه رو میدرن
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۱۹۳
۷:۵۱
بازارسال شده از باشگاه نوجوانان برنا
هنگام مذاکره امام را به تسلیم فراخواند!
بُرنـا━═━
۱۹
۸:۱۳
ما و حزبالله لبنان تا ابد همسنگریم/جانفدای رهبریم(۲)
ما که یاران سلیمانی و حاجیزادهایم/جان به کف آمادهایم(۲)
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۹۵
۲۰:۳۱
با توجه به وقایع اخیر و لزوم مطالبهگری، حضور در اجتماعات خیابانی مهمتر از گذشته است.
بانی مردمند و مورد پسند امام است...به هیچ دستگاه و ارگانی مربوط نیست!
حجتالاسلام حاج علی اکبری
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
بانی مردمند و مورد پسند امام است...به هیچ دستگاه و ارگانی مربوط نیست!
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۸۳
۹:۰۸
این ۳دقیقه، هزاران ساعت درس و عبرت و #بصیرت است
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۴۴
۱۵:۳۵
مطالبهگری؛ بدون ایجاد تفرقه و یأس
رهبری فرمودند: راوی ضعف نباشید، از تفرقه بپرهیزید، حتی به خاطر اختلافات موجه. بچهحزباللهیها عاشق چشم و ابروی کسی نیستند. دغدغهشان امر ولی است. اما گاهی عدم تحمل خار در چشم و استخوان در گلو، جان امام و مصلحت امت را به خطر میاندازد.
راهکار چیست؟
به جای گیر دادن به اشخاص و طرز فکر تیم مذاکرهکننده، روی خود مذاکرات و محتوای آن تمرکز کنیم. اینکه صحبتهای قالیباف و پزشکیان را بیاوریم و ضعفهایشان را موشکافی کنیم، پمپاژ ضعف و ناامیدی است. هرچند حرف درستی باشد، الان وقتش نیست. خار در چشم و استخوان در گلو را باید تحمل کرد و گذشت.
زوم کردن روی طرز کت پوشیدن همتی و پیوند زدن با ویلچر ظریف، چه فایدهای جز ایجاد حس خیانت و ناامیدی دارد؟
به جای اینکه بگوییم الان در مذاکرات چه کارهایی دارد میشود – که بیشتر مبتنی بر اخبار دشمن است و صدق و کذبش مشخص نیست – تمرکز را بگذاریم بر اینکه مذاکرات چه باید باشد. دقیقاً مثل لزوم توجه به دیپلماسی در قبال روسیه و چین. ناظر به بایدها مطالبه کنیم، نه ناظر به هستهایی که روشن نیست.
اینکه دولت باید مردم را در جریان بگذارد، حرف درستی است. اما الان ما که تیم رسانهای دولت نیستیم. اگر کسی دسترسی دارد، انتقال بدهد. اما وظیفه ما چیست؟
ممکن است بگویید «چه باید باشد» با «چه هست» رابطه دارد. مثلاً نباید از آمریکا کالای استراتژیک وارد کنیم، پس چرا همتی گفت میتوانیم؟ اما این دو طرز بیان متفاوت است و هر کدام بار روانی خودش را دارد.
در روایت الهی، یک بحث محتواست و یک بحث فرم و شیوه انتقال. این محتوا را با هر فرمی نمیشود انتقال داد. امیدبخشی یکی از مهمترین اصول است. اگر همان محتوای سنتهای الهی را میگوییم، اما نتیجه حرفمان ایجاد ضعف و یأس میکند، آن روایت الهی نیست.
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
رهبری فرمودند: راوی ضعف نباشید، از تفرقه بپرهیزید، حتی به خاطر اختلافات موجه. بچهحزباللهیها عاشق چشم و ابروی کسی نیستند. دغدغهشان امر ولی است. اما گاهی عدم تحمل خار در چشم و استخوان در گلو، جان امام و مصلحت امت را به خطر میاندازد.
راهکار چیست؟
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
۲۰
۱۶:۴۳