لایو بزارم؟!
۱۴۰
۹:۴۲
لایوشروع لایو⥤𝙈𝙚 :های بلینکز چطورین؟! 𝙔𝙤𝙪 های اونی خوبیم تو چطوری؟𝙔𝙤𝙪 :های لی لی𝙈𝙚 :منم خوبم𝙔𝙤𝙪 :اونی کی سولو میدی؟𝙈𝙚 :نمیدونم به زودی میدم𝙔𝙤𝙪 :تاحالا با ایدلا بحثت شده؟ 𝙈𝙚 :اره𝙔𝙤𝙪 :اونی غذاتو خوب بخورر𝙈𝙚 :یاااا مگه بچم(خندیدن) به هرحال اوکی:) 𝙔𝙤𝙪 :نمیری پاریس؟𝙈𝙚 :عاااا چرا میرم میخواستم دیشب برم که نتونستم𝙔𝙤𝙪 :اونی تو کمپانی با کیا فرندی؟𝙈𝙚 :من با همه فرندم𝙈𝙚 : خب لاوام من باید برم𝙈𝙚 :بایییی𝙔𝙤𝙪 :مراقب خودت باش بای𝙔𝙤𝙪 :بای اونی𝙈𝙚 :(خندیدن)
درحال قط کردن لایو↻*
درحال قط کردن لایو↻*
۱۴۴
۹:۵۹
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
_
کپشنــ: خب دیگه میرم بخوابم.. شبتون بخیر.. 𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
کپشنــ: خب دیگه میرم بخوابم.. شبتون بخیر.. 𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
۱۵۷
۲۰:۴۰
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
_
کپشنــ: انیووو چطورین؟!
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
کپشنــ: انیووو چطورین؟!
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
۱۴۵
۱۵:۵۸
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
_
کپشنــ: حوصلم سر رفت اومدم بیرون یذره بگردم..
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
کپشنــ: حوصلم سر رفت اومدم بیرون یذره بگردم..
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
۱۵۲
۱۶:۴۵
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
_
کپشنــ: اومدم خونه.. عااا راستی من به احتمال زیاد استعفا میدم..
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
کپشنــ: اومدم خونه.. عااا راستی من به احتمال زیاد استعفا میدم..
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
۱۵۵
۱۷:۵۹
بازارسال شده از
@رزی@یونگی@یونجون@جیهوپ@جیمین@جنی@مینهو@یونی@ثنا@وایولت@ویولت@لی لی@جیسو@یجی@سوبین@هیونینگ کای @جنی اوما@اکاری@اسکارلت@یونی@سوهی@اری@میرای@یوسانگ@لی لی@سارام@هارو@کنپانی سانشاین@کمپانی بلک هارت
و یه سری کسایی که خودشون میدونن نیاز نیس بنویسم:))
هرکی رو اینگور کردم واقعااا یه دنیا معذرت:)
اها راستی این نوشته توسط مومو نوشته شده و ترتیب هم نداره

و یه سری کسایی که خودشون میدونن نیاز نیس بنویسم:))
هرکی رو اینگور کردم واقعااا یه دنیا معذرت:)
اها راستی این نوشته توسط مومو نوشته شده و ترتیب هم نداره
۲
۲۰:۰۷
𝙥𝙖𝙧𝙠 𝙇𝙚𝙚 𝙇𝙚𝙚/𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
@رزی@یونگی@یونجون@جیهوپ@جیمین@جنی@مینهو@یونی@ثنا@وایولت@ویولت@لی لی@جیسو@یجی@سوبین@هیونینگ کای @جنی اوما@اکاری@اسکارلت@یونی@سوهی@اری@میرای@یوسانگ@لی لی@سارام@هارو@کنپانی سانشاین@کمپانی بلک هارت و یه سری کسایی که خودشون میدونن نیاز نیس بنویسم:)) هرکی رو اینگور کردم واقعااا یه دنیا معذرت:) اها راستی این نوشته توسط مومو نوشته شده و ترتیب هم نداره 

ازاکزلمژمژلمژلمژلمژمفط عرررررر تنک اوما قشنگممممم
۱۶۱
۲۰:۰۸
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
_
کپشنــ: انیووو چطورین؟!
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
کپشنــ: انیووو چطورین؟!
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
۱۴۳
۱۳:۲۱
خب گرلام من میخوام استعفا بدم.. مواظب خودتون باشین.. فعلا
۱۳۵
۱۲:۱۵