عرضم به حضورتون که
این طبقه از فریزر رو پریروز با برگر پر کردیم
و این عکس منظره امشبه
شمارو با این صحنه تنها میزارم
سپاسگزار و قدردان تک تک شما عزیزان هستماعتمادتون به راتا اصلی ترین پشتوانه و سرمایه منه🩷
در هر شرایطی کنار راتا هستین و این انگیزه من برای ادامه راهه...
@ratafood
این طبقه از فریزر رو پریروز با برگر پر کردیم
و این عکس منظره امشبه
شمارو با این صحنه تنها میزارم
سپاسگزار و قدردان تک تک شما عزیزان هستماعتمادتون به راتا اصلی ترین پشتوانه و سرمایه منه🩷
در هر شرایطی کنار راتا هستین و این انگیزه من برای ادامه راهه...
@ratafood
۲۹۹
۱۸:۵۷
ما یه کوچ به اجبار داشتیم به بله ، الان که اینترنت وصل شده ، فعالیتمون رو تو اینستاگرام ادامه میدیم
اینستاگرام :https://www.instagram.com/rata.fastfood
اینستاگرام :https://www.instagram.com/rata.fastfood
۲۹۹
۱۶:۲۱
سلام صبح بخیر 🩷🥹
۱۶۱
۷:۲۳
۲۳۱
۷:۲۳