مبادا سرد بشیممبادا برگردیم به زندگی قبل از جنگباید زندگی فردی، جمعی و اجتماعی ما متفاوت از قبل بشه. نباید بذاریم اقتصاد همون اقتصاد، فرهنگ همون فرهنگ، سیاست و انتخابات، همون سیاست و انتخابات قبل باشه...
#روایت_جنگ_رمضان#روایت_مردم_بینظیر#روایت_بعد_از_جنگ@revayatnevis
#روایت_جنگ_رمضان#روایت_مردم_بینظیر#روایت_بعد_از_جنگ@revayatnevis
۱۸۴
۱۱:۰۹
دیشب رفتهبودم خرید، یه خانمی سبد چرخدارش رو پر از پوشک بچه کردهبود!!! شاید حدود ۵،۶ تا شایدم ٧،٨ تا بسته پوشک!!
همیشه باید به فکر هم باشیم، توی این شرایط جنگی، بیشتر. به قول یکی گفت: چیزی انبار نمیکنم. هرکاری ۹۰ میلیون ایرانی کردن، منم میکنم!! #روایت_جنگ_رمضان#جنگ_اقتصادی#هوای_هم_رو_داشتن@revayatnevis
۱۶۳
۱۵:۳۷
١٨ دی ١۴٠۴، ساعت ٢٠:۴۵، میدان امام حسین (ع) یزد: #ناآگاهانه و #اجباری گرفتار شدن در ترافیک اغتشاشگران و کودتاگران همراه با #ترس #اضطراب #نگرانی
امشب، ٢٣اردیبهشت ١۴٠۵، ساعت ٢٣:٣٠، میدان امام حسین (ع) یزد: #آگاهانه و با #انتخاب رفتن در ترافیک مدافعان وطن همراه با #آرامش #غرور #افتخار
@revayatnevis
امشب، ٢٣اردیبهشت ١۴٠۵، ساعت ٢٣:٣٠، میدان امام حسین (ع) یزد: #آگاهانه و با #انتخاب رفتن در ترافیک مدافعان وطن همراه با #آرامش #غرور #افتخار
@revayatnevis
۱.۶K
۲۰:۲۳
دیشب موقع شام، پسر ۴سالهام قبل از شروع غذا خوردن گفت: «بسمالله، بسمالله، بسمالله الرحمن الرحیم» (با لحن همون رجز حسین طاهری بخونید
) و بعد شروع کرد به خوردن غذا.
این حجم از تاثیر گذاری اتفاقات #جنگ_رمضان روی نسل جدید، واقعا تحسین برانگیزه!!
#روایت_جنگ_رمضان #نسل_جدید_انقلاب@revayatnevis
این حجم از تاثیر گذاری اتفاقات #جنگ_رمضان روی نسل جدید، واقعا تحسین برانگیزه!!
#روایت_جنگ_رمضان #نسل_جدید_انقلاب@revayatnevis
۵۴۱
۹:۲۰
توی این صد و چند شب از #مردم_مبعوث گفته شد اما نکته خیلی مهم، عبارت بعدی اونه که رهبر شهیدمون گفتن؛ یعنی #تمام_کنندگی! رهبر شهیدمون گفتهبودن حادثهای اتفاق بیفته، #خدا مردم رو مبعوث میکنه و مردم کارو تموم میکنن!!
با همه سختیهای حضور هرشب در تجمعات، به نظر میرسد از الآن کار مردم مبعوث وارد فاز جدید و جدی شده! مقاومت و ایستادگی برای تمام کردن کار. در عین حفظ وحدت و در عین بیاعتمادی به دشمن مشترک و #قاتل رهبر، فرماندهان، دانشمندان و مردم، باید ایستاد و مقاومت کرد برای تمام کردن کار.الان با دوران برجام متفاوته!
الان مردم توی خیابون هستن برای فریاد زدن و شعار دادن #موثر بر دیپلماسی!حرف و شروط رهبری گفته شده! توافقی مورد قبول است که #شروط_رهبری محقق شود و غیر از آن را نمیپذیریم.
ایندفعه باید کار تمام و یکسره شود.
#روایت_جنگ_رمضان #مردم_مبعوث@revayatnevis
با همه سختیهای حضور هرشب در تجمعات، به نظر میرسد از الآن کار مردم مبعوث وارد فاز جدید و جدی شده! مقاومت و ایستادگی برای تمام کردن کار. در عین حفظ وحدت و در عین بیاعتمادی به دشمن مشترک و #قاتل رهبر، فرماندهان، دانشمندان و مردم، باید ایستاد و مقاومت کرد برای تمام کردن کار.الان با دوران برجام متفاوته!
الان مردم توی خیابون هستن برای فریاد زدن و شعار دادن #موثر بر دیپلماسی!حرف و شروط رهبری گفته شده! توافقی مورد قبول است که #شروط_رهبری محقق شود و غیر از آن را نمیپذیریم.
#روایت_جنگ_رمضان #مردم_مبعوث@revayatnevis
۶۳
۱۳:۲۸
حتما خیلیها دچار احساسهای مختلفی نسبت به اتفاقات دیشب هستنداز چند پیام آخری رهبری، نکاتی رو داشتم میخوندم که به این شکل در اومد. به نظرم منسجم و قابل استفاده هست. هم آرامشبخش و راهگشاست، هم افق رو نشون میده و هم بخشهاییش قابل مطالبه است.اجمالا مطالعه کنیم تا انشاالله پیام خود رهبری برسه! فکر نکنم ۵دقیقه بیشتر وقتتون رو بگیرهتوی این شرایط نه باید نشست و دست روی دست گذاشت و فقط غصه خورد و همه بار تبیین رو روی دوش رهبری گذاشت و نه باید صرفا با تکیه بر ذهنیات خود و تحلیل و اخبار دیگران فضا را دید. ما شاخص داریم و همه چیز رو با او باید تنظیم کنیم.#قسمت_اول

بسم الله الرّحمن الرّحیمبرادران و خواهران هموطن! امروز و تا این نقطه از حماسه دفاع مقدس سوم، بهجرأت میتوان گفت که شما ملت قهرمان ایران، پیروز قطعی این میدان بودهاید.کدام نیروی مستحکم و ارادهی پولادین بود که از سحرگاه دهم اسفند ۱۴۰۴ ملّت ایران را آنچنان مبعوث کرد و به میدان آورد که با انگیزهای والا با گذشت بیش از سه ماه کماکان پرحرارت به خونخواهی رهبر شهید خود و سایر شهیدان بهخونخفته و به پاسداشت حریم نظام اسلامی و وطن عزیزشان در میدان حاضر هستند و صفوف چند ده میلیونی جانفدایان را برای تحقق آرمان رهبر شهید و اقامهی حق و قیامِ لله مستحکم کردهاند؟امروز طلیعه برآمدن جمهوری اسلامی بهعنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است. این نعمت هم مانند هر نعمت دیگری باید مورد شکر قرار گیرد تا بقا و رشد داشته باشد که لَئن شَکَرتُم لَأزیدَنَّکُم. شکر عملی این نعمت، تلاش بیوقفه برای رسیدن به ایران قوی است.این را همه باید بدانند باذن الله تعالی ما حتماً متجاوزین تبهکاری که کشور ما را مورد حمله قرار دادند را رها نمیکنیم. حتماً غرامت تکتک صدمات وارد شده و خونبهای شهیدان و دیه جانبازان این جنگ را طلب خواهیم کرد و حتماً مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدیدی وارد خواهیم نمود. ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچوجه از حقوق حقّه خود دست نمیکشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را بهطور یکپارچه در نظر داریم.آنچه در این زمینه مسلّم است، عقربهی زمان به عقب برنمیگردد و ملّتها و سرزمینهای منطقه، دیگر سپر پایگاههای آمریکایی نخواهند بود. آمریکا علاوه بر آنکه دیگر نقطهی امنی برای شرارت و استقرار پایگاه نظامی در منطقه نخواهد داشت، روز به روز از وضع سابق خود فاصله میگیرد. رژیم متزلزل صهیونی و غدّهی سرطانی اسرائیل نیز به مراحل پایانی عمر منحوس خود نزدیک شده و به فضل الهی و مطابق با سخن قاطع و آیندهنگر ده سال قبل رهبر عظیمالشأن شهید قدسالله نفسهالزّکیّه، بیست و پنج سال بعد از آن تاریخ را نخواهد دید، انشاءالله.آینده متعلّق به امّت اسلامی و تمدن نوین اسلامی است و هر یک از ما میتوانیم به اندازه همّت، ظرفیت و مسئولیت خود در تحقّق این آینده و نزدیکتر شدن به آن ایفای نقش کنیم.از جمله مصادیق تقوا، رعایت نعمت عظیم وحدت ملّی و انسجام بیبدیلی است که حول پرچم ایران اسلامی به ملّت بعثت یافته ارزانی شده و در زمرهی مهمترین عوامل ظفر در مقابل شیطان بزرگ میباشد. شکر این موهبت، اهتمام آحاد ملّت خصوصاً نخبگان فکری و سیاسی از جمله نمایندگان مجلس به صیانت از این وحدت و پرهیز از اختلافات پوچ سیاسی و برجسته کردن تفاوتهای اجتماعی است.طرح و نقشهی کور دشمن پس از جنگ تحمیلی و فشار اقتصادی و محاصرهی تبلیغاتی و سیاسی، ایجاد تفرقه و تجزیهی اجتماعی برای جبران شکستهای میدان نظامی و به زانو درآوردن ملّت است و لازم است تکتک جانفدایانی که دلشان برای اسلام و انقلاب یا استقلال و سربلندی ایران میتپد، از این پس، بیش از پیش برای پاسداری از وحدت صفوف منسجم و بههمپیوسته ملّت اهتمام ورزند و اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنند و قولاً و عملاً مظهر انسجام و یکپارچگی ملّت باشند، انشاءالله.نظام سلطه و در رأس آن امریکا با این ملّت و هویت ممتاز، و تسلیمناپذیریش مشکل دارد. آری نظام سلطه که پادگانی به نام اسرائیل را که از قریب هشتاد سال قبل ساخته، وجود یک ایران قوی و مستقل و برخوردار از انواع مزایا را در مرز شرقی جغرافیای پوچ و دروغین اسرائیل بزرگ یعنی شرقِ فرات نمیپذیرد و از هر اقدامی در جهت جلوگیری از پیشرفت آن کوتاهی نمیکند.#نکاتی_از_پیام_های_رهبری
@revayatnevis
@revayatnevis
۸۱
۸:۱۱
بخشهایی از چند پیام رهبری
#قسمت_دوم

در همین مجال به ملّت عزیز عرض میکنم دشمن خبیث، حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و بخصوص بخاطر مواجهه با ضربهی قاطع، چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان، تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه میکند که در اثر آن واگرایی ملموس کشورها از او را سبب شده، کِیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است: یکی تابآوری مردم؛ دیگری ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور.ابزار اصلی او در این هر دو، کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف است. لذا در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند. در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانههای تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است. مسلّماً آن رسانهها خیرخواه کشور وملت ایران نیستند و این معنا بارها ثابت شده است. بنابراین یا اساساً مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلاً با سوء ظن فراوان با هر چیزی که ارائه میدهند برخورد کنیم.از سوی دیگر مقاومت غیورانه و پیروزی افتخارآمیز در برابر تهاجم دیوسیرتان و شیاطین جهان، ملّت را برای پاسداری از استقلال تمدّنی و مقابله با تهاجم زبانی، فرهنگی و سبک زندگی آمریکایی، آمادهتر کرده است تا با ابتکار و نوآوریِ فعالان عرصهی فرهنگی در جهت تأمین پدافند زبانی و گفتمانی و رشد و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان، مراحل باقیمانده تا پیروزی نهایی را با استواری بیشتر بپیماید، بِعَونِ الله تعالی.
#نکاتی_از_پیام_های_رهبری
@revayatnevis
#قسمت_دوم
در همین مجال به ملّت عزیز عرض میکنم دشمن خبیث، حال که در مصاف با فرزندان دلاور شما در نیروهای مسلح دچار شکست شده و بخصوص بخاطر مواجهه با ضربهی قاطع، چه در نبرد نظامی و چه در میدان و خیابان، تحقیری پرمعنا و عمیق را تجربه میکند که در اثر آن واگرایی ملموس کشورها از او را سبب شده، کِیدِ خود را در جنگ ترکیبی بر دو نقطه متمرکز ساخته است: یکی تابآوری مردم؛ دیگری ایجاد خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور.ابزار اصلی او در این هر دو، کاشت بذر تردید، یأس، ترس، بدگمانی، و اختلاف است. لذا در مقام مقابله با این بدخواهیها باید همگان با ایستادگی و روشنبینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن، نقشهی شوم او را خنثی نمایند. در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب میگردد.مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانههای تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است. مسلّماً آن رسانهها خیرخواه کشور وملت ایران نیستند و این معنا بارها ثابت شده است. بنابراین یا اساساً مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلاً با سوء ظن فراوان با هر چیزی که ارائه میدهند برخورد کنیم.از سوی دیگر مقاومت غیورانه و پیروزی افتخارآمیز در برابر تهاجم دیوسیرتان و شیاطین جهان، ملّت را برای پاسداری از استقلال تمدّنی و مقابله با تهاجم زبانی، فرهنگی و سبک زندگی آمریکایی، آمادهتر کرده است تا با ابتکار و نوآوریِ فعالان عرصهی فرهنگی در جهت تأمین پدافند زبانی و گفتمانی و رشد و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان، مراحل باقیمانده تا پیروزی نهایی را با استواری بیشتر بپیماید، بِعَونِ الله تعالی.
#نکاتی_از_پیام_های_رهبری
@revayatnevis
۱۱۰
۸:۱۱
آیا بعید است از کسانیکه، خلاف نظر رهبری، آن کار را کردند، برای اثبات نقضش، اهمال کاری کنند؟! در محرمیم؛ درس عاشورا میگوید به دشمن امان ندهید! تا دیر نشده کاری برای حزبالله کنید و عملیات محرم را آغاز کنید.#حزب_الله#عملیات_محرم@revayatnevis
۶۳
۱۱:۵۶
چند روزی بود کتاب #اینجا_مرکز_دنیاست رو شروع کردم و رسیدم به این قسمت و بازی دیشب ایران بلژیکجالبه که اولین بار، #شهید_علیمحمد_قربانی استعداد دروازهبانی #علیرضا_بیرانوند رو کشف کرده! فرصت کردید این کتاب رو بخونید. شهید مدافع حرم جالب و متفاوتیه! کسی که از مربی گری باشگاه تا ریاست بانک رو تجربه کرده.به اضافه اینکه هم توی دفاع مقدس حضور داشته و هم توی سوریه! که نهایتا به عنوان مدافع حرم به شهادت رسیدهاست.#روایت_جام_جهانی#کشف_استعداد@revayatnevis
۵۴
۷:۳۱
امروز مثل خیلیها ذهنم درگیر پارسال بود. دقیقا مثل امشبی، شب عاشورا وقتی مراسم تموم شد، مداح موقع دعا کردن، گفت الحمدلله آقامون هم اومدن توی مراسم بیت رهبری
همه گوشیها رو درآوردن و اون ورود حماسی آقا رو دیدیم و بعد هم روایت ای ایران بخوان حاج محمود کریمی...ای کاش زمان برمیگشت به عاشورای پارسال، شب عاشورا در فراقی که درب حسینیه باز شد رهبری آمد بین مردم... نمیدونم چطور شد که امروز، همهاش یاد این فیلم افتاد. حس کردم دلتنگیمان برای آقا از همین جنس است. و اما دمت گرم جانباز عزیز یزدیهمان سال هم به حالت غبطه خوردیم که چطور غیررسمی بین سخنرانی، حرف دل خودت و همه امت رو به رهبری زدی و لبخند رضایت آقا رو گرفتی!
گمانم همین لبخند رضایت رو امروز امام شهید به امتش میزند و همین حمایت رو هم امت از امامش دارد.#روایت_شب_عاشورا@revayatnevis
گمانم همین لبخند رضایت رو امروز امام شهید به امتش میزند و همین حمایت رو هم امت از امامش دارد.#روایت_شب_عاشورا@revayatnevis
۲۴
۲۲:۴۷