دستخط الانت هر چی که هست مهم نیست . چون من قراره یه دستخط جدید یادت بدم کاری ندارم با دستخط قبلیت . پس نگران نباش باشه؟
۱.۵K
۶:۳۴
ببین عین دکتر که نمیتونه برای همه یه نسخه بپیچه منم نمیتونم دقیقا بگم که چقدر نیازه واست ولی معمولا تمرین روزانه بین 45 دقیقه تا نیم ساعت تا یک ماه میتونه تغییرات جدی در دستخط شما ایجاد کنه . ولی تسلط کامل مرور زمان میخواد .
۱.۴K
۶:۳۴
پیشنهاد من رو میخوای؟ خط نسخ یا همون دوره "دوره جامع خط نسخ" دوره مناسبیه واست چون نسخ ازون خطاست که تو هم میتونی نیاز های روزمره تو باهاش برطرف کنی هم میتونی دنیای خوشنویسی رو باهاش شروع کنی
۱.۵K
۶:۳۴
من تمام سعی و تلاشم اینه که دوره ها بدون رفع اشکال واسه شما جواب بده و اگر طبق برنامه ای که گفته میشه پیش بری واقعا همین اتفاق میوفته . ولی اگر باز هم نیاز داشتی در خود دوره ها ما به مدت یک ماه پشتیبانی تصحیح و پیگیری و پاسخگویی شما خواهیم بود تا بتونید مشکلاتتون رو با پرسیدن یه سوال حل کنید و علاوه بر این سرمشق ها و تمارین دوره رو انجام میدید و برای ما میفرستید و ما اشکالات رو بهتون اطلاع میدیم و شما با دونستن اون ایرادات روز به روز حرفه ای تر میشید
۱.۸K
۶:۳۴
ببین من قبل از اینکه دوره ای رو درست کنم دوره های مختلف رو میخرم و نکات مثبت و منفی شونو درمیارم . و بهشون کلی نکته مثبت که در دوره های دیگه نیست اضافه میکنم بنابراین خیالت از دوره ها و کیفیت شون راحت باشه .
۱.۶K
۶:۳۴
باور کن هیچی نیاز نداری . من برای کسی که از صفر صفر شروع میکنه برنامه ریختم . کسایی هم که صفر نیستن دیدن مقدمات واسه شون خوبه و مطمئنن نکاتی رو پیدا میکنن که جای دیگه گفته نشده
۱.۶K
۶:۳۴
خیالت راحت باشه . آره همیشگیه .
۱.۸K
۶:۳۵
بله که میدم . دوره ها آپدیت رایگان همیشگی دارن
۱.۹K
۶:۳۵
شما میتوانید صرفا در دوماه پشتیبانی که خدمتتون هدیه داده میشود روی دوره از پشتیبانی استفاده کنید و اگر دو ماه به اتمام برسد ، پشتیبانی هم لغو خواهد شد و شما در صورت تمایل میتوانید پشتیبانی را تمدید کنید که به صورت مجزا از شما مبلغی بابت تمدید پشتیبانی دریافت خواهد شد
۱.۹K
۶:۳۵
بله امکان شرکت در دوره برای دو نفر وجود دارد ولی پشتیبانی فقط برای یک نفر فعال میشود و شما برای نفر دوم حتما باید پشتیبانی دوم رو خریداری بفرمایید و مبلغ آن را پرداخت کنید
۱.۶K
۶:۳۵