این اقدام با هدف رفع مشکل فقدان ضامن و تسهیل دسترسی این گروه به منابع مالی برای تداوم کسبوکارهای خرد و خانگی اجرایی شده است.
زهرا بهروزآذر با تأکید بر استراتژیهای جدید دولت برای حمایت از کسبوکارهای خرد و خانگی، جزئیات این طرح را تشریح کرد.
وی با اشاره به تحول عملیاتی در روند دریافت تسهیلات برای این گروه از زنان، اظهار داشت: بسیاری از بانوان سرپرست خانوار که در دهکهای اول تا پنجم درآمدی قرار دارند، به دلیل دسترسی نداشتن به ضامن معتبر، امکان استفاده از وامهای اشتغالزایی را نداشتند. در این راستا، معاونت امور زنان و خانواده ریاستجمهوری برای رفع این مانع، ضمانت دریافت وام این بانوان را بهطور مستقیم عهدهدار میشود تا مسیر دریافت تسهیلات برای آنان هموار شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیسجمهور در بخش دیگری از سخنان خود، به ابعاد کلانتر حمایتهای مالی دولت اشاره کرد و از اختصاص اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومانی برای حوزه اشتغال زنان خبر داد.
بهروزآذر با بیان این که بخش قابلتوجهی از منابع تخصیصی سال گذشته جذب شده است، افزود: با توجه به رشد تسهیلات در سال جدید، فرصتهای مالی گستردهتری در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است که میتواند نقشی کلیدی در جلوگیری از تعطیلی کسبوکارهای کوچک و آسیبپذیر ایفا کند.
————————————
لینک نی ریزان فارس در پیامرسان روبیکا:https://rubika.ir/neyrizanfars11
۸۸۳
۳:۳۶
اطلاعیه آگهی مزایده فروش زمین مسكونی شهرداری مشكانبرای خواندن کامل آگهی به لینک زیر مراجعه کنید
https://hourgan.ir/fa/news/26435/آگهی-های-اداری-588
تبلیغات
1405/04/02
10
پیجهای رسمی نیریزان فارس:
@neyrizanfars
@neyrizan.fars
@neyrizanfars_n
۸۱۹
۶:۲۴
این دستنوشته با عنوان «النّوحه علیاکبر»، شرح غمانگیز به میدان رفتن حضرت علیاکبر فرزند ارشد امام حسین (ع) وام لیلا است که در ۲۵ سالگی و در روز عاشورا و در نبرد کربلا به شهادت رسید.
شاعر این نوحه ناشناخته است، اما به گفته جناب ایرانمنش، به احتمال فراوان سروده یکی از شعرای معاصر نیریز باشد که زندهیاد صمدآقا آزاد سالها در ایام محرم با شور و نوای خاصی و با ریتم سنتی ویژه نیریز در حسینیه صولت (مصطفی خمینی کنونی واقع در روبروی سرای فاتح) میخوانده و غوغایی به پا میکرده. طوری که سینهزنان در سکوتی سنگین با نوحهخوان همراهی میکردهاند. چه افسوس که دیگر نه از آن نوحهها نشان است و نه از آن نوحهخوانان. خدایش بیامرزد.
متن نوحه را جناب ایرانمنش برای ما بازخوانی کردند. در زیر تصاویری از دستنوشته آمده است.
ادامه در لینک زیر آمده است:https://hourgan.ir/fa/news/26396
۷۹۳
۸:۲۲
———————————
لینک نی ریزان فارس در پیامرسان روبیکا:https://rubika.ir/neyrizanfars11
۷۱۰
۱۰:۳۸
۷۱۰
۱۰:۳۸
فیزیوتراپی آوافیزیوتراپیست اسماعیل مبارکیمجهز به تکار ،شاک ویو،لیزر پرتوان،درای نیدلینگ ،تکنیک های دستی
نی ریز،خ طالقانی ،میدان سرباز ،ابتدای بلوار میرزا کوچک خان۰۹۰۳۰۲۹۰۲۷۳,۰۷۱۵۳۸۲۳۳۴۰
#تبلیغات--------------1405.04.0118:00
نی ریز،خ طالقانی ،میدان سرباز ،ابتدای بلوار میرزا کوچک خان۰۹۰۳۰۲۹۰۲۷۳,۰۷۱۵۳۸۲۳۳۴۰
#تبلیغات--------------1405.04.0118:00
۶۰۰
۱۳:۵۴
این عملیات در راستای اجرای مصوبات نشست مشترک اداره منابع طبیعی و اداره راهداری و حملونقل جادهای، با استفاده از ماشینآلات راهداری در حال انجام است.
هدف از اجرای این طرح، کاهش خطر انتقال آتش از حاشیه جادهها به منابع طبیعی، حذف پوششهای خشک و ایجاد خطوط دفاعی برای جلوگیری از گسترش حریق عنوان شده است.
روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیریز
————————————
لینک نی ریزان فارس در پیامرسان روبیکا:https://rubika.ir/neyrizanfars11
۴۸۲
۱۶:۰۴
موسسه زبانهای خارجی رامانیادگیری زبان= تحول سبک زندگی
چرا رامان؟
دومین موسسه استان فارس در زمینه گردشگری و آموزش زبان های خارجی در جهت ارتباط با گردشگران (تورلیدری) تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور
ارائه مدارک بین المللی و قابل ترجمه
اساتید حرفهای با مدارک بینالمللی
آموزش زبان های متنوع (انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی ، ایتالیایی.....)
کلاسهای متنوع (حضوری، آنلاین، فشرده، خصوصی،عمومی)
محیطی پویا و جذاب با روشهای آموزشی مدرن
تضمین قبولی در آزمونهای بینالمللی (IELTS, TOEFL, PTE, TÖMER و ...)
ویژهترین پیشنهاد سال!ثبتنام با10% تخفیففقط برای 20نفر اول
همین حالا تماس بگیرید: 09027891012
آدرس:خیابان جانبازان_بلوار چنارشاهی_حسینیه اکبرزاده_حدفاصل دونانوایی سنگک
رامان؛ پلی به سوی دنیای بیمرزیادگیری آسان، سریع و لذتبخش
بدون شک، موفقیت شما از همینجا شروع میشود!
اینستاگرام:@ramanlgacademy
#تبلیغات--------------1405.04.0220
رامان؛ پلی به سوی دنیای بیمرزیادگیری آسان، سریع و لذتبخش
#تبلیغات--------------1405.04.0220
۴۶۶
۱۶:۳۰
به قلم: امین رجبی، سردبیر
ماجرای زیر واقعی است.
جوانی ۲۰ ساله است فارغ از هر قید و بند اجتماعی و هر آداب و ادبی که میشناسیم. اهل تتو و مشروب و سیگار و پارتنر و رفیق و وِیپ. نه سوادِ درست و حسابی دارد و نه شغلِ آنچنانی. برای چِندرغاز درآمد روزانه به هر کاری که به تورش بخورد «نه» نمیگوید. ولی کو کار برای چنین آدمی؟ بیشترِ وقتها جیبش خالی است. حتی توان خرید یک موتورسیکلت درب و داغان را هم ندارد. در خانوادهای پر از آسیبهای رنگارنگ اجتماعی از اعتیادِ سخت گرفته تا طلاق رشد کرده...
و حالا سالهاست نه پدر دیده و نه مادر و نزدِ یکی از بستگان زندگی میکند.
اگر یک روز پیاله مشروبی سر نکشد حالش خراب است. نصف هر جملهای که میگوید، کلمات رکیک است و بددهنی. در دنیای رفاقت، اما چیزی از مرام کم نمیگذارد. بیخیالِ دنیاست. از همانها که نه حسرت دیروز را دارند و نه غصهی فردا را.
از من میپرسد:
- فلانی امروز چندشنبه است؟
- یکشنبه.
- محرم کی شروع میشود؟
- سهشنبهی همین هفته. چکار به محرم داری؟
- میخواهم ببینم چند شب دیگر میتوانم مشروب بخورم.
- خب یعنی محرم مشروب نمیخوری؟
- دستت درد نکند. درباره ما چه فکر کردهای؟
- فکر بدی نکردهام. جالب است که محرم مشروب نمیخوری.
- قصه امام حسین (ع) فرق میکند. چند سال است که توی هیئت عَلَمگردانی دارم. میروم زیر بیرق امام حسین (ع). همیشه آرزو داشتم برای امام حسین (ع) طبل بزنم ولی به من نرسید. همان عَلَم هم خوب است. نمیدانی چه عَلَمی میچرخانم.
- واقعاً دهه اول محرم طاقت میآوری؟
- دهه؟ کل ماه را نمیخورم. لب نمیزنم. حالا هم فقط امشب میخورم و بعدش تعطیل تا آخر ماه.
صدای زنگ موبایلش یک نوحه جانسوز ترکی است. چقدر بیادعاست و همین بیادعایی او را صاف کرده. به عکسِ ما که ادعای فهم و دانستن و مذهب داریم. شنیده بودم در قدیم شرابخورها به حرمت امام حسین (ع) محرم و صفر بساط را تعطیل میکردند. باورم نمیشد این روحیات در نسل زِد امروزی هم پیدا بشود. ما چقدر خودخواهیم که این جوانهای مظلوم را با تتوهایشان قضاوت میکنیم.
چه جاذبهای دارد شخصیت امام حسین (ع) که همه جور آدم را جذب میکند. هرچند فقط هیئتیها به چشم میآیند و در صف اول هستند، ولی امام حسین (ع) آن آخرها بیشتر طرفدار دارد؛ از همین جوانها که تتو میزنند. حتی همان دخترها که حجاب کامل ندارند. به قول میلاد عرفانپورآن شاعر جوان شیرازی:
ما سینه زدیم بی صدا باریدند
از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند
ما مدعیان صف اول بودیم
از آخر مجلس شهدا را چیدند
در جنگ هم بودند از همین لات و لوتها که صاف و یکرنگ آسمانی شدند.
یادم افتاد به داستانی از مرحوم آخوند کاشی (*) که روزی مشغول وضو گرفتن بود که شخصی با عجله آمد، وضو گرفت، به داخل رفت و به نماز ایستاد. با توجّه به اینکه مرحوم آخوند خیلی خوب وضو میگرفت و همهی آداب و ادعیه وضو را به جا میآورد؛ تا وضوی آخوند تمام شود، آن شخص نماز ظهر و عصر خود را هم خوانده بود. آن شخص به هنگام خروج، با مرحوم کاشی روبرو شد.
ایشان پرسید: «چه کار میکردی؟»
گفت: «هیچ!»
فرمود: «تو هیچ کار نمیکردی؟»
گفت: «نه!»
میدانست که اگر بگوید نماز میخواندم، کار بیخ پیدا میکند.
آقا فرمود: «مگر تو نماز نمیخواندی؟»
گفت: «نه!»
آخوند فرمود: «من خودم دیدم داشتی نماز میخواندی!»
گفت: «نه آقا اشتباه دیدی.»
سؤال کردند: «پس چه کار میکردی؟»
گفت: «فقط آمده بودم بگویم من یاغی نیستم، همین!»
این جمله در مرحوم آخوند خیلی تأثیر گذاشت. تا مدّتها هر وقت از احوال آخوند میپرسیدند، ایشان با حال خاصی میفرمود: «من یاغی نیستم!»
*- آخوند ملا محمد کاشانی، معروف به آخوند کاشی (۱۲۴۹-۱۳۳۳ مهشیدی) از مدرّسان و مروّجان فلسفه ملاصدرا در قرن سیزدهم مهشیدی در اصفهان. وی علاوه بر فلسفه در ریاضیات، نجوم، هیئت، فقه و عرفان نیز تبحر داشت. او فلسفه را با عرفان در میآمیخت و از وی کراماتی نیز گزارش شده است.
بدرود
۳۸۳
۱۸:۱۱
همه ی نیازهای چاپی شما زیر یک سقف!
کپی و پرینت
صحافی حرفه ای(کتابی،سیمی،فنری)
خدمات ویژه صحافی(برای مدارس و دانشگاه ها)
پرس کارت و مدارکقیمت مناسب بازارتلفن تماس:۰۹۹۰۷۰۰۷۸۸۴آدرس ما:خیابان طالقانی روبروی خیابان فاطمیه جنب املاک کیان
#تبلیغات--------------1405.04.0222:00
#تبلیغات--------------1405.04.0222:00
۳۵۶
۱۸:۵۸