سلام و نور
زیبایی یعنی جزئیات کوچک اما تأثیرگذار
یه هدیه برای دلت، نه فقط برای دکور
زیبایی، نظم، حس خوب، پرکاربرد و...
همهی اینا فقط با یه سبد تریکویی خوشگل...
برای همین رنگدونه کنار شماست 🥰
𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
۱K
۱۱:۲۰
سلام و نور
امیدوارم این روزها بیشتر از هر زمانی دلتون به نور ایمان گرم و روشن باشه
امیدوارم این روزها بیشتر از هر زمانی دلتون به نور ایمان گرم و روشن باشه
۴۹۹
۹:۵۵
رنگــــدونه 🇮🇷



سلام و نور
زیبایی یعنی جزئیات کوچک اما تأثیرگذار
یه هدیه برای دلت، نه فقط برای دکور
زیبایی، نظم، حس خوب، پرکاربرد و...
همهی اینا فقط با یه سبد تریکویی خوشگل... برای همین رنگدونه کنار شماست 🥰 𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
این ست زیبا برای ی مادر خوش ذوق و خوش سلیقه بود 
ایشون رو عرض میکنم 

۳۱۸
۱۵:۳۱
سلام و نور 
چه حال؟چه احوال؟ امروز رو با حمایت از کانال ی دوست شروع کنیم تا من درباره بیام
چه حال؟چه احوال؟ امروز رو با حمایت از کانال ی دوست شروع کنیم تا من درباره بیام
۳۸۶
۵:۳۶
سلام و نور 🥰
اگر قرار باشه بین مدلهام یکی رو انتخاب کنم، خانم حنا هست که خیلی بی نظیره
چقدر برای اینکه سایز سبد و اجزا مناسب باشن، بافتم و شکافتم...این مدل، تنها مدلی هست که بدون کفی بافته شده
در کنار همه اینها ترکیب رنگ و پیدا شدن رنگش هست، خیلی خیلی کم میشه این رنگ رو پیدا کنیم، خیلی خیلی محدود بوبینی شارژ میکنه
الان فقط برای دوتا حنا خانم موجودی نخ دارم🥲
پس تا موجودی تمام نشده و من شرمنده درخواست شما نشدم، بدووووو

𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
اگر قرار باشه بین مدلهام یکی رو انتخاب کنم، خانم حنا هست که خیلی بی نظیره
چقدر برای اینکه سایز سبد و اجزا مناسب باشن، بافتم و شکافتم...این مدل، تنها مدلی هست که بدون کفی بافته شده
در کنار همه اینها ترکیب رنگ و پیدا شدن رنگش هست، خیلی خیلی کم میشه این رنگ رو پیدا کنیم، خیلی خیلی محدود بوبینی شارژ میکنه
الان فقط برای دوتا حنا خانم موجودی نخ دارم🥲
پس تا موجودی تمام نشده و من شرمنده درخواست شما نشدم، بدووووو
𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
۵۵۵
۱۵:۴۵
سلام مهربون 🥰
اول مرغ بود یا تخممرغ
اول خانم حنا بود یا جوجه طلایی 
پن:دقت دارید چقدر فعال شدم
𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
اول مرغ بود یا تخممرغ
پن:دقت دارید چقدر فعال شدم
𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
۴۷۳
۱۰:۲۹
سلام و نور 


فروردین زود گذشت اما اردیبهشت طولانی و کشداری بود
اصلا به هیچ کاری نمیرسیدم
اما بالاخره تمام شد 
دیروز نشد بیام عید رو تبریک بگم عیدتون مبارک
بچه که بودم یادم پدرم حتما برای عید غدیر جعبه شیرینی میخریدن تا ما مدرسه ببریم...رسم عیدی دادن سیدها رو که میدونید 
به همین خاطر از امروز تا روز عید غدیر، ثبت سفارش = ۵ درصد تخفیف
عیدی من به شما
عیدتون مبارک
𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
فروردین زود گذشت اما اردیبهشت طولانی و کشداری بود
دیروز نشد بیام عید رو تبریک بگم عیدتون مبارک
به همین خاطر از امروز تا روز عید غدیر، ثبت سفارش = ۵ درصد تخفیف
عیدتون مبارک
𝐉𝗼𝗶𝗻'𝐈𝗻↷ 🧶 ble.ir/join/J1pfCcDBqf
۳۲۳
۱۳:۴۶