آدمها وقتی به دنیا میان روشون یه اسم میذارن و تا وقتی نفس میکشن به اون اسم صداشون میکننولی یه آدمی هست توی این شهر پر سر و صدا که وقتی از پیشمون رفت، انگار از اول، اون روی کوچه اش اسم گذاشته بود و ما خبر نداشتیم....کشور دوست، لقب اول و آخر خودته!
ما چیکار کنیم با دلتنگی ساکن کوچه کشور دوست!
@rezvanehghate
ما چیکار کنیم با دلتنگی ساکن کوچه کشور دوست!
@rezvanehghate
۴۹۴
۲۲:۰۵
لعنت به زبون نفهم ترین حس دنیا، دلتنگی، که نه علاج داره و نه صبر !
آقا، خیلی دلتنگتونیم. کاش بیدار شیم، ببینیم پیشمون هستی و سخنرانی داری!
@rezvanehghate
آقا، خیلی دلتنگتونیم. کاش بیدار شیم، ببینیم پیشمون هستی و سخنرانی داری!
@rezvanehghate
۵۷۶
۱۰:۴۲
۴۸۵
۱۸:۱۱
مصاحبه من با علی آقانوزده سال شیطان پرست بودهجلساتشون رو شرکت میکرده و رپ میخونده توی اون مراسمهاتوی جنگ دوازده روزه دچار تحول میشه و براش جرقه مسلمون شدنش میخورهشروع به تحقیق میکنه و حالامسلمون میشه
@rezvanehghate
@rezvanehghate
۶۰۳
۹:۳۴
از عراق اومده بود، برای اینکه توی جنگ کنار مردم ایران باشه. میگفتم اخه خطر داره مرد حسابی، خب بمون توی خونه ات، توی کشورت، نهایتا کمک مالی بکن. گفت نه! من واسه مردم ایران باید بیام تا روزی که جنگ باشه هستم. وقتی همه چی روبراه شد میرم.....
جان فدای ایران از نوع عراقی@rezvanehghate
جان فدای ایران از نوع عراقی@rezvanehghate
۶۰۹
۱۸:۱۳
نمیدونم چرا این موقع شب به دلم افتاد یه کم بنویسم براتونسه ماهی که گذشت عجیب سخت بود و شاید سه ماه بعدی و حتی سه سال بعدی سخت تر هم بشه. از ابهام جنگ یا صلح یا تعیین تکلیف اورانیوم گرفته تا فشار اقصادی که روی دوش من و شماستو در واقع هزینه مقاومت کردنه در مقابل دشمن
اما
بحثم شوآف اینستاگرامی این روزاستاهالی اون ایالت انگار با ایالت ما فرق دارنهمه یا غرق شادی بودن یا غرق گسترش شغلشونعده ای مراسم عروسی گرفتنعده دیگه یه دفعه بچه دار شدند؟!
الهی که مبارکتون باشه و لبتون خندون و دلتون شاد باشهاماداغ هم وطن چی؟ اینها عادی سازی نیست؟! ماکان با سپهر بابا چه فرقی داشت؟! هرکس پست بذاره بویی از شرافت نبردههرکس سکوت کنه، ایضا بی طرفه و بی طرف،....
بماند...فکر کنم اخر شب هذیون میگم
شب خوش
@rezvanehghate
اما
بحثم شوآف اینستاگرامی این روزاستاهالی اون ایالت انگار با ایالت ما فرق دارنهمه یا غرق شادی بودن یا غرق گسترش شغلشونعده ای مراسم عروسی گرفتنعده دیگه یه دفعه بچه دار شدند؟!
الهی که مبارکتون باشه و لبتون خندون و دلتون شاد باشهاماداغ هم وطن چی؟ اینها عادی سازی نیست؟! ماکان با سپهر بابا چه فرقی داشت؟! هرکس پست بذاره بویی از شرافت نبردههرکس سکوت کنه، ایضا بی طرفه و بی طرف،....
بماند...فکر کنم اخر شب هذیون میگم
شب خوش
@rezvanehghate
۲۲۳
۲۱:۰۵
عکس دسته جمعی بچه شیعه های حیدر از کل دنیاست، وقتی به این بچه ها گفتم میخواهیم برای عید غدیر یه پویش بریم، بی برو برگرد یا علی گفتند!
توام یاعلی بگو و این پویش رو انجام بده.
#غدیر #عید_غدیر
@rezvanehghate
توام یاعلی بگو و این پویش رو انجام بده.
#غدیر #عید_غدیر
@rezvanehghate
۲.۳K
۱۴:۰۰
میترسماز سردی خاکاز اینکهعادت کنم به نبودن توازاینکه لابه لای شلوغی های زندگی، گم کنم خودم رو! آقای خیابون کشوردوست ما! نمیدونستم باید اخر والسلام علیکم گفتنهات، از نبودنت بترسمراستی راستی دیگه تهران نیستی؟ باید بریم مشهد دیدنت؟ از دور بودن از تو میترسم! انگار وقتش رسیده یه دل سیر گریه کنیم به حال خودمون، به حال دلتنگی برای توتشییع؟ما از تو یادگرفتیم قوی باشیم ، ولی انگار دیگه طاقت نداریم!کوه باشی، در هم میشکنیفولاد باشی، ذوب میشیشیشه باشی، میشکنی
من که نه محکم چون کوهم، نه قوی چون فولادم و نه زلال چون شیشه!
من فقط عاشقم! و حالا دلتنگدلتنگسخنرانی های عید، نمازهای جماعت ماه رمضون، دلتنگ دعاهای اول سال ، آقاجان! بیا برگرد! نروما رو تویاین دنیا تنها نذار۱۳ و ۱۴ کجا بیام به خاطرتو
کاش بیدار شیم و ببینیم همه چیکابوس بوده و تو داریبرامونسخنرانی داری! برگرد آقاجونما طاقتمون کمه
@rezvanehghate
من که نه محکم چون کوهم، نه قوی چون فولادم و نه زلال چون شیشه!
من فقط عاشقم! و حالا دلتنگدلتنگسخنرانی های عید، نمازهای جماعت ماه رمضون، دلتنگ دعاهای اول سال ، آقاجان! بیا برگرد! نروما رو تویاین دنیا تنها نذار۱۳ و ۱۴ کجا بیام به خاطرتو
کاش بیدار شیم و ببینیم همه چیکابوس بوده و تو داریبرامونسخنرانی داری! برگرد آقاجونما طاقتمون کمه
@rezvanehghate
۳۷۳
۲۰:۵۲