world_wark_Vipمن نمیتوانم بین جنگ اسپانیا و داعش دخالت کنم چون ۲ کشور بهترین و قدرتمند ترین های جهان هستند
از سپاه پاسداران درخواست میکنم که حداقل موأدبانه صحبت کند و دنبال جنگ نباشد
از سازمان ملل میخواهم اجازه ی غنی سازی ۱۰۰ درصد را به ما بدهد چون ما فرقی با اسپانیا نداریم و ما هم صلح طلب هستیم
ترامپ

@QORUWJV
از سپاه پاسداران درخواست میکنم که حداقل موأدبانه صحبت کند و دنبال جنگ نباشد
از سازمان ملل میخواهم اجازه ی غنی سازی ۱۰۰ درصد را به ما بدهد چون ما فرقی با اسپانیا نداریم و ما هم صلح طلب هستیم
ترامپ
۷۴
۸:۲۰
Wroral_Work_Vipسازمان ملل دشمنان ما ۵۰ درصد غنی سازی دارند ما درخواست غنی سازی جهت دفاع از کشور داریم
۷۷
۸:۳۵
Wroral_Work_Vipمن درخواست ۲۵ درصد غنی سازی دارمبرای راه اندازی پروژه N1000همچنین از سازمان ملل ممنون ایم که ساخت بمب SBB رو آزاد کرد اکنون ۵۰ عدد تحویل مرکز حمله ما شده است
۸۲
۱۱:۱۲
سازمان ملل خیر به داعش اجازه غنی سازی بیش از ده درصد نمی دهیم فعلا
۷۳
۱۳:۳۱
دوستان من باید برم جایی و تا یکشنبه نیستم چی کار کنیم فعالیت رو کم کنیم یا اینکه تا یک شنبه فعالیت نکنیم
فعالیت باشه ولی کم
تا یک شنبه فعالیت نکنیم
فعالیت باشه ولی کم
۷۳
۱۳:۳۲
Wroral_Work_Vipجنگنده نصل ۶و چند پروژه دیگر که به خاطرشان حاضرید بمب اتم بدید......
۸۸
۱۴:۱۰
۱۰۶
۶:۴۵
داعش لفت داد
۷۶
۱۳:۴۹
بازی از فردا دوباره شروع میشه
۷۶
۱۳:۵۰
دوستان عزیز این کانال به فروش میرسه برای خرید به آیدی زیر پیام دهید@Aradesm
۶۳
۱۱:۴۹