یه سوپرایز

۵۰
۹:۵۸
امروز هرکی ثبت سفارش کنه یکی از این خوشگلا رو میگیره



البته سفارشاتون بالای ۲۰۰ هزار تومان باشه به انتخاب خودتون یکی از اینارو میگیرید
برای سفارشاتون اینجام=@lm_mehrsa
۵۴
۹:۵۸
اکسسوری مهرسـا❕💗
⋅˚₊‧ ଳ ‧₊˚ ⋅
⋅˚₊‧ ଳ ‧₊˚ ⋅ ✧ ۷۵ هزار تومان @lm_mehrsa برای رژلبای/بالم لبای خوشگلتون
قیمت بیشتر شد۷۵ هزار تومان
۴۹
۱۱:۴۷
اکسسوری مهرسـا❕💗
⋅˚₊‧ ଳ ‧₊˚ ⋅
⋅˚₊‧ ଳ ‧₊˚ ⋅ ✧ ۷۵ هزار تومان @lm_mehrsa برای رژلبای/بالم لبای خوشگلتون
چرا دیس لایک
؟
۵۰
۱۱:۴۸
سفارشاتونو دارم میبرم اداره پست با خودم
۵۰
۱۱:۴۹
اکسسوری مهرسـا❕💗
فردا تولدمه
خیلییییی خوشحالم
سر این هم باید دیس لایک میدادید🥺?
۱۴
۹:۱۳
بچها
۱۲
۹:۴۰
دیروز سفارش بارون شدم
۱۲
۹:۴۰
اگه سفارشی دارید بگید
۱۲
۹:۴۱
تا محصولات تموم نشده
۱۲
۹:۴۱