سلام، وقت بخیر. دلنوشته: طلب عفو و بخشش می کنم از خانواده ام، بجهت اینکه، رضایت و راحتی برخی ها را به رضایت و راحتی خانواده ام ترجیح دادم!
undefined۴

۳۵

۱۵:۲۶