بازارسال شده از تکیه همت
دلشوره داشتمهرکاری میکردم دست و دلم به درس خوندن نمیرفتپیامای منفی توی فضای مجازی...داغ بزرگ امروز...چرا اومدم مدرسه اصن؟صدای قرآن بلند شد؛کادر دبیرستان توی کتابخونه ختم قرآن گرفته بودندلم میخواست برم فکر میکردم تاثیری تو حالم نداره؛ ولی طبق معمول اشتباه میکردم :)
در زدم...همه بزرگتر بودن، جای دانش اموز نبود؛- میشه منم بیام؟با استقبال شون وارد شدم و یه صفحه برداشتماولین آیه رو با معنی خوندمو همون یک آیه کافی بود تا نور امید توی دلم روشن بشه و بدونم مشکل کارم کجاس :)
و اگر خدا بر تو ضرری خواهد هیچ کس دفع آن ضرر نتواند، و اگر خیر و رحمتی خواهد باز احدی منع فضل او نتواند،
که فضل و رحمت خود را به هر کس از بندگان بخواهد البته میرساند
و اوست خدای بسیار آمرزنده و مهربان (107)
این قرآن چی داره که انقدر حقه؟چی داره که انقدر عمیق میتونه دلگرمت کنه و راه رو بهت نشون بده...و ما چقدر خوشبختیم که همچین حرفایی رو مستقیم از خدا میشنویمشاید عجیب باشه ولی بچه های #تدبر یعنی #رفیق_فابیا خوب میدونن چی میگم :)
#تکیه_همت #تکیه_نوشت #شهید_خدمت @tekye_hemmat
در زدم...همه بزرگتر بودن، جای دانش اموز نبود؛- میشه منم بیام؟با استقبال شون وارد شدم و یه صفحه برداشتماولین آیه رو با معنی خوندمو همون یک آیه کافی بود تا نور امید توی دلم روشن بشه و بدونم مشکل کارم کجاس :)
و اگر خدا بر تو ضرری خواهد هیچ کس دفع آن ضرر نتواند، و اگر خیر و رحمتی خواهد باز احدی منع فضل او نتواند،
که فضل و رحمت خود را به هر کس از بندگان بخواهد البته میرساند
و اوست خدای بسیار آمرزنده و مهربان (107)
این قرآن چی داره که انقدر حقه؟چی داره که انقدر عمیق میتونه دلگرمت کنه و راه رو بهت نشون بده...و ما چقدر خوشبختیم که همچین حرفایی رو مستقیم از خدا میشنویمشاید عجیب باشه ولی بچه های #تدبر یعنی #رفیق_فابیا خوب میدونن چی میگم :)
#تکیه_همت #تکیه_نوشت #شهید_خدمت @tekye_hemmat
۱
۱۳:۰۷
کاش بیدار شوم ،آمده باشی به خراسانبعدِ کرمان و بشاگرد و گلستان و لرستان
کاش بیدار شوم ، اول اخبار تو باشیسرزده ، سر زده باشی بهدو تا شهر و دهستانرفته باشی سفر خارجهو زود بیایی
بروی باز به محرومتریننقطۀ ایرانبا عبای گِلی و عینک وعمامۀ خاکیپای درد دل مردمبنشینی کف میدان!
زاهدان ، تا به کسیخسته نباشید بگویییا کلنگی بزنی مدرسهایرا به مریوان ...
کاش بیدار شوم ، زائر مشهد شده باشمشب میلاد رضا باشد وخوش باشم و خندان
کاش بیدار شوم ،زیرنویس خبر امشبفقط از باد بگوید،فقط از بارش باران :)
" />
مهدیجهاندار#شهید_جمهور
@refighfab@tekye_hemmat
کاش بیدار شوم ، اول اخبار تو باشیسرزده ، سر زده باشی بهدو تا شهر و دهستانرفته باشی سفر خارجهو زود بیایی
بروی باز به محرومتریننقطۀ ایرانبا عبای گِلی و عینک وعمامۀ خاکیپای درد دل مردمبنشینی کف میدان!
زاهدان ، تا به کسیخسته نباشید بگویییا کلنگی بزنی مدرسهایرا به مریوان ...
کاش بیدار شوم ، زائر مشهد شده باشمشب میلاد رضا باشد وخوش باشم و خندان
کاش بیدار شوم ،زیرنویس خبر امشبفقط از باد بگوید،فقط از بارش باران :)
@refighfab@tekye_hemmat
۹۷۴
۷:۰۸
۱.۳K
۷:۱۳
چو از این کویرِ وحشت، به سلامتی گذشتی؛به شکوفه ها، به بارانبرسان سلام ما را :)
@refighfab@tekye_hemmat
@refighfab@tekye_hemmat
۱.۳K
۷:۱۳
بازارسال شده از تکیه همت
۱
۱۶:۰۳
بازارسال شده از تکیه همت
کارگاه رفیق فاب- تدبر در قرآن با حضور خانم خلجی- هیئت کوچیک هفتگی مون
- محرم نزدیکه و ما فردا یه مراسم جذاب داریم؛ با روسری های همیشگی تون بیاید و روسری مشکی هم بیارید تا آئین سیاهپوشان تکیه رو تو دفترچه خاطراتمون ثبت کنیم. 🥹
منتظرتون هستیم
زمان: پنجشنبه ۱۴ تیرماه/ از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۵ کلی برنامه جذاب داریم باید تا ۳ بمونین هااااا 
مکان: خیابان پیروزی. خیابان نبرد شمالی. کوچه قائمی راسخ. پلاک ۵۰.
#تکیه_همت #رفیق_فاب @tekye_hemmat @refighfab
منتظرتون هستیم
#تکیه_همت #رفیق_فاب @tekye_hemmat @refighfab
۲
۱۸:۰۹
بازارسال شده از تکیه همت
ایدلم؛ طاقت بیاور آتشِ غم میرسد بر مشامم بوی اسپند محرم میرسد..
گزارش تصویری از مراسم سیاهپوشان حسینیپنجشنبه ۱۴ تیرماه
#تکیه_همت #رفیق_فابیا #سیاهپوشان@tekye_hemmat
گزارش تصویری از مراسم سیاهپوشان حسینیپنجشنبه ۱۴ تیرماه
#تکیه_همت #رفیق_فابیا #سیاهپوشان@tekye_hemmat
۱۶
۱۳:۳۸
بازارسال شده از تکیه همت
امسال محرم برامون یه طور دیگه شروع شد
حرفی که برامون جدید بود، ولی همراهش مسولیتی داشت؛.....
بچه های تکیه، محرم امسال صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین و شنیدن و الوعده وفا...
🥹
@tekye_hemmat @refighfab
بچه های تکیه، محرم امسال صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین و شنیدن و الوعده وفا...
@tekye_hemmat @refighfab
۲۴
۱۴:۱۸
سلاام به همه رفیق فابیاچطورین؟!خواستم اعلام کنم کهبعد از یک غیبت طولانی مدتفعالیت این کانال، به کانال دیگری در ایتا انتقال داده شد
قدم به چشم ما گذاشته و تشریف بیاورییید
https://eitaa.com/refighfaab
https://eitaa.com/refighfaab
🥳۳
۸۸۳
۱۲:۵۰
لینک کانال جدیدمون (:https://eitaa.com/refighfaab
۸۸۱
۱۲:۵۰