لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل 𝙥𝙖𝙧𝙠 𝙇𝙚𝙚 𝙇𝙚𝙚/𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮�
۲۳ عضو

𝙥𝙖𝙧𝙠 𝙇𝙚𝙚 𝙇𝙚𝙚/𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮

مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۹ شهریور ۱۴۰۲
لایو بزارم؟!
undefined۴
undefined۱

۱۴۰

۹:۴۲

thumbnail
لایوشروع لایو⥤𝙈𝙚 :های بلینکز چطورین؟! 𝙔𝙤𝙪 های اونی خوبیم تو چطوری؟𝙔𝙤𝙪 :های لی لی𝙈𝙚 :منم خوبم𝙔𝙤𝙪 :اونی کی سولو میدی؟𝙈𝙚 :نمیدونم به زودی میدم𝙔𝙤𝙪 :تاحالا با ایدلا بحثت شده؟ 𝙈𝙚 :اره𝙔𝙤𝙪 :اونی غذاتو خوب بخورر𝙈𝙚 :یاااا مگه بچم(خندیدن) به هرحال اوکی:) 𝙔𝙤𝙪 :نمیری پاریس؟𝙈𝙚 :عاااا چرا میرم میخواستم دیشب برم که نتونستم𝙔𝙤𝙪 :اونی تو کمپانی با کیا فرندی؟𝙈𝙚 :من با همه فرندم𝙈𝙚 : خب لاوام من باید برم𝙈𝙚 :بایییی𝙔𝙤𝙪 :مراقب خودت باش بای𝙔𝙤𝙪 :بای اونی𝙈𝙚 :(خندیدن)
درحال قط کردن لایو↻*
undefined۲

۱۴۴

۹:۵۹

thumbnail
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 undefined_undefined
کپشنــ: خب دیگه میرم بخوابم.. شبتون بخیر.. 𝘎𝘰𝘰𝘥 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
undefined۳

۱۵۷

۲۰:۴۰

۱۰ شهریور ۱۴۰۲
thumbnail
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 undefined_undefined
کپشنــ: انیووو چطورین؟!
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
undefined۱
undefined۱

۱۴۵

۱۵:۵۸

thumbnail
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 undefined_undefined
کپشنــ: حوصلم سر رفت اومدم بیرون یذره بگردم..
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
undefined۲

۱۵۲

۱۶:۴۵

thumbnail
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 undefined_undefined
کپشنــ: اومدم خونه.. عااا راستی من به احتمال زیاد استعفا میدم..
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
undefined۲

۱۵۵

۱۷:۵۹

بازارسال شده از
thumbnail
@رزی@یونگی@یونجون@جیهوپ@جیمین@جنی@مینهو@یونی@ثنا@وایولت@ویولت@لی لی@جیسو@یجی@سوبین@هیونینگ کای @جنی اوما@اکاری@اسکارلت@یونی@سوهی@اری@میرای@یوسانگ@لی لی@سارام@هارو@کنپانی سانشاین@کمپانی بلک هارت

و یه سری کسایی که خودشون میدونن نیاز نیس بنویسم:))
هرکی رو اینگور کردم واقعااا یه دنیا معذرت:)
اها راستی این نوشته توسط مومو نوشته شده و ترتیب هم نداره undefinedundefined

۲

۲۰:۰۷

𝙥𝙖𝙧𝙠 𝙇𝙚𝙚 𝙇𝙚𝙚/𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮
undefined @رزی@یونگی@یونجون@جیهوپ@جیمین@جنی@مینهو@یونی@ثنا@وایولت@ویولت@لی لی@جیسو@یجی@سوبین@هیونینگ کای @جنی اوما@اکاری@اسکارلت@یونی@سوهی@اری@میرای@یوسانگ@لی لی@سارام@هارو@کنپانی سانشاین@کمپانی بلک هارت و یه سری کسایی که خودشون میدونن نیاز نیس بنویسم:)) هرکی رو اینگور کردم واقعااا یه دنیا معذرت:) اها راستی این نوشته توسط مومو نوشته شده و ترتیب هم نداره undefinedundefined
ازاکزلمژمژلمژلمژلمژمفط عرررررر تنک اوما قشنگممممم

۱۶۱

۲۰:۰۸

۱۲ شهریور ۱۴۰۲
thumbnail
𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙃𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 undefined_undefined
کپشنــ: انیووو چطورین؟!
𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮https://ble.ir/blackheartcopany𝙘𝙝𝙖𝙣𝙣𝙚𝙡https://ble.ir/parkleelee_
undefined۱

۱۴۳

۱۳:۲۱

۱۳ شهریور ۱۴۰۲
خب گرلام من میخوام استعفا بدم.. مواظب خودتون باشین.. فعلا
undefined۲
undefined۱

۱۳۵

۱۲:۱۵