گروه خودمونی اتاقک:
ble.ir/join/2Y4xxttJxF
ble.ir/join/2Y4xxttJxF
۲.۲K
۱۴:۲۶
بازی آنلاینه بچه ها و میتونین با دوستاتون پلی بدید.
اعضا بشه 100 تا، ویس چت رو هم اد میدیم
اعضا بشه 100 تا، ویس چت رو هم اد میدیم
۲.۲K
۱۴:۳۴
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
اتاقک! | اولین چت روم تعاملی ایران
پیام
من حقیقت خودم وب رو بیشتر هستم.
اندروید آزار بیشتری داره
(ادیت: وب تصویب شد)
اندروید آزار بیشتری داره
(ادیت: وب تصویب شد)
۲.۳K
۱۵:۵۲
باگ مربوط به اتاق ها فیکس شد
۲.۳K
۲۰:۰۲
نسخه بتا وب اتاقک ران شد.
http://85.133.205.230:8000/
@otaghk
http://85.133.205.230:8000/
@otaghk
۹.۴K
۲۳:۳۴
توجه داشته باشین این نسخه بتاست و باگ داره هنوز
۱.۷K
۲۳:۳۵
نسخه وب به دلیل باگ و آپدیت از دسترس خارج شد ولی نسخه میزکار (ویندوز) هنوز فعاله
۱.۷K
۰:۰۷