حالا هی برید بگین نه اینا فرق دارند با اونا
رهبر انقلاب بدون تعارف داره میگه #خائن هستند@Rasakhiz
۲.۷K
۱۱:۳۹
۲.۹K
۱۴:۱۳
آیا باید در این شرایط که ممکن است اختلاف و دوقطبی شدن پیش بیاید به حرفهای میثم مطیعی پرداخت؟بلهاولا: نمیشود یک تریبون دار در سطح ملی و مخاطب میلیونی حرفهایی را بزند نسبت به عده ای و جریانی آنهم با ادبیاتی خاص و تند که باید «در دهانشان زد» و «تا الان هم مماشات شده» ولی تا قرار است در تریبون دیگری نقد شود بگوییم نه اجازه نیست، فضا دو قطبی میشود و و مداحان را از دایره انقلاب خارج نکنیم. ما از انقلاب و جمهوری اسلامی چنین برداشتی نداریم که کسی بتواند، «هر کسی»، در تریبونی که دارد حرفی بزند و بقیه سرشان را پایین بیندازند و نقد نداشته باشند که سوءاستفاده ای نشود، چرا پس این توصیه یا هجمه به خود آن فرد نمیشود که حرفی نزد مورد سوءاستفاده دشمن قرار نگیرد؟ اصلا کسی به عملکرد فرماندهان نظامی نقد داشت، کسی نقد و سوال داشت که چرا علی رغم نظر مخالف رهبری در جلسه شعام باز به تفاهم رای مثبت دادید و هر چند محدود و معدود این را مطرح کرد باید در دهانش زد و این گونه بهش هجمه برد که غلط کردی و خواستار پایان مماشات شد ؟!. این معنی از دایره انقلاب خارج کردن نمیدهد؟!
دوماً: مسئله بسیار فراتر از این حرفهای آقای مطیعی و سایر عزیزان هست. هنوز عظمت اتفاقی که در کشور که نه، در تاریخ شیعه افتاده و جریان تاریخی مهمی از صدر اسلام دستخوش تغییر شده را متوجه نشدیم، هنوز فکر میکنیم حالا مذاکره ای بشود و تفاهمی هم اعلام شود یا نشود انتهایش برجامی دیگر است و باز دستشان رو خواهد شد و باز روز از نو روزی از نو. ...خیر
تعارف نداریم . ما در مذاکره و به خاطر مذاکره امام جامعه را از دست دادیم، در هشت ماه بین دو جنگ شاید بیشتر از همیشه در نفی مذاکره گفت ، که مذاکره سم است که مذاکره بی شرفی است، بی عقلی است که عاقبتش جنگ است، که و که و که ...
کمکش نکردیم ، تعارف نکنیم با خودمان، تبیین نکردیم، چند مداحی ها داریم در همان ایام در نفی مذاکره؟ در نفی رابطه با آمریکا؟ در نفی توافق؟ در لزوم حفظ هسته ای،
نگوییم چه ارتباطی با مداحی دارد!، که خودش بارها در دیدار مداحان مطالبه میکرد که ما از مداحی تبیین جریان روز میخواهیم نه کلیات اخلاقی،
کمکش نکردیم و مراعات و ملاحظات را وسط گذاشتیم که شاید ساحت مداحی را حفظ کنیم، ساحت رسانه را حفظ کنیم، ساحت سخنرانی و منبر را ، ساحت هنر را حفظ کنیم از آلوده شدن به موضوعات روز ، دقیقا مثل همین حالا هم بهانه آوردیم که خب اگر مخالف است چرا مجوز مذاکره داده؟ ، که مگر نگفته وحدت مهمتر است و پس پاپیچ مذاکرات نشویم و ... نومن ببعض و نکفر ببعض شدیم و اتفاقا ساحت همهاش هم حفظ شد غیر از ساحت وجود عزیز خودش، که ۹ اسفندی با لگد دشمن بیدار شدیم که...که ای دل غافل، کاش با تمام قوا به مذاکرات میتاختیم، به این وادادگی ها میتاختیم ، به وحدتِ پیرامون همه چیز غیر «ولی خدا» میتاختیم که شاید ساعتی بیشتر نعمت وجودش روی سر کشور و مردمش بود
هنوز البته داغیم ..واقعا داغیم و نمیدانیم چه بر سرمان آمده
و هنوز هم با اینکه «دلیل؟ تجربه» دیگری را چهار ماه نشده که پشت سر گذاشتیم، ذره ای تغییر رویه نداده ایم
حضرات! ولی خدا ، نائب امام زمان، خودش مجبور شده وسط بیاید و در بی سابقه ترین شکل ممکن در طول چهل و هفت سال انقلاب اختلافش را با نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی اصلی کشور در سرنوشت ساز ترین موضوع مملکت شیعه علنی کند که بتواند جلوی تغییر تاریخ دیگری را بگیرد ، تمام هزینه هایش را به جان خریده که مملکت شیعه را حفظ کند... چرا و به چه توجیهی ، به چه استدلالی، به چه تجربه ای زبان در کام گرفته ایم و فریاد نمیزنیم بر سر آنچه که دارد بر کشور می آید؟ما اگر قبلش فریاد زده بودیم، هزینه اش بر روی ولی فقیه و امام جامعه نمی افتاد. نزدیم..حالا دارد هزینه میدهد و ما نهایتا دلمان خوش باشد به دو دمه ایخدا شاهد است ماجرا بزرگ تر از آنی است که تصور میشود
کلام آخر!تمام مسئله در حال حاضر بر دوش خواص حزب الله هست. بدون هیچ تعارفیمردم پای کارند بیشتر از تمام این چهل و هفت سال، که اگر نبودند «علی الاصول نظر دیگری داشتم هم نبود»حالا خواص هستند که میتوانند سرنوشت ساز باشند. اگر دو هفته قبل خواص خیزش سراسری داشتند، روی منابر و تریبونها داد زده بودند شک نکنید که کار به تفاهم نمیرسید که رهبری مجبور شود اینگونه به میان بیاید و علنی کند
ما کم کاری کردیمما متهمیمهمه ما، در رسانه ملی، در خبرگزاری های اصلی، در سخنرانی ها، مداحی ها، کانالها
بدانیم خدا هیچ تعارفی با هیچ قومی ندارد و هر چه که وعده داده بوده به شرطها و شروطها بوده و رهبر شهید هم گفت اگر استقامت کنید به آن وعده ها خواهید رسید
مسیری پر از اشتباه دارد جلو میرود و اگر قرار است ختم به ۹ اسفندی نشود یک خیزش سراسری بسیار بزرگ لازم دارد@Rasakhiz
دوماً: مسئله بسیار فراتر از این حرفهای آقای مطیعی و سایر عزیزان هست. هنوز عظمت اتفاقی که در کشور که نه، در تاریخ شیعه افتاده و جریان تاریخی مهمی از صدر اسلام دستخوش تغییر شده را متوجه نشدیم، هنوز فکر میکنیم حالا مذاکره ای بشود و تفاهمی هم اعلام شود یا نشود انتهایش برجامی دیگر است و باز دستشان رو خواهد شد و باز روز از نو روزی از نو. ...خیر
تعارف نداریم . ما در مذاکره و به خاطر مذاکره امام جامعه را از دست دادیم، در هشت ماه بین دو جنگ شاید بیشتر از همیشه در نفی مذاکره گفت ، که مذاکره سم است که مذاکره بی شرفی است، بی عقلی است که عاقبتش جنگ است، که و که و که ...
کمکش نکردیم ، تعارف نکنیم با خودمان، تبیین نکردیم، چند مداحی ها داریم در همان ایام در نفی مذاکره؟ در نفی رابطه با آمریکا؟ در نفی توافق؟ در لزوم حفظ هسته ای،
نگوییم چه ارتباطی با مداحی دارد!، که خودش بارها در دیدار مداحان مطالبه میکرد که ما از مداحی تبیین جریان روز میخواهیم نه کلیات اخلاقی،
کمکش نکردیم و مراعات و ملاحظات را وسط گذاشتیم که شاید ساحت مداحی را حفظ کنیم، ساحت رسانه را حفظ کنیم، ساحت سخنرانی و منبر را ، ساحت هنر را حفظ کنیم از آلوده شدن به موضوعات روز ، دقیقا مثل همین حالا هم بهانه آوردیم که خب اگر مخالف است چرا مجوز مذاکره داده؟ ، که مگر نگفته وحدت مهمتر است و پس پاپیچ مذاکرات نشویم و ... نومن ببعض و نکفر ببعض شدیم و اتفاقا ساحت همهاش هم حفظ شد غیر از ساحت وجود عزیز خودش، که ۹ اسفندی با لگد دشمن بیدار شدیم که...که ای دل غافل، کاش با تمام قوا به مذاکرات میتاختیم، به این وادادگی ها میتاختیم ، به وحدتِ پیرامون همه چیز غیر «ولی خدا» میتاختیم که شاید ساعتی بیشتر نعمت وجودش روی سر کشور و مردمش بود
هنوز البته داغیم ..واقعا داغیم و نمیدانیم چه بر سرمان آمده
و هنوز هم با اینکه «دلیل؟ تجربه» دیگری را چهار ماه نشده که پشت سر گذاشتیم، ذره ای تغییر رویه نداده ایم
حضرات! ولی خدا ، نائب امام زمان، خودش مجبور شده وسط بیاید و در بی سابقه ترین شکل ممکن در طول چهل و هفت سال انقلاب اختلافش را با نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی اصلی کشور در سرنوشت ساز ترین موضوع مملکت شیعه علنی کند که بتواند جلوی تغییر تاریخ دیگری را بگیرد ، تمام هزینه هایش را به جان خریده که مملکت شیعه را حفظ کند... چرا و به چه توجیهی ، به چه استدلالی، به چه تجربه ای زبان در کام گرفته ایم و فریاد نمیزنیم بر سر آنچه که دارد بر کشور می آید؟ما اگر قبلش فریاد زده بودیم، هزینه اش بر روی ولی فقیه و امام جامعه نمی افتاد. نزدیم..حالا دارد هزینه میدهد و ما نهایتا دلمان خوش باشد به دو دمه ایخدا شاهد است ماجرا بزرگ تر از آنی است که تصور میشود
کلام آخر!تمام مسئله در حال حاضر بر دوش خواص حزب الله هست. بدون هیچ تعارفیمردم پای کارند بیشتر از تمام این چهل و هفت سال، که اگر نبودند «علی الاصول نظر دیگری داشتم هم نبود»حالا خواص هستند که میتوانند سرنوشت ساز باشند. اگر دو هفته قبل خواص خیزش سراسری داشتند، روی منابر و تریبونها داد زده بودند شک نکنید که کار به تفاهم نمیرسید که رهبری مجبور شود اینگونه به میان بیاید و علنی کند
ما کم کاری کردیمما متهمیمهمه ما، در رسانه ملی، در خبرگزاری های اصلی، در سخنرانی ها، مداحی ها، کانالها
بدانیم خدا هیچ تعارفی با هیچ قومی ندارد و هر چه که وعده داده بوده به شرطها و شروطها بوده و رهبر شهید هم گفت اگر استقامت کنید به آن وعده ها خواهید رسید
مسیری پر از اشتباه دارد جلو میرود و اگر قرار است ختم به ۹ اسفندی نشود یک خیزش سراسری بسیار بزرگ لازم دارد@Rasakhiz
۲.۱K
۱۷:۳۶
بیانیه سپاه گویا کاملا فیکه و تا این لحظه جمهوری اسلامی ایران کوچکترین واکنشی چه در توییتر چه در میدان چه در سیاست به تهاجم آمریکا.... نداشته@Rasakhiz
۱.۵K
۲۱:۳۴
۱.۷K
۲۲:۱۳
امیدواریم اون اراده خائنانه سیاسی دستش رو از روی موشکها برداره@Rasakhiz
۱.۳K
۲۲:۴۱
همان بیانیه فیک بهتر بود
لااقل وعده میداد
این یکی که وعده را هم پاک میکند و میگوید پاسخ را دادیم
کجا و چطور؟!
لابد ما هم باید زنگ بزنیم به خط مستقیمی که ونس میگوید
جالب است کلا لبنان و بند یک را مضحکه گرفتهاند ۳۰۰ نفر را تا حالا کشتهاند، نقض تفاهمنامه را از شلیک پهپاد حساب میکند میگوید ما که شماره دادیم زنگ میزدی! والا همین است که میبینی
لبنان هم کشک
آقای سردار دکتر خلبان.... بی خیال@Rasakhiz
لااقل وعده میداد
این یکی که وعده را هم پاک میکند و میگوید پاسخ را دادیم
کجا و چطور؟!
لابد ما هم باید زنگ بزنیم به خط مستقیمی که ونس میگوید
جالب است کلا لبنان و بند یک را مضحکه گرفتهاند ۳۰۰ نفر را تا حالا کشتهاند، نقض تفاهمنامه را از شلیک پهپاد حساب میکند میگوید ما که شماره دادیم زنگ میزدی! والا همین است که میبینی
لبنان هم کشک
آقای سردار دکتر خلبان.... بی خیال@Rasakhiz
۱.۶K
۲۲:۵۰
۱.۴K
۲۲:۵۶
لعنت به آتش بسی که از بعدش هر چه دیدیم تحقیر بودلعنت به آنهایی که حرف ولی فقیه را در اولین نامه اش گوش ندادند که گفته بود آتش بس نشود ...که کار به اینجا نکشد@Rasakhiz
۱.۲K
۱:۳۷
بازارسال شده از نوسان
باید بخود جرأت داد
که این نوع جنگیدن بدرد نمیخورد و لازم است که استراتژی در این جنگ عوض شود
شهید حسن باقرینابغه سیاسی نظامی اطلاعاتی جنگ
که این نوع جنگیدن بدرد نمیخورد و لازم است که استراتژی در این جنگ عوض شود
شهید حسن باقرینابغه سیاسی نظامی اطلاعاتی جنگ
۲۱۲
۱:۴۳