سالها با تو چه گنج رایگانی داشتیمچون تو از جنس قیامت، غیبدانی داشتیم
روز معراج تو، روز مرگ یاران تو بود
در فراقت زندگی کردیم و جانی داشتیم!#رهبر_شهید https://ble.ir/rahbare_shahid11
روز معراج تو، روز مرگ یاران تو بود
۱۶
۱۹:۳۶
اهل تهران و ری حواستان هست ؟
به زودی برای همیشه منبع عظیم نور ، و الجبال اوتادای عصر ، از دیار شما خواهد رفت
این جسم مطهر این پیکر ربانی این کالبد الهی کمتر از دو هفته ی دیگر مهمان شماست



مراقبه تان را بیشتر کنید محرم را بیشتر احیا کنید امان محکم بلاد ری ،به سوی خدایش عروج کرده و به زودی در مامن امن آغوش مولایش حضرت سلطان ابوالحسن علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه والثنا) آرام خواهد گرفت





پدر پیرتان رفت ...
به زودی برای همیشه منبع عظیم نور ، و الجبال اوتادای عصر ، از دیار شما خواهد رفت
این جسم مطهر این پیکر ربانی این کالبد الهی کمتر از دو هفته ی دیگر مهمان شماست
مراقبه تان را بیشتر کنید محرم را بیشتر احیا کنید امان محکم بلاد ری ،به سوی خدایش عروج کرده و به زودی در مامن امن آغوش مولایش حضرت سلطان ابوالحسن علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه والثنا) آرام خواهد گرفت
پدر پیرتان رفت ...
۹
۲۰:۲۴
امام خمینی چند روز پس از پذیرش #آتش_بس در دیدار محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
«همان طور که قبلاً گفتیم ما با مردم خود با صداقت صحبت می کنیم. ما در چارچوب قطعنامۀ ۵۹۸ به صلحی پایدار فکر می کنیم و این به هیچ وجه تاکتیک نیست، ولی سلحشوران ارتش اسلام باید خود را آماده کنند که اگر دشمن دست به حملاتی زد، جواب مناسبی به آن بدهند. فرزندان انقلابیم، توجه کنید که امروز روز حضور گسترده در جبهههاست. فکر نکنید که دیگر جنگ تمام شده است. خود را مسلح به سلاح ایمان و جهاد کنید. بر دشمن غدار رحم جایز نیست و اینها تمام حرفهایشان یک فریب است. ما خواستیم به دنیا ثابت کنیم که صدام معتقد به مجامع بین المللی نیست و ما تا قبول قطعنامه از سوی عراق جواب دشمنان اسلام را در جبههها خواهیم داد.»
️ ۳۱ تیر ۱۳۶۷
«همان طور که قبلاً گفتیم ما با مردم خود با صداقت صحبت می کنیم. ما در چارچوب قطعنامۀ ۵۹۸ به صلحی پایدار فکر می کنیم و این به هیچ وجه تاکتیک نیست، ولی سلحشوران ارتش اسلام باید خود را آماده کنند که اگر دشمن دست به حملاتی زد، جواب مناسبی به آن بدهند. فرزندان انقلابیم، توجه کنید که امروز روز حضور گسترده در جبهههاست. فکر نکنید که دیگر جنگ تمام شده است. خود را مسلح به سلاح ایمان و جهاد کنید. بر دشمن غدار رحم جایز نیست و اینها تمام حرفهایشان یک فریب است. ما خواستیم به دنیا ثابت کنیم که صدام معتقد به مجامع بین المللی نیست و ما تا قبول قطعنامه از سوی عراق جواب دشمنان اسلام را در جبههها خواهیم داد.»
۹
۷:۰۴
زیارتت قبول آقا...#محرم#رهبر_شهید
۱۰
۲۰:۵۶