لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل •『 رازِپـَروٰاز 』••
۱۷۴ عضو

•『 رازِپـَروٰاز 』•

گُفتَم↡
دِگَر قَـلبم شوقِ شَهادت نَدارد...undefined
گُفت↡
مُراقِبِ نِگاهَت باشundefined
چشـم پیام‌رسان دل است...undefined
undefinedدر‌گوشے‌هامون
info channelundefinedundefined
تبلیغات،تبادلات،اطلاعاتundefinedundefined
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۱ تیر ۱۴۰۲
thumbnail
چه زیباست این نصیحت شهدا ..undefinedundefined

؛ ╗‌┅┅┅undefinedundefined┅┅┅╔
#بهـارنارنــج
『 رازِپـundefinedــَروٰاز 』
؛╝┅┅┅undefinedundefined┅┅┅╚
undefined۴

۳۵۶

۹:۱۳

۲۵ تیر ۱۴۰۲
thumbnail
..undefined..
ماییم وخیالِ یار و این‌گوشه‌ی دل

[ مارو دور ننداز ارباب :)undefined]

؛ ╗‌┅┅┅undefinedundefined┅┅┅╔
#بهـارنارنــج
『 رازِپـundefinedــَروٰاز 』
؛╝┅┅┅undefinedundefined┅┅┅╚
undefined۲
undefined۱

۳۷۵

۶:۴۶

۲۷ تیر ۱۴۰۲
میگن چادر سیاه رنگ کفنه!
اما، اگر یه هنرپیشه بپوشه، رنگ عشقه!
عجب..!
#آبی
undefined۵
undefined۱

۳۶۳

۱۲:۴۰

۲۸ تیر ۱۴۰۲
بازارسال شده از ‹ وَهـم‌ِآبۍ ›
اگر اکیپ کاژه رو نمیشناسی، بزن رو لینک زیر تا آشنا شیundefinedundefined
ble.ir/join/ZmVkODUwYW
#آبی

۱

۱۳:۳۱

۲۹ تیر ۱۴۰۲
بازارسال شده از • کــــــاژه |🫀| 𝑨𝒌𝒊𝒑 𝑲𝒂𝒛𝒉𝒆𝒉 •
میشه بشی گل باغچه قلب آبی؟🥺🫂undefined

۱

۱۳:۰۹

۱۲ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از ‹ وَهـم‌ِآبۍ ›
میدونی مبدا رشد کردن کجاست؟
همون نقطه که سرتو میاری بالا میبینی همونایی که از همه چیزت تو هر لحظه براشون گذشتی، پی خودشونن و یادشون رفته تویی هم وجود داره!
یا کنارتنا، ولی همون موقع که کسی کنارشون نیست.
دقیقا همون جایی که میبینی هیچکسو نداری که از حرفای دلت بهش بگی و بشه یکی مث خودت برا خودت!
همون جایی که حتی تو خانوادتم غریب میفتی!
همون جایی ک میبینی فقط خودتی که نگه‌دار خودتی!
فقط خودتی ک اگر خودتو نگیری از دست میری!
برا همین، نقطه شروع رشدت همون جایی که خودت موندی و خودت!
حالا شروع که میگم شروع چیه؟
شروع اینکه یاد بگیری تو زندگیت هیچکس جز خودت نیست که تکیه گاهت باشه!
حتی بابات
حتی مامانت
حتی همونی که الان داری میگی نه این با بقیه فرق داره!
حالا چجوری شروع میشه؟
وقتی برسی به این نقطه شروع و بفهمی که تنهای تنهایی حتی میون سیل آدما و باید خودت دستگیر خودت بشی و به خودت تکیه کنی...
که از همین رشد، به توسعه فردی میرسی و میبینی خیلی با اونجایی که آدما رهات کردن فاصله داری و خیلی حالت بهتره!
حتی اگر هیچکسم کنارت نباشه خودت از اینکه کنار خودت بودی خوشحال میشی...

پ.ن: عاره لالایی های قشنگ قشنگ بلدم بخونم ولی خودم خوابم نمیبره=)
اما، شاید فعلا زمین گیر باشم و وابسته..
ولی بلند میشم، من اهل نشستن نیستم..!

خُزَعْبّلآت‌ِیک‌عآشق|به‌وقت‌دوازده‌مردآد
•نیمه‌روز
#دستنویس_شماره_یک
#آبی

۱

۱۲:۰۵

۱۷ مرداد ۱۴۰۲
بازارسال شده از
سلام سلام undefined🪵
دوستای خوب و مشتیم!🫵undefined
عاقا حالتون چطوره؟
کوتاه، مختصرو مفید بحثمو بگم و زودی برم تا مزاحم وقتتون نشدم. undefined
میگم، دیدین یا شنیدین که بستگانتون یا دوست، آشنا هرکی، از اینکه توی جمع بخواد نظرشو بگه یا حتی سوالی بپرسه نتونه و شمارو بفرسته جلو تا نظرشو منتقل کنید؟ undefined

نگید نه که باور نمیکنم، چون تو مدرسه آدما به دو دسته تقسیم میشن:
یا اونی هستن که سوال میپرسه از طرف بقیه، یا بقیه رو میفرسته جلو برا پرسیدن و بیان مسائلش و..! undefined
حالا شما کدومی؟
ble.ir/join/MzAzM2ZmND

۱

۸:۰۱

۱۹ شهریور ۱۴۰۲
بازارسال شده از ‹ وَهـم‌ِآبۍ ›
بگین بببینم...
دوست دارین یه کانال بزنم از روزمرگی هام توش بگم؟
#آبی

۱

۱۶:۵۵

•『 رازِپـَروٰاز 』•
بگین بببینم... دوست دارین یه کانال بزنم از روزمرگی هام توش بگم؟ #آبی
پاشین بیاین پیوی اگر لینکشو میخواین🥹
@rh8514
#آبی

۲۵۷

۱۶:۵۶

۲۲ شهریور ۱۴۰۲
بازارسال شده از ‹ وَهـم‌ِآبۍ ›
اگر دوست دارین تو چنل دیلی آبی باشین،بیاین پیویم لینکشو براتون بفرستمundefinedundefined‍undefined
@rh8514
#آبی

۱

۱۰:۵۹