اینجا دقیقاً میگم چرا بعضیها توی ابهام قفل میکنن و راه حلش چیه… 
با دقت گوش بده«psychology Omid»
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
شناسه:https://ble.ir/psychologyOmid
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
۱۵۰
۱۱:۳۲
قفل کردن ذهن در ابهام.m4a
۰۲:۱۹-۲.۲ مگابایت
۱۸۶
۱۱:۵۲
بیشتر از قبل سراغ غذا میری؟
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
۱۲۰
۵:۱۰
چون خوردنِ چیزهای شیرین و چرب
برای چند دقیقه مغز رو آرام میکنه.
برای همین بعضیها وقتی حال دلشون خوب نیست،ناخودآگاه بیشتر سراغ غذا میرن.
یک احساس سخت رو آروم کنه…
نه اینکه واقعاً به غذا نیاز داشته باشه.
«psychology Omid»
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
۱۳۰
۵:۱۲
پرخوری عصبی.m4a
۰۲:۱۸-۲.۱۸ مگابایت
«psychology Omid»
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
۱۴۵
۱۴:۰۵
اگر بخوایم رابطه واقعاً بهتر بشه
فقط گفتنِ "آروم باش"، "حوصله کن"، "عصبی نشو" حلال مشکل تو نیست
باید بفهمیم
ناراحتی از کجا شروع میشه؟
چطور تبدیل به دعوا میشه؟
و چطور میتونیم قبل از خراب شدن، مسیرش رو عوض کنیم؟
یعنی با رابطه، باید"مرحلهای" و درست برخورد کرد
نه فقط احساسی و لحظهای
--‐----------------------------------------------«psychology Omid»
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
شناسه:https://ble.ir/psychologyOmid
فقط گفتنِ "آروم باش"، "حوصله کن"، "عصبی نشو" حلال مشکل تو نیست
باید بفهمیم
یعنی با رابطه، باید"مرحلهای" و درست برخورد کرد
نه فقط احساسی و لحظهای
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
۱۲۴
۱۵:۰۸
عوامل تأثیر گذار در گفتگو.m4a
۰۳:۰۹-۲.۹۹ مگابایت
چرا حس میکنم هرچی میگم تاثیر نداره چه کار کنم تا این حالت ازبین بره؟عوامل تاثیر گذار توگفتگو چیا هستن
️
️تو ویس بالا در این مورد صحبت کردمامیدوارم به کار بگیریش تا نتیجش را بهتر احساس کنی
«psychology Omid»
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
شناسه:https://ble.ir/psychologyOmid
«psychology Omid»
نرگس کریمی روانشناس بالینی حوزه زوج خانواده فردی
۱۰۴
۱۵:۴۲
سلام مهربونا امیدوارم حالتون عالی یاشه

۹۷
۱۱:۰۶
۱۱۴
۱۷:۰۵
سلام به روی ماهتون نذر همگی قبول حق انشالله 
۶۱
۱۹:۴۳