در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
سلام خدمت همراهان عزیز
برای عضویت در کانال دوره گردی و دریافت شرایط عضویت، نام و نام خانوادگی خودتون رو به آیدی زیر بفرستید.
@reza_usefi@reza_usefi
مهلت حضور در کانال فقط تا روز شنبه ۳۰ خرداد هست و ثبت نام تا انتهای ماه تیر بسته میشه.
برای عضویت در کانال دوره گردی و دریافت شرایط عضویت، نام و نام خانوادگی خودتون رو به آیدی زیر بفرستید.
@reza_usefi@reza_usefi
مهلت حضور در کانال فقط تا روز شنبه ۳۰ خرداد هست و ثبت نام تا انتهای ماه تیر بسته میشه.
۱.۳K
۱۳:۵۸
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
آکادمی مالی رضا یوسفی
اینا میگن توافق، اونا هم میگن توافق امام خامنه ای: مثلی لایبایع مثله هرچی که هست من به دیتا بیشتر از رسانه اعتماد دارم. دیتاها صلح پایدار نشون نمیدن. نفت بالا خواهد رفت، انس ادامه افت قیمت خواهد داشت. این روزها سعی میکنم صبر کردن رو تمرین کنم، چون کار زیاد داریم با این قوم ملعون...
پیام دیروز آقا سید مجتبی جان
کاملا واضح مشخص کرد که اگر دم از عدم پذیرش توافق بزنیم بیراه نرفتیم.طبق نص صریح قرآن شیعه مولا علی نمیتونه با قوم ملعون کنار بیاد.
ما منتظریم ببینیم تعهدات داده شده به نایب امام زمانمون با چه کیفیتی میخواد محقق بشه. هرچند معتقدم کار رو مردم تموم میکنن
ما منتظریم ببینیم تعهدات داده شده به نایب امام زمانمون با چه کیفیتی میخواد محقق بشه. هرچند معتقدم کار رو مردم تموم میکنن
۱.۱K
۱۱:۴۰
آکادمی مالی رضا یوسفی
#انس_جهانی_طلا #تحلیل در پست ریپلای شده اعلام شد که طلا الگوی بزرگتری رو تمام خواهد کرد و بعد از اون افت قیمتی خوبی رو تجربه میکنه، که همینم شد! بعد از اینکه سیمتریکال به اتمام رسید، انس بیش از 1500 دلار ریزش داشت. اینک میشه گفت فعلا اصلاح قیمتی انس رو نمیشه تموم شده در نظر گرفت هم از نظر زمانی و هم از نظر قیمتی کماکان باید الگو تکمیل شود. فعلا انتظاری که میشه داشت اینه که اگر قیمت بالای 4400 بمونه، رفتاری نوسانی تا محدوده های 5000 دلار رو مشاهده کنیم.
#انس_جهانی_طلا#آپدیتبعد از آخرین تحلیلی که روی انس داشتیم، تحلیل با قطعیت بالا تحقق پیدا کرد و از محدوده مورد انتظارمون انس مداوم شروع به افت قیمت داشت. و اما در ادامه چی میشه؟
۹۰۱
۲۱:۱۵
آکادمی مالی رضا یوسفی
#انس_جهانی_طلا #آپدیت بعد از آخرین تحلیلی که روی انس داشتیم، تحلیل با قطعیت بالا تحقق پیدا کرد و از محدوده مورد انتظارمون انس مداوم شروع به افت قیمت داشت. و اما در ادامه چی میشه؟
#انس_جهانی_طلا#تحلیلدیتای فعلی حاکی از آن است که در انتهای موج E از یک دیامتریک هستیم. البته هنوز هشداری مبنی بر اتمام موج E صادر نشده است و این هشدار متناسب با استراتژی فردی می تواند متفاوت باشد.اما وقتی موج E تمام شود (که می تواند زیر 4000 برود و بعد تمام بشود) انتظار رشد تا محدوده 4800 الی 5000 در انس انتظار عجیبی نخواهد بود.
تکرار مکررات: این فقط یک تحلیل است، شرط تحقق این تحلیل دریافت تایید برای اتمام موج E است.
تکرار مکررات: این فقط یک تحلیل است، شرط تحقق این تحلیل دریافت تایید برای اتمام موج E است.
۹۲۶
۲۱:۴۰
#نقره#تحلیلاین فلز جذاب هنوز مثل انس تک سناریو نشده، اگر زیر 61 دلار نیاد و استارت بزنه اونوقت سناریوی مثلث پاس شده و رشد بعدش جذاب هست، اگر زیر 61 بیاد تا محدوده 55 میریزه و بعدش رشدی موقت داره تا محدوده 80 الی 90 دلار.
۹۵۲
۲۲:۲۲
آکادمی مالی رضا یوسفی
سلام خدمت همراهان عزیز برای عضویت در کانال دوره گردی و دریافت شرایط عضویت، نام و نام خانوادگی خودتون رو به آیدی زیر بفرستید. @reza_usefi @reza_usefi مهلت حضور در کانال فقط تا روز شنبه ۳۰ خرداد هست و ثبت نام تا انتهای ماه تیر بسته میشه.
مهلت عضویت تیرماه در دوره گردی فقط تا ساعت 23:59:59 شنبه 30 خرداد هست.بعد از این تایم عضوگیری تموم میشه و تا 30 تیر عضو گیری صورت نمیگیره.
۱.۳K
۲۳:۰۴
آکادمی مالی رضا یوسفی
مهلت عضویت تیرماه در دوره گردی فقط تا ساعت 23:59:59 شنبه 30 خرداد هست. بعد از این تایم عضوگیری تموم میشه و تا 30 تیر عضو گیری صورت نمیگیره.
سلام و احترامخب فعلا قضیه این ماه و عضوگیری تموم شد حالا بریم به ادامه قصه برسیم.
۸۵۳
۲۰:۳۰
امان از روزی که از سکوتمان بپرسند و سکوت کنیم!!!
لبنان...
امروز دیدم و شنیدم آنچه در تلویزیون رخ داد و سکوتی که ایجاد شد... منی که هم برجام و همپسا برجام رو دیدم، هم مظلومیت و صدای رسای آقای شهید رو دیدم هم بی تعارف بودن آقا سید مجتبی جان
رو میبینم، در مقابل خطای محاسباتی مسئولین هم تا یجایی دندون روو جیگر میذارم و خون دل میخورم، بعدش رو خدا داند...
لبنان...
امروز دیدم و شنیدم آنچه در تلویزیون رخ داد و سکوتی که ایجاد شد... منی که هم برجام و همپسا برجام رو دیدم، هم مظلومیت و صدای رسای آقای شهید رو دیدم هم بی تعارف بودن آقا سید مجتبی جان
۸۸۹
۲۰:۳۸