ما رو هم مثلِ علیاکبرت توی عباتجمع کن آقای امام حسین..خیلی شکستهایم؛ درهم بخر مارو :)
۱۲۳
۱۶:۲۱
ارباً ارباً دلِ بابایِ علیاکبر بود...
۱۱۶
۱۸:۳۴
دل نشکنید مردم!کفالت دلهای شکسته به دست عباسه..مبادا کسی گلایهتونو ببره پیشِ عباس علی!
۹۰
۱۵:۱۲
امسال روضههارو جور دیگه درک میکنیم؛اونجایی که میگه لشکر بنی امیه هلهله کردن..تمام این مدت، سیر گریه نکردیمکه دشمن نبینه کمر ما رو که خم شده؛حالا امشب از ته دل میخونیم ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...علمدار ما از نهم اسفند نیومده به حرم..
۸۹
۱۷:۱۹
مَسـتان همه افتاده و ساقی نَماندهیک گل برای باغبان باقی نَمانـده..
۱۱۵
۱۷:۲۷
جان به قربانت یاحسـین!سحر دهم اسفند یه حالی داشتیم شبیه بچههات عصر عاشـوراوقتی علمـدار بر نگشت...«لا یَوم کَیَومک یا أباعبدالله»@RealMakrobe
۱۰۷
۸:۵۱
شب عاشورا، شب آشتـیِ ما با خداست.اینجوری که آ خدا ببین!ما با عزیزترین داراییت که در راه توجان و مال و خانوادهاش رو داداومدیم در خونهت؛اومدیم ببخشی ما رو...امشب امام حسین(ع)،ذبیحالله رو واسطه کنید بینِ خدا!حسینی که به شمر هم امید داشتبرگرده..
🩹
۱۰۰
۱۹:۴۴
با من از شرافت حرف نزنید!این دنیا اگه شرافت داشت کهقاتلینِ حسین(ع) موقع از اسب افتادنشجلوی چشم اهلِ خیمه بهش نمیخندیدن :)@RealMakrobe
۹۸
۹:۰۶
مَکروبهیِثانـی
با من از شرافت حرف نزنید! این دنیا اگه شرافت داشت که قاتلینِ حسین(ع) موقع از اسب افتادنش جلوی چشم اهلِ خیمه بهش نمیخندیدن :) @RealMakrobe
اگه قرار بود دنیا به کسی وفا کنه،حسینِابنِعلی به مراتب از همه لایقتر بود...
۹۷
۹:۰۹
دعا کنیم برایِ درد مبتلا شدنبه امام زمانمون!اونوقت به قولِ شهید مرادی، اگه یه جمعه دعایِ ندبه رو نخونیحسِ کسی رو داری که شبانهلشکر امام حسین رو ترک کرده...
@RealMakrobe
@RealMakrobe
۴۷
۹:۱۴