لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل آکادمی مالی رضا یوسفیآ
۱۰.۳ هزار عضو

آکادمی مالی رضا یوسفی

undefined برای تهیه ی دوره ی ماشین پولسازی و حرکت به سمت #آزادی_مالی روی لینک زیر کلیک کن undefined https://crntc.ir/balebio _ارتباط با ادمین@reza_usefi
بازار سرمایه بازار ریسک است، کلیه محتوا و مطالب این کانال شخصی و غیر تعهدآور است
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۷ خرداد

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

۲۸ خرداد
سلام خدمت همراهان عزیز
برای عضویت در کانال دوره گردی و دریافت شرایط عضویت، نام و نام خانوادگی خودتون رو به آیدی زیر بفرستید.
@reza_usefi@reza_usefi
مهلت حضور در کانال فقط تا روز شنبه ۳۰ خرداد هست و ثبت نام تا انتهای ماه تیر بسته میشه.
undefined۶
undefined۳

۱.۳K

۱۳:۵۸

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

۲۹ خرداد
آکادمی مالی رضا یوسفی
اینا میگن توافق، اونا هم میگن توافق امام خامنه ای: مثلی لایبایع مثله هرچی که هست من به دیتا بیشتر از رسانه اعتماد دارم. دیتاها صلح پایدار نشون نمیدن. نفت بالا خواهد رفت، انس ادامه افت قیمت خواهد داشت. این روزها سعی میکنم صبر کردن رو تمرین کنم، چون کار زیاد داریم با این قوم ملعون...
پیام دیروز آقا سید مجتبی جانundefined کاملا واضح مشخص کرد که اگر دم از عدم پذیرش توافق بزنیم بیراه نرفتیم.طبق نص صریح قرآن شیعه مولا علی نمیتونه با قوم ملعون کنار بیاد.
ما منتظریم ببینیم تعهدات داده شده به نایب امام زمانمون با چه کیفیتی میخواد محقق بشه. هرچند معتقدم کار رو مردم تموم میکنن
undefined۳۸
undefined۸
undefined۶
undefined۳
undefined۱

۱.۱K

۱۱:۴۰

آکادمی مالی رضا یوسفی
undefined #انس_جهانی_طلا #تحلیل در پست ریپلای شده اعلام شد که طلا الگوی بزرگتری رو تمام خواهد کرد و بعد از اون افت قیمتی خوبی رو تجربه میکنه، که همینم شد! بعد از اینکه سیمتریکال به اتمام رسید، انس بیش از 1500 دلار ریزش داشت. اینک میشه گفت فعلا اصلاح قیمتی انس رو نمیشه تموم شده در نظر گرفت هم از نظر زمانی و هم از نظر قیمتی کماکان باید الگو تکمیل شود. فعلا انتظاری که میشه داشت اینه که اگر قیمت بالای 4400 بمونه، رفتاری نوسانی تا محدوده های 5000 دلار رو مشاهده کنیم.
thumbnail
#انس_جهانی_طلا#آپدیتبعد از آخرین تحلیلی که روی انس داشتیم، تحلیل با قطعیت بالا تحقق پیدا کرد و از محدوده مورد انتظارمون انس مداوم شروع به افت قیمت داشت. و اما در ادامه چی میشه؟undefined
undefined۱۱

۹۰۱

۲۱:۱۵

آکادمی مالی رضا یوسفی
undefined #انس_جهانی_طلا #آپدیت بعد از آخرین تحلیلی که روی انس داشتیم، تحلیل با قطعیت بالا تحقق پیدا کرد و از محدوده مورد انتظارمون انس مداوم شروع به افت قیمت داشت. و اما در ادامه چی میشه؟undefined
thumbnail
#انس_جهانی_طلا#تحلیلدیتای فعلی حاکی از آن است که در انتهای موج E از یک دیامتریک هستیم. البته هنوز هشداری مبنی بر اتمام موج E صادر نشده است و این هشدار متناسب با استراتژی فردی می تواند متفاوت باشد.اما وقتی موج E تمام شود (که می تواند زیر 4000 برود و بعد تمام بشود) انتظار رشد تا محدوده 4800 الی 5000 در انس انتظار عجیبی نخواهد بود.
تکرار مکررات: این فقط یک تحلیل است، شرط تحقق این تحلیل دریافت تایید برای اتمام موج E است.
undefined۱۳
undefined۳
undefined۲

۹۲۶

۲۱:۴۰

thumbnail
#نقره#تحلیلاین فلز جذاب هنوز مثل انس تک سناریو نشده، اگر زیر 61 دلار نیاد و استارت بزنه اونوقت سناریوی مثلث پاس شده و رشد بعدش جذاب هست، اگر زیر 61 بیاد تا محدوده 55 میریزه و بعدش رشدی موقت داره تا محدوده 80 الی 90 دلار.
undefined۹
undefined۶
undefined۳

۹۵۲

۲۲:۲۲

آکادمی مالی رضا یوسفی
سلام خدمت همراهان عزیز برای عضویت در کانال دوره گردی و دریافت شرایط عضویت، نام و نام خانوادگی خودتون رو به آیدی زیر بفرستید. @reza_usefi @reza_usefi مهلت حضور در کانال فقط تا روز شنبه ۳۰ خرداد هست و ثبت نام تا انتهای ماه تیر بسته میشه.
مهلت عضویت تیرماه در دوره گردی فقط تا ساعت 23:59:59 شنبه 30 خرداد هست.بعد از این تایم عضوگیری تموم میشه و تا 30 تیر عضو گیری صورت نمیگیره.
undefined۱۰
undefined۲

۱.۳K

۲۳:۰۴

۳۰ خرداد
آکادمی مالی رضا یوسفی
مهلت عضویت تیرماه در دوره گردی فقط تا ساعت 23:59:59 شنبه 30 خرداد هست. بعد از این تایم عضوگیری تموم میشه و تا 30 تیر عضو گیری صورت نمیگیره.
سلام و احترامخب فعلا قضیه این ماه و عضوگیری تموم شد حالا بریم به ادامه قصه برسیم.
undefined۸

۸۵۳

۲۰:۳۰

امان از روزی که از سکوتمان بپرسند و سکوت کنیم!!!
لبنان...undefined


امروز دیدم و شنیدم آنچه در تلویزیون رخ داد و سکوتی که ایجاد شد... منی که هم برجام و هم‌پسا برجام رو دیدم، هم مظلومیت و صدای رسای آقای شهید رو دیدم هم بی تعارف بودن آقا سید مجتبی جانundefined رو میبینم، در مقابل خطای محاسباتی مسئولین هم تا یجایی دندون روو جیگر می‌ذارم و خون دل میخورم، بعدش رو خدا داند...
undefined۵۱
undefined۹
undefined۶
undefined۲
undefined۱

۸۸۹

۲۰:۳۸