﷽
﷽سلامشما قراره که فردا صبح ساعت۸راه بیفتید واس مشهد و زیارت امام رضا ع.از جاده ی تهران و بعد شمال هم برید و از همونجاده هم برگردید.
۴.۱K
۵:۱۷
۲خب اینجا یه هدف دارید و یه تعدادی هم اتفاقایی که تو مسیر هست.مثلا مجبور بشید برید بیمارستانمثلا یه جا نذری میدن و شمام وایمیسید و توی اونمراسم شرکت میکنید.مثلا میزنید بغل از یه جنگل خوشگل لذت ببریدمثلا تو کویر ،از یه جاده فرعی میرید بیرون و وسط بیابان چند ساعتی اتراق میکنید
۴.۱K
۵:۱۷
۳
خب اینها همه ش میشه حاشیه های سفر و اصل سفرهم که ب هدف زیارت بوده.
خب اینها همه ش میشه حاشیه های سفر و اصل سفرهم که ب هدف زیارت بوده.
۴.۱K
۵:۱۷
۴
اینجا چند دسته مسافر وجود داره:
الف' کسایی که از این حواشی خوششون نمیاد.و فقط می خوان برسند سریعا ب مشهد و البته میرسند.
ب' کسایی که کلا جذب مسیر میشن و بعد مجبورند چون زمانشون تموم شده وسط راه برگردند و به هدف نرسند
ج' آدمهایی که هم توراه بهشون خوش میگذره و هم میرسند به زیارت و کیف میکنند
اینجا چند دسته مسافر وجود داره:
الف' کسایی که از این حواشی خوششون نمیاد.و فقط می خوان برسند سریعا ب مشهد و البته میرسند.
ب' کسایی که کلا جذب مسیر میشن و بعد مجبورند چون زمانشون تموم شده وسط راه برگردند و به هدف نرسند
ج' آدمهایی که هم توراه بهشون خوش میگذره و هم میرسند به زیارت و کیف میکنند
۴.۲K
۵:۱۷
۵
من و شما از کدوم دسته ایم؟
کل مسیر زندگی ما و هر کاری که شروع میکنیم و میریم جلو مثل این داستانه.
ما وقتی تو مسیریم بازم میتونیم لذت ببریم.اصلا سفر کلش لذتبخشه حتی اونجاهاییش که ما میمونیم و مشکل واسمون پیش میاد
من و شما از کدوم دسته ایم؟
کل مسیر زندگی ما و هر کاری که شروع میکنیم و میریم جلو مثل این داستانه.
ما وقتی تو مسیریم بازم میتونیم لذت ببریم.اصلا سفر کلش لذتبخشه حتی اونجاهاییش که ما میمونیم و مشکل واسمون پیش میاد
۴.۲K
۵:۱۷
۶
هر کار یاشغلی هم که با یه هدف شروع میشه همین قاعده توش وجود داره بنابراین سعی کنیم از مسیر لذت ببریم سعی کنیم با خاطرات مسیر بریم جلو خواه ناخواه اگر اینجوری بریم جلو به هدف میرسیم و هدف تو مشت ماست مهم اینه که ما از شکستها ،سختیها، مشکلات راه، پیروزیها، پیشرفتها ،کسب ثروتها لذت ببریم
هر کار یاشغلی هم که با یه هدف شروع میشه همین قاعده توش وجود داره بنابراین سعی کنیم از مسیر لذت ببریم سعی کنیم با خاطرات مسیر بریم جلو خواه ناخواه اگر اینجوری بریم جلو به هدف میرسیم و هدف تو مشت ماست مهم اینه که ما از شکستها ،سختیها، مشکلات راه، پیروزیها، پیشرفتها ،کسب ثروتها لذت ببریم
۴.۳K
۵:۱۷
۷
من توی این مسیر ماشینم خراب میشه.
من توی این مسیر یه تصادف کوچیک میکنم.
من توی این مسیر با یه نفر دوست میشم یه دوستی خیلی خوب و عمیق و جدید.
من توی این مسیر که دارم میرم تجربه پیدا میکنم قویتر میشم.
و وقتی هم به مقصدم رسیدم با یک کوله بار لذت و خاطرههای خوب و فراموش نشدنی و تجربههای بسیار گران قیمت میرسم. 🟦و این خیلی با ارزشه🟦
پس....
پس....
۴.۳K
۵:۱۷
۸
رفیق باید هم ب هدف فکر کرد هم از مسیرش لذت برد
اگر عاشق مسیر هدفت نیستی اصلا شروعش نکن.چون نمیرسی 
رفیق باید هم ب هدف فکر کرد هم از مسیرش لذت برد
۴.۴K
۵:۱۷
این کلیپو باما ببینید

۴.۵K
۵:۱۸
#مسیر#هدف
۴.۶K
۵:۱۸