لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل رفیق فاب :)ر
۱۲۶ عضو

رفیق فاب :)

سلاملکم. اینجا شعبه دخترونه هیئت تکیه همته undefinedاینکه الان اینجایی قطعا اتفاقی نیست!پس اگه میخوای بیشتر باهامون آشنا بشی، مطالب سنجاق شده رو بخون
من اینجام : @bahonarbashکانال اصلی تکیه : @tekye_hemmat
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازارسال شده از تکیه همت
thumbnail
دلشوره داشتمهرکاری میکردم دست و دلم به درس خوندن نمیرفتپیامای منفی توی فضای مجازی...داغ بزرگ امروز...چرا اومدم مدرسه اصن؟صدای قرآن بلند شد؛کادر دبیرستان توی کتابخونه ختم قرآن گرفته بودندلم میخواست برم فکر میکردم تاثیری تو حالم نداره؛ ولی طبق معمول اشتباه میکردم :)
در زدم...همه بزرگتر بودن، جای دانش اموز نبود؛- میشه منم بیام؟با استقبال شون وارد شدم و یه صفحه برداشتماولین آیه رو با معنی خوندمو همون یک آیه کافی بود تا نور امید توی دلم روشن بشه و بدونم مشکل کارم کجاس :)
و اگر خدا بر تو ضرری خواهد هیچ کس دفع آن ضرر نتواند، و اگر خیر و رحمتی خواهد باز احدی منع فضل او نتواند،
که فضل و رحمت خود را به هر کس از بندگان بخواهد البته می‌رساند
و اوست خدای بسیار آمرزنده و مهربان (107)

این قرآن چی داره که انقدر حقه؟چی داره که انقدر عمیق میتونه دلگرمت کنه و راه رو بهت نشون بده...و ما چقدر خوشبختیم که همچین حرفایی رو مستقیم از خدا میشنویمشاید عجیب باشه ولی بچه های #تدبر یعنی #رفیق_فابیا خوب میدونن چی میگم :)undefined
#تکیه_همت #تکیه_نوشت #شهید_خدمت @tekye_hemmat

۱

۱۳:۰۷

۲ خرداد ۱۴۰۳
کاش بیدار شوم ،آمده باشی به خراسانبعدِ کرمان و بشاگرد و گلستان و لرستان
کاش بیدار شوم ، اول اخبار تو باشیسرزده ، سر زده باشی بهدو تا شهر و دهستانرفته باشی سفر خارجهو زود بیایی
بروی باز به محروم‌تریننقطۀ ایرانبا عبای گِلی و عینک وعمامۀ خاکیپای درد دل مردمبنشینی کف میدان!
زاهدان ، تا به کسیخسته نباشید بگویییا کلنگی بزنی مدرسه‌ایرا به مریوان ...
کاش بیدار شوم ، زائر مشهد شده باشمشب میلاد رضا باشد وخوش باشم و خندان
کاش بیدار شوم ،زیرنویس خبر امشبفقط از باد بگوید،فقط از بارش باران :)
undefined<img style=" />undefinedمهدی‌جهاندار#شهید_جمهور
@refighfab@tekye_hemmat
undefined۲
undefined۲

۹۷۴

۷:۰۸

thumbnail
undefined۱۰

۱.۳K

۷:۱۳

thumbnail
چو از این کویرِ وحشت، به سلامتی گذشتی؛به شکوفه ها، به بارانبرسان سلام ما را :)
@refighfab@tekye_hemmat
undefined۱۰

۱.۳K

۷:۱۳

بازارسال شده از تکیه همت
رفیق فابی ها فردا کلاس تشکیل نمیشه.امشب توی هیئت میبینیمتون undefined
#تکیه_همت @tekye_hemmat

۱

۱۶:۰۳

۱۳ تیر ۱۴۰۳
بازارسال شده از تکیه همت
thumbnail
کارگاه رفیق فاب- تدبر در قرآن با حضور خانم خلجی- هیئت کوچیک هفتگی مون undefined- محرم‌ نزدیکه و ما فردا یه مراسم جذاب داریم؛ با روسری های همیشگی تون بیاید و روسری مشکی هم‌ بیارید تا آئین سیاهپوشان تکیه رو تو دفترچه خاطراتمون ثبت کنیم. 🥹

منتظرتون هستیم undefined

undefined زمان: پنجشنبه ۱۴ تیرماه/ از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۵ کلی برنامه جذاب داریم باید تا ۳ بمونین هااااا undefined
undefined مکان: خیابان پیروزی. خیابان نبرد شمالی. کوچه قائمی راسخ. پلاک ۵۰.
#تکیه_همت #رفیق_فاب @tekye_hemmat @refighfab

۲

۱۸:۰۹

۱۶ تیر ۱۴۰۳
بازارسال شده از تکیه همت
thumbnail
ای‌دلم‌؛ طاقت‌ بیاور آتش‌ِ غم‌ میرسد بر مشامم‌ بوی‌ اسپند محرم‌ می‌رسد..undefined
گزارش تصویری از مراسم سیاهپوشان حسینیپنجشنبه ۱۴ تیرماه
#تکیه_همت #رفیق_فابیا #سیاهپوشان@tekye_hemmat

۱۶

۱۳:۳۸

۱۰ شهریور ۱۴۰۳
بازارسال شده از تکیه همت
thumbnail
امسال محرم برامون یه طور دیگه شروع شد undefinedحرفی که برامون جدید بود، ولی همراهش مسولیتی داشت؛.....
بچه های تکیه، محرم امسال صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین و شنیدن و الوعده وفا... undefined🥹

@tekye_hemmat @refighfab

۲۴

۱۴:۱۸

۲۷ شهریور ۱۴۰۳
سلاام به همه رفیق فابیاچطورین؟!خواستم اعلام کنم کهبعد از یک غیبت طولانی مدتفعالیت این کانال، به کانال دیگری در ایتا انتقال داده شدundefinedundefinedقدم به چشم ما گذاشته و تشریف بیاورییید
https://eitaa.com/refighfaab
🥳۳
undefined۱

۸۸۳

۱۲:۵۰

لینک کانال جدیدمون (:https://eitaa.com/refighfaab
undefined۳

۸۸۱

۱۲:۵۰