۲۳۲
۱۷:۵۱
سهم امام هم بدهی فایده ندارد!
اگر به تجارت، به فقه و اصول، به پزشکی، به مهندسی، به هر کاری میپردازیم، باید در کنار این کارها و اشتغالهایمان، در تربیت نفوس، در دگرگون کردنِ تلقیِ آدمها از خودشان، در بالا بردن همتها از حد دنیا و حتی بالاتر از بهشت پریدنِ آنها هم نقشی داشته باشیم. چارهای جز این نیست!
بقال ما، مهندس ما، تا این کار را نکند و فقط شغل خود را داشته باشد، حتی اگر سهم امامش را بدهد، فایده ندارد. خدا شاهد است مادامیکه در تمامی شغلهایمان، تربیت نقش نداشته باشد، به هیچجا نخواهیم رسید. این حرف کمی نیست! در کنار هر شغلی که داریم، باید نقش تربیت افراد و تربیت مهره و یاور برای اولیای خدا و نقش جایگزینسازی اینها را داشته باشیم...
هر شغلی که داریم اگر در کنارش نقشی نداشته باشیم، خائنیم؛ بهخدا قسم مُسلِم که هیچ، حتی انسان هم نیستیم. اول ظالم بر محمد و آل محمد، کسانی هستند که از محمد و آل محمد چشیدهاند، از آنها گرفتند و با غیر آنها سودا کردند و برای غیر آنها سر به خاک گذاشتند.مادامیکه همّ و غم من بچههای خودم باشند و اینکه نانی، پفکی، کفشی، کلاهی برایشان بگیرم و از دیگران غافل شوم، در زندگیام چیزی نمیماند!...
حرفم این است که «هَلْ مِنْ ناصِرٍ» حسین امروز هم زنده است. حالا با وجود همه این ادله، نمازمان را هم خوب بخوانیم و روزهمان را هم بگیریم؛ وقتی فریاد «العطش» اصحاب اباعبدالله و اسارت اهلبیت را میشنویم، عذری برایمان باقی میماند؟!@einsad@nojavanebaestedad
۱۶۴
۵:۰۵
1_10053377529.pdf
۱۲.۳۱ مگابایت
۱۵۰
۱۵:۰۲
سمانه کرمی | نوجوان بااستعداد
1_10053377529.pdf
اگر علاقمند هستید با دیدگاه رهبر شهیدمون بیشتر آشنا بشید، حتماً روزانه چند صفحه از این کتاب را مطالعه فرمایید.
بخشهای کوتاه، بسیار شیوا و روان
بخشهای کوتاه، بسیار شیوا و روان
۱۸۶
۱۵:۰۶
ای ماهترین عموی دنیا عباس..
۵۹
۱۳:۲۱
محرم عجیبی رو داریم میگذرونیم،
امسال "کربلا" رو با همه وجود لمس کردیم؛ از شهادت علمدارمون،فرماندهانمون،بچههای کوچک بیگناهمون،هلهلهای که شنیدیم و... .
اما "مقاومتر" از همیشهایم،کمرمون شکسته، اما خم نیستیم
️این، میراث عاشوراست!@nojavanebaestedad
امسال "کربلا" رو با همه وجود لمس کردیم؛ از شهادت علمدارمون،فرماندهانمون،بچههای کوچک بیگناهمون،هلهلهای که شنیدیم و... .
اما "مقاومتر" از همیشهایم،کمرمون شکسته، اما خم نیستیم
۶۵
۱۳:۲۵
خوشا راهی که پایانش تو باشی..
#یا_حسین
#یا_حسین
۳۱
۱۹:۵۷