#درخواستی
سلام ممکنه کسی تجربه کلاس و امتحان دکتر ابراهیم متقیدانشکده حقوق و علوم سیاسی تو مقطع ارشد یا دکترا رو داشته نظرشو بگه ؟معمولا از مباحث کلاسی خودشون میارن یا کتاب ؟ خیلی تحلیلی و دقیق هست ؟
سلام ممکنه کسی تجربه کلاس و امتحان دکتر ابراهیم متقیدانشکده حقوق و علوم سیاسی تو مقطع ارشد یا دکترا رو داشته نظرشو بگه ؟معمولا از مباحث کلاسی خودشون میارن یا کتاب ؟ خیلی تحلیلی و دقیق هست ؟
۳.۳K
۲۰:۲۵
۳.۹K
۹:۳۹
اول هر جلسهمباحث جلسه قبل در حد ۱۰ دقیقه یا یک ربع معمولا دوره می کنند و خب به چینش ذهنی شما خیلی کمک می کن
و مباحث جدید جلسه رو یا براتون پاورپوینت میارن که به شما پاورپوینت بعدا میدن یا مباحث روی تخته به صورت خلاصه و تیتروار می نویسن با کلیدواژه های خیلی خوب که راحت می تونید جزوه بنویسید و نهایتا از هر جلسه شاید ۳ صفحه جزوه دربیاد
کلاس ها به صورت گفت و گوی دانشجو با استاد جلو میره و راحت هم می تونید سوال بپرسید و هم با ایشون بحث و تبادل نظر کنیداستاد اعظمی برای این بحث ها و سوالات خیلی ارزش قائلن و حتی کلیدواژه های که بالاتر گفتم از تو دل این بحث ها درمیارن و تو جزوه میگن بنویسیم
امتحان میان ترم هم به صورت خُرد خُرد و هر جلسه نیم نمره یا ۱ نمره می گیرن و فشاری در طول ترم به دانشجو بابت امتحان میان ترم نمیاد اصلا
بابت حضور و غیاب و تاخیر هم زیاد حساس نیستن و واقعا اگه دلیل موجهی داشته باشید سخت نمی گیرن روی این مسائل
کلاس هم خیلی جو شادی داره با ایشون و سعی می کنند معمولا با خاطره گویی و گفتن یک سری نظرات شخصی هم فضای کلاس عوض کنند همیشه تا کلاس یکنواخت نشه
با ضبط صدا و عکس گرفتن از جزوه هم مشکلی ندارن فقط قبلش باید به ایشون بگید
در کل از اساتید خیلی محترم دانشکده الهیات و از سرمایه های گروه ادیان هستن و پیشنهاد می کنم همیشه با ایشون درس بردارید
┄┅═══••✾••═══┅┄
۲.۸K
۱۰:۴۶
#درخواستیسلام ممکنه کسی تجربه کلاس و امتحان دکتر ابراهیم متقیدانشکده حقوق و علوم سیاسی تو مقطع ارشد یا دکترا رو داشته نظرشو بگه ؟معمولا از مباحث کلاسی خودشون میارن یا کتاب ؟ خیلی تحلیلی و دقیق هست ؟
۲.۱K
۲۰:۳۰
┄┅═══••✾••═══┅┄
۲.۷K
۶:۳۸
ارزیابی اساتید دانشگاه تهرانیها
#درخواستی سلام ممکنه کسی تجربه کلاس و امتحان دکتر ابراهیم متقی دانشکده حقوق و علوم سیاسی تو مقطع ارشد یا دکترا رو داشته نظرشو بگه ؟ معمولا از مباحث کلاسی خودشون میارن یا کتاب ؟ خیلی تحلیلی و دقیق هست ؟
دکتر متقی دانشکده حقوق و علوم سیاسی
در جواب اون دوستمون که درباره دکتر متقی پرسیده بودنوالا ما کارشناسی هستیم باهاشون،جزوه هیچه و فقط منبع کتاب مهمه
آخر ترم هم نصف کلاس رو ۱۷ و نصف دیگه رو ۱۸ میدن و گویا به برگه های امتحانی دقتی ندارن
┄┅═══••✾••═══┅┄
کانال تبادل جزوه و اخبار دانشگاه تهران
https://ble.ir/utjozve
کتابخانه دانشگاه تهرانی ها
https://ble.ir/UTlibrary
کانال ارزیابی اساتید دانشگاه تهران
https://ble.ir/ostadut
در جواب اون دوستمون که درباره دکتر متقی پرسیده بودنوالا ما کارشناسی هستیم باهاشون،جزوه هیچه و فقط منبع کتاب مهمه
آخر ترم هم نصف کلاس رو ۱۷ و نصف دیگه رو ۱۸ میدن و گویا به برگه های امتحانی دقتی ندارن
┄┅═══••✾••═══┅┄
۲.۶K
۱۲:۱۶
اگر غذای اضافی داری یا یادت رفته رزرو کنی،
UTFood (تبادل غذا دانشگاه تهران) کمکت میکنه سریع غذاتو پیدا کنی
۳K
۱۳:۳۱
┄┅═══••✾••═══┅┄
۳.۲K
۶:۴۳
┄┅═══••✾••═══┅┄
۲.۴K
۷:۱۵
#درخواستیسلام امتحان استاد علی اشرف نظری به چه صورته برای درس روان شناسی سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی
۲.۱K
۱۰:۲۲