لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل ندای جهادن
۸۸۱ عضو

ندای جهاد

اینجا قراره صدای بچه مسجدی ها باشه که چطور مسجد تبدیل بشه به مرجع و تکیه‌گاه مردم محل...
ارتباط با ما :@Rastar
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۱ خرداد
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد زمان پایان تجمعات شبانه پس از برگزاری مراسم تشییع رهبر شهید تدوین و مشخص خواهد شد.
undefined<img style=" />undefinedمردم با دستور وزارت کشور به خیابان نیامدند که حالا زمان پایانش رو تعیین کنه، مردم با خواست فرماندهی کل قوا تو میدان هستند، روشنه؟؟!!undefined
[#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۱۵
undefined۳
undefined۲

۲۵۱

۹:۳۰

undefinedروحانی، تیم مذاکره‌کننده را به ژنو می‌فرستاد و بعد با رسانه‌ها مصاحبه می‌کرد که خزانه خالی است و مشکل کم‌آبی هم به تحریم ربط دارد و ...undefinedحالا هم وقتی مذاکره‌کنندگان راهی سوئیس شده‌اند، رئیس دولت از اینکه ۵۰ روز است یک بشکه نفت نفروخته‌ایم و از ریختن مردم به خیابان می‌ترسیم حرف می‌زند!!
undefinedما که معتقدیم با زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها، مذاکره به نتیجه نخواهید رسید، اما شما که امیدوار به مذاکره هستید، کاش حداقل موضع مذاکره‌کنندگان خود را پای میز مذاکره تضعیف نکنید!
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۸

۲۳۲

۱۲:۰۴

۱ تیر
undefinedاسلام #سگِ‌پاچه‌گیر می‌خواهد!
شهید نواب‌صفوی در جواب علامه امینی که به ایشان فرموده بودند: تو استعداد زیادی داری! مبارزه بس است! بیا نجف درس بخوان گفته بودند:
اسلام فیلسوف زیاد دارد. فقیه زیاد دارد. مهندس زیاد دارد. الان هم می بینید که بزرگانی هستند که دانش زیادی دارند. اما اسلام سگ پاچه گیر ندارد. ما در اینجا مانده‌ایم که پاچۀ دشمنان اسلام را بگیریم. اجازه بدهید ما اینجا بمانیم!
و رهبر شهید ما فرمودند: مرحوم نواب صفوی برای من خیلی جاذبه داشت و به کلی مرا مجذوب خودش کرد. هرکسی هم که آن وقت در حدود سنین من بود، مجذوب نواب صفوی می‌شد. از بس این آدم پرشور و با اخلاص، پر از صدق و صفا و ضمناً شجاع و صریح و گویا بود. من می توانم بگویم که آنجا به طور جدی به مسائل مبارزاتی و به آنچه که به آن مبارزه سیاسی می‌گوییم علاقه‌مند شدم.»
undefinedپ ن: روایت داریم المومن کالجبل الراسخ، مومن مثل کوه استواره یا المومن کیس، مومن زیرک و باهوشه... اسلام، سیب زمینی بی رگ نمیخواد بلکه آدمای استوار و زیرک میخواد...باید مطالبات مردمی از مسئولین خیلی محکم، جدی و بدون تعارف ادامه پیدا کنه!!
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۳
undefined۳

۱۵۹

۷:۲۸

وقتی بند اول تفاهم بمباران میشهو پامیشید میرید سوییسباید منتظر این باشید که تهدید به گروگانگیری هم بشید!!
بعد که خرت دوباره به پل مردم و رهبر و نیروهای مسلح گیر کرداون موقع دوباره لال میشید!
شخصیت بعضی سیاستمدارای ما مثل ترامپ میمونهزور بالاسرشون باشه موشنمیدون بهشون بدی همه رو میدرن
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۵

۱۹۳

۷:۵۱

۲ تیر
بازارسال شده از باشگاه نوجوانان برنا
thumbnail
undefined #سرنخ - قسمت هفتم
هنگام مذاکره امام را به تسلیم فراخواند! undefinedundefined
undefined آیینه‌داران آفتاب | undefined محمدرضا سنگری
undefined #برنا
undefined #سرنخ

بُرنـا━═━undefined❀undefined❀undefined━═━بُرنـا undefined کانال بله | کانال ایتا

۱۹

۸:۱۳

thumbnail
undefined من زیر بیرق اباالفضل‌العبّاسم...
#رهبر_شهید
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۵
undefined۲

۹۲

۱۶:۳۵

thumbnail
undefinedدودمه‌‌ دشمن‌شکن و کودتاسوزundefined
undefinedاز شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم/ جان‌فدای رهبریم(۲)
ما و حز‌ب‌الله لبنان تا ابد همسنگریم/جان‌فدای رهبریم(۲)
undefinedمثل رهبر ما مخالف با تفاهم نامه‌ایم/ جان به کف آماده‌ایم(۲)
ما که یاران سلیمانی و حاجی‌زاده‌ایم/جان به کف آماده‌ایم(۲)

#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۴

۹۵

۲۰:۳۱

۳ تیر
thumbnail
با توجه به وقایع اخیر و لزوم مطالبه‌گری، حضور در اجتماعات خیابانی مهم‌تر از گذشته است.
بانی مردمند و مورد پسند امام است...به هیچ دستگاه و ارگانی مربوط نیست!
undefinedحجت‌الاسلام حاج علی اکبری
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad
undefined۱

۸۳

۹:۰۸

thumbnail
undefined تصاویری حیرت‌آور بعد از #خرید_گندم_آمریکا

این ۳دقیقه، هزاران ساعت درس و عبرت و #بصیرت است

undefinedبرشی از سخنرانی استاد راجی با موضوع مکتب عاشورایی شهید خامنه‌ای در محرم ۱۴۰۵
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad

۴۴

۱۵:۳۵

مطالبه‌گری؛ بدون ایجاد تفرقه و یأس
رهبری فرمودند: راوی ضعف نباشید، از تفرقه بپرهیزید، حتی به خاطر اختلافات موجه. بچه‌حزب‌اللهی‌ها عاشق چشم و ابروی کسی نیستند. دغدغه‌شان امر ولی است. اما گاهی عدم تحمل خار در چشم و استخوان در گلو، جان امام و مصلحت امت را به خطر می‌اندازد.
راهکار چیست؟
undefined به جای گیر دادن به اشخاص و طرز فکر تیم مذاکره‌کننده، روی خود مذاکرات و محتوای آن تمرکز کنیم. اینکه صحبت‌های قالیباف و پزشکیان را بیاوریم و ضعف‌هایشان را موشکافی کنیم، پمپاژ ضعف و ناامیدی است. هرچند حرف درستی باشد، الان وقتش نیست. خار در چشم و استخوان در گلو را باید تحمل کرد و گذشت.
undefined زوم کردن روی طرز کت پوشیدن همتی و پیوند زدن با ویلچر ظریف، چه فایده‌ای جز ایجاد حس خیانت و ناامیدی دارد؟
undefined به جای اینکه بگوییم الان در مذاکرات چه کارهایی دارد می‌شود – که بیشتر مبتنی بر اخبار دشمن است و صدق و کذبش مشخص نیست – تمرکز را بگذاریم بر اینکه مذاکرات چه باید باشد. دقیقاً مثل لزوم توجه به دیپلماسی در قبال روسیه و چین. ناظر به بایدها مطالبه کنیم، نه ناظر به هست‌هایی که روشن نیست.
undefined اینکه دولت باید مردم را در جریان بگذارد، حرف درستی است. اما الان ما که تیم رسانه‌ای دولت نیستیم. اگر کسی دسترسی دارد، انتقال بدهد. اما وظیفه ما چیست؟
undefined ممکن است بگویید «چه باید باشد» با «چه هست» رابطه دارد. مثلاً نباید از آمریکا کالای استراتژیک وارد کنیم، پس چرا همتی گفت می‌توانیم؟ اما این دو طرز بیان متفاوت است و هر کدام بار روانی خودش را دارد.
undefined در روایت الهی، یک بحث محتواست و یک بحث فرم و شیوه انتقال. این محتوا را با هر فرمی نمی‌شود انتقال داد. امیدبخشی یکی از مهم‌ترین اصول است. اگر همان محتوای سنت‌های الهی را می‌گوییم، اما نتیجه حرفمان ایجاد ضعف و یأس می‌کند، آن روایت الهی نیست.
#ندای_جهاد@Nedaye_Jahad

۲۰

۱۶:۴۳