موضوع مجوزهاي داروخانه ها
۲۵۷
۶:۵۷
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
جريمه كتمان درآمد - ماده 192
۲۸۹
۱۱:۰۳
امور مالی و مالیاتی داروخانه
مَنْ لا یُبْرِمُهُ إِلْحَاحُ الْمُلِحِّینَ (آن كه اصرار اصراركنندگان او را به ستوه نیاورد) 












طبق گزارشات رسيده از چندين داروخانه بتازگي بازرسين بيمه روي حقوق مسولين فني حساس شدهاند و تقاضاي ليست بيمه و استعلام حقوق مسوولين فني را ميكنند پس يادآوري و تاكيد ميشود حقوق مسوولين فني
طبق قرارداد واقعي و طبق ليست حقوق مصوب انجمن رد شود كه در آينده به مشكل نخوريد ادامه دارد 
در ادامه ...
طبق قانون كار درج اسم كارفرما در ليست بيمه لزومي ندارد
پس يادآوري و تاكيد ميشوداگر كارفرمايان اصرار به بيمه شدن دارند و هنوز به سالهاي آخر كاري نرسيدهاند و سن كمتر از 55 سال (مطابق بند 3 بخشنامه 9 مشترک فنی و درآمد مورخ 90/2/27) دارند
فقط پيشنهاد ميشودبصورت خويش فرما عمل نموده تا از ليست بيمه عادي كه همه پرسنل در آن هستند خارج شوندو .... مبلغ حق بيمه هم طبق بند 6 تا 9 بخشنامه 9 مشترك فني و درآمد بايد ابراز شود
قوانين در رابطه با بيمه كارفرمايي
پيوند قانون كارhttps://rc.majlis.ir/fa/law/show/99612پيوند قانون تامين اجتماعيhttps://rc.majlis.ir/fa/law/show/97316پيوند بخشنامه شماره 9 مشترك فني و درآمدhttps://shenasname.ir/tamin/26613-بخشنامه-۹-فنی-درآمدhttps://www.accpress.com/news/1402/12/بخشنامه-بیمه-کارفرمایان-صادر-شد/كارفرما از خودش حقوقي دريافت نميكند و تكليف و اجباري به بيمه نمودن خودش ندارد(قانون كار در اين مورد براي ايشان نافذ نيست)
بيمه كارگر اجباري است چون حقوق بگير كارفرماستطبق ماده 2 قانون كار كارفرما حقوقبگير نيست و براي شخص ديگري هم كار نميكنيد پس جزء قانون كار نيست (شماره 6 بند ج ساير موارد و شماره 7 بخشنامه شماره 9 فني) و نيازي به بيمه ندارد و اختياري استقانون (به ویژه مواد ۲ و ۳ و 4 قانون کار) اساساً کارفرما را در جایگاهی تعریف کرده که حضور او در کارگاه، امری ذاتی و پیشفرض است و او را مشمول مقرراتی که برای حمایت از کارگران وضع شده (مانند تنظیم قرارداد کار) نمیکند.ماده 4 هم گفته كه «کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که بیمه شده به دستور یا به حساب او کار میکند.»دقيقاً قيد شده بيمه شده - يعني شخص كارگر كه از كارفرما حقوق بگير است بيمه ميشود نه كارفرما همچنين ماده 148 قيد كرده كه كارفرما مكلف به بيمه نمودن كارگر است و اسمي از كارفرما برده نشده
قرارداد بیمه کارفرما با تأمین اجتماعی نیز یک توافق جداگانه و اختیاری برای برقراری پوشش تأمین اجتماعی برای كارفرماست. نبود این قرارداد، به معنای عدم برخورداری شما از مزایای بازنشستگی و درمان است، اما هیچگاه به معنای ممنوعیت فعالیت شما در کارگاه خودتان تفسیر نمیشود
ادامه دارد ....
بيمه كارگر اجباري است چون حقوق بگير كارفرماستطبق ماده 2 قانون كار كارفرما حقوقبگير نيست و براي شخص ديگري هم كار نميكنيد پس جزء قانون كار نيست (شماره 6 بند ج ساير موارد و شماره 7 بخشنامه شماره 9 فني) و نيازي به بيمه ندارد و اختياري استقانون (به ویژه مواد ۲ و ۳ و 4 قانون کار) اساساً کارفرما را در جایگاهی تعریف کرده که حضور او در کارگاه، امری ذاتی و پیشفرض است و او را مشمول مقرراتی که برای حمایت از کارگران وضع شده (مانند تنظیم قرارداد کار) نمیکند.ماده 4 هم گفته كه «کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که بیمه شده به دستور یا به حساب او کار میکند.»دقيقاً قيد شده بيمه شده - يعني شخص كارگر كه از كارفرما حقوق بگير است بيمه ميشود نه كارفرما همچنين ماده 148 قيد كرده كه كارفرما مكلف به بيمه نمودن كارگر است و اسمي از كارفرما برده نشده
قرارداد بیمه کارفرما با تأمین اجتماعی نیز یک توافق جداگانه و اختیاری برای برقراری پوشش تأمین اجتماعی برای كارفرماست. نبود این قرارداد، به معنای عدم برخورداری شما از مزایای بازنشستگی و درمان است، اما هیچگاه به معنای ممنوعیت فعالیت شما در کارگاه خودتان تفسیر نمیشود
ادامه دارد ....
۱۹۸
۶:۰۱
۱۸۶
۶:۰۱
امور مالی و مالیاتی داروخانه
در ادامه ...
طبق قانون كار درج اسم كارفرما در ليست بيمه لزومي ندارد
پس يادآوري و تاكيد ميشود اگر كارفرمايان اصرار به بيمه شدن دارند و هنوز به سالهاي آخر كاري نرسيدهاند و سن كمتر از 55 سال (مطابق بند 3 بخشنامه 9 مشترک فنی و درآمد مورخ 90/2/27) دارند
فقط پيشنهاد ميشود بصورت خويش فرما عمل نموده تا از ليست بيمه عادي كه همه پرسنل در آن هستند خارج شوند و .... مبلغ حق بيمه هم طبق بند 6 تا 9 بخشنامه 9 مشترك فني و درآمد بايد ابراز شود
قوانين در رابطه با بيمه كارفرمايي
پيوند قانون كار https://rc.majlis.ir/fa/law/show/99612 پيوند قانون تامين اجتماعي https://rc.majlis.ir/fa/law/show/97316 پيوند بخشنامه شماره 9 مشترك فني و درآمد https://shenasname.ir/tamin/26613-%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DB%B9-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF https://www.accpress.com/news/1402/12/%d8%a8%d8%ae%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%af/ كارفرما از خودش حقوقي دريافت نميكند و تكليف و اجباري به بيمه نمودن خودش ندارد (قانون كار در اين مورد براي ايشان نافذ نيست) بيمه كارگر اجباري است چون حقوق بگير كارفرماست طبق ماده 2 قانون كار كارفرما حقوقبگير نيست و براي شخص ديگري هم كار نميكنيد پس جزء قانون كار نيست (شماره 6 بند ج ساير موارد و شماره 7 بخشنامه شماره 9 فني) و نيازي به بيمه ندارد و اختياري است قانون (به ویژه مواد ۲ و ۳ و 4 قانون کار) اساساً کارفرما را در جایگاهی تعریف کرده که حضور او در کارگاه، امری ذاتی و پیشفرض است و او را مشمول مقرراتی که برای حمایت از کارگران وضع شده (مانند تنظیم قرارداد کار) نمیکند. ماده 4 هم گفته كه «کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که بیمه شده به دستور یا به حساب او کار میکند.» دقيقاً قيد شده بيمه شده - يعني شخص كارگر كه از كارفرما حقوق بگير است بيمه ميشود نه كارفرما همچنين ماده 148 قيد كرده كه كارفرما مكلف به بيمه نمودن كارگر است و اسمي از كارفرما برده نشده قرارداد بیمه کارفرما با تأمین اجتماعی نیز یک توافق جداگانه و اختیاری برای برقراری پوشش تأمین اجتماعی برای كارفرماست. نبود این قرارداد، به معنای عدم برخورداری شما از مزایای بازنشستگی و درمان است، اما هیچگاه به معنای ممنوعیت فعالیت شما در کارگاه خودتان تفسیر نمیشود ادامه دارد ....
اين هم يك فرآيند پيشنهادي ديگر از طريق نظام پزشكي براي كارفرمايان (1)
۲۳۳
۹:۳۱
(2)
۳۲۱
۹:۳۲
تراكنشهاي معاف از ماليات
۲۴۷
۱۵:۰۷
حذف صورتحساب هاي كاغذي
۱۸۸
۱۳:۰۴
۷۸
۹:۰۲