از این شبایی که مثل سگ بهت خوش میگذره، مثل اسب میخندی، و بعدش مثل خرس میخوابی میخوام.𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۳۹
۱۸:۲۱
۳۸
۱۸:۲۳
باشه ولی تنها ویژگی مثبتی که فامیلام دارن اینه که من فامیلشونم ؛ والاا🦦𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۳۷
۱۸:۲۴
واقعا چرا راننده تاکسیا فکر می کنن اگه ما خورد داشتیم، نمیدادیم؟!𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۳۷
۱۸:۲۵
بعضی از حرفا تو دل آدم میمونه، مثل تیکه آخر رانی هلو تو قوطی !𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۳۷
۱۸:۲۵
شاید بتونی کل روز رو وانمود کنی خوبی؛ ولی شب، داستانش فرق داره.𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۳۸
۱۸:۴۳
اما تو واسه حس قشنگی که بهت داشتم، زیادی بی لیاقت بودی.𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۳۷
۱۸:۴۳
یه جایی از زندگی میرسه که دیگه دنبال اثبات چیزی نیستی.نه اینکه بی تفاوت شده باشی، فقط خستهای از اینکه هر بار حقیقت رو برای کسی توضیح بدی که از اول هم قصد فهمیدنش رو نداشت.برای همین سکوت میکنی. نه از روی ضعف، از روی اطمینان.چون زمان کاری رو میکنه که هیچ توضیحی از پسش برنمیاد.آدمها دیر یا زود نتیجهی انتخاب هاشون رو میبینن، همونطور که تو نتیجهی اعتمادت رو دیدی.و شاید بزرگترین آرامش این باشه که دیگه لازم نیست کسی رو قانع کنی؛ واقعیت همیشه خودش راهش رو پیدا میکنه.𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
۴۱
۱۸:۴۴
هیچوقت نفهمیدم چرا آدما، وقتی مهمن میرن و وقتی مهم نیستن برمیگردن.𝗝𝗼𝗶𝗻 → 𝗢𝘃𝗲𝗿𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸
🤌۵
۴۰
۱۸:۴۴