لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل مَکروبه‌یِ‌ثانـیم
۱۹۳ عضو

مَکروبه‌یِ‌ثانـی

مکروبه‌یِ‌ثانی تلگرام/نسخهٔ بله
فقط فرج...!
راه ارتباطی:ble.ir/SendHarfBot?start=169da6307b7671
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۱ تیر
ما رو هم مثلِ علی‌اکبرت توی عباتجمع کن آقای امام حسین..خیلی شکسته‌ایم؛ درهم بخر مارو :)
undefined۹
undefined۴

۱۲۳

۱۶:۲۱

ارباً ارباً دلِ بابایِ علی‌اکبر بود...
undefined۵
undefined۴

۱۱۶

۱۸:۳۴

۲ تیر
دل نشکنید مردم!کفالت دل‌های شکسته به دست عباسه..مبادا کسی گلایه‌تونو ببره پیشِ عباس علی!
undefined۱۴

۹۰

۱۵:۱۲

امسال روضه‌هارو جور دیگه درک می‌کنیم؛اونجایی که میگه لشکر بنی امیه هلهله کردن..تمام این مدت، سیر گریه نکردیمکه دشمن نبینه کمر ما رو که خم شده‌؛حالا امشب از ته دل می‌خونیم ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...علمدار ما از نهم اسفند نیومده به حرم..
undefined۱۳

۸۹

۱۷:۱۹

thumbnail
مَسـتان همه افتاده و ساقی نَماندهیک گل برای باغبان باقی نَمانـده..undefined
undefined۱۹

۱۱۵

۱۷:۲۷

۳ تیر
جان به قربانت یاحسـین!سحر دهم اسفند یه حالی داشتیم شبیه بچه‌هات عصر عاشـوراوقتی علمـدار بر نگشت...«لا یَوم کَیَومک یا أباعبدالله»@RealMakrobe
undefined۱۶

۱۰۷

۸:۵۱

شب عاشورا، شب آشتـیِ ما با خداست.اینجوری که آ خدا ببین!ما با عزیزترین دارایی‌ت که در راه توجان و مال و خانواده‌اش رو داداومدیم در خونه‌ت؛اومدیم ببخشی ما رو...امشب امام حسین(ع)،ذبیح‌الله رو واسطه کنید بینِ خدا!حسینی که به شمر هم امید داشتبرگرده..undefined‍🩹
undefined۷
undefined۱

۱۰۰

۱۹:۴۴

۴ تیر
با من از شرافت حرف نزنید!این دنیا اگه شرافت داشت کهقاتلینِ حسین(ع) موقع از اسب افتادنشجلوی چشم اهلِ خیمه بهش نمی‌خندیدن :)@RealMakrobe
undefined۶

۹۸

۹:۰۶

مَکروبه‌یِ‌ثانـی
با من از شرافت حرف نزنید! این دنیا اگه شرافت داشت که قاتلینِ حسین(ع) موقع از اسب افتادنش جلوی چشم اهلِ خیمه بهش نمی‌خندیدن :) @RealMakrobe
اگه قرار بود دنیا به کسی وفا کنه،حسینِ‌ابنِ‌علی به مراتب از همه لایق‌تر بود...
undefined۱۱
undefined۱

۹۷

۹:۰۹

۵ تیر
دعا کنیم برایِ درد مبتلا شدنبه امام زمان‌مون!اونوقت به قولِ شهید مرادی، اگه یه جمعه دعایِ ندبه رو نخونیحسِ کسی رو داری که شبانهلشکر امام حسین رو ترک کرده...
@RealMakrobe
undefined۱۰
undefined۱

۴۷

۹:۱۴