.حق یا چی؟!
یخااااا
🥸.
۴۵
۲۰:۴۶
.امروز برای خوشحالی خودم این لیوان سبز جذاب رو خریدم
هرچند پیامک کسر از حساب ناراحتم کرد ولی عب نداره
.با رانیارم سته و خاص و لوکسه
.
۴۱
۱۱:۴۰
.
قسطم رو پرداخت کردم،
قبضای سیمکارت هامو پرداخت کردم،
یه خرید ریزی برا کارگاه بود،انجام دادم.
.
بسم االله کنم برا درست کردن دندون

از هزینه هاش خبر دارین؟! عصب کشی چقدره حدودی؟!!
.
قسطم رو پرداخت کردم،
قبضای سیمکارت هامو پرداخت کردم،
یه خرید ریزی برا کارگاه بود،انجام دادم.
.
بسم االله کنم برا درست کردن دندون
از هزینه هاش خبر دارین؟! عصب کشی چقدره حدودی؟!!
.
۳۷
۱۳:۳۲
.جمله ای که همیشه خودم و مشتریای ژل لیفتم میشنویم
:.
۳۹
۱۴:۳۳
.بعله،عصب کشی و پر، 5 ملیون ناقابل🤌
🤏
🥴
.
۳۵
۱۸:۳۷
.*پاشید بیاید محصول سفارش بدید که حسابی زیر قرضیم.بیا اینور بازار
.*
۴۰
۱۸:۳۷
.بهترین جای جهان شارع بین الحرمین،طرفی حضرت ماه و طرفی حضرت نور..
.اربعین 404
.التماس دعا دارم از همگی عزیزای دلم
۴۷
۱۰:۵۹
.روزتون بخیر عزیزای دلم
عزاداری هاتتون قبول باشه
.چند روزی فعالیت نداشتم و کارگاه رو هم تعطیل کردم.ان شاالله از امروز شروع کنیم به ثبت سفارش و تولید محصولات شما
ممنونم از همراهیتوووون قشنگا🤍.
۲۲
۱۱:۰۹
.*گاهی برای فرار از فکر و خیال،چاره ای جز کار کردن نداری....
ساعت00:26 بامداد
*
#رنگ_سازی.
ساعت00:26 بامداد
#رنگ_سازی.
۱۵
۲۰:۵۶