۲۰۵
۱۶:۳۳
این سوالات رو در کلاسهامون باهم حل کردیم، اگر نیاز بود می تونید از فیلمهای زیر استفاده کنید.
فایل سوالات رو هم قبلا براتون ارسال کردم.
۲۵۶
۱۳:۵۵
سلام و روز بخیر.
خداروشکر آخرین امتحان ریاضی هم با همه ی حرف و حدیثهاش و کشوری
بودنش و سوال بافت دار
داشتنش برگزار شد.
سعی ، تلاش و کوشش شما در این سال تحصیلی ( در درس ریاضی) خیلی ارزشمند بود و باید به همه ی شما دوستان عزیزم خسته نباشید بگم و تشکر کنم.

قبلا هم گفتم و دوباره عرض میکنم که نتیجه ی این تلاش شما و کسب نمره ی خوب به نوعی تشکر از زحمات اولیا محترمتون هست که با همه وجودشون برای آرامش شما زحمت میکشن و باید هر روز و هر لحظه دست بوس و سپاسگزار این عزیزان باشید و امیدوارم در لحظه لحظه ی زندگیتون قدردانی از زحمات پدر و مادر بزرگوارتون را فراموش نکنید.



تشکر ویژه دارم از دوستان عزیز و بزرگواری که با تلاش ارزنده ای موفق به کسب نمرات بالای ۱۸ در این امتحان شدند .


همانطور که در کلاس هم گفته بودم اکثریت شما این توان رو دارید و خداروشکر در این امتحان هم این اتفاق افتاد و شاهدِ نمرات خوبی از شما عزیزان بودیم.

امیدوارم همه ی درسهاتون رو با همین دقت و با تلاش بیشتر بخونید و این نتیجه برای همه ی امتحانات و همه ی درسها اتفاق بیافته و بعداز اعلام نتایج علاوه بر خوشحالیِ خودتون، لبخند رو در صورتِ اولیا محترمتون ببینید و از لبخندِ رضایتشون لذت ببرید.
از خدا ممنونم که این فرصت رو به بنده داد تا امسال در کنار شما عزیزان در کلاس درس خدمت کنم و امیدوارم که درست انجام وظیفه کرده باشم.

برای شما و خانواده های محترمتون سلامتی، موفقیت ، سرافرازی و عاقبت بخیری را آرزومندم.

خداروشکر آخرین امتحان ریاضی هم با همه ی حرف و حدیثهاش و کشوری
سعی ، تلاش و کوشش شما در این سال تحصیلی ( در درس ریاضی) خیلی ارزشمند بود و باید به همه ی شما دوستان عزیزم خسته نباشید بگم و تشکر کنم.
قبلا هم گفتم و دوباره عرض میکنم که نتیجه ی این تلاش شما و کسب نمره ی خوب به نوعی تشکر از زحمات اولیا محترمتون هست که با همه وجودشون برای آرامش شما زحمت میکشن و باید هر روز و هر لحظه دست بوس و سپاسگزار این عزیزان باشید و امیدوارم در لحظه لحظه ی زندگیتون قدردانی از زحمات پدر و مادر بزرگوارتون را فراموش نکنید.
تشکر ویژه دارم از دوستان عزیز و بزرگواری که با تلاش ارزنده ای موفق به کسب نمرات بالای ۱۸ در این امتحان شدند .
همانطور که در کلاس هم گفته بودم اکثریت شما این توان رو دارید و خداروشکر در این امتحان هم این اتفاق افتاد و شاهدِ نمرات خوبی از شما عزیزان بودیم.
امیدوارم همه ی درسهاتون رو با همین دقت و با تلاش بیشتر بخونید و این نتیجه برای همه ی امتحانات و همه ی درسها اتفاق بیافته و بعداز اعلام نتایج علاوه بر خوشحالیِ خودتون، لبخند رو در صورتِ اولیا محترمتون ببینید و از لبخندِ رضایتشون لذت ببرید.
از خدا ممنونم که این فرصت رو به بنده داد تا امسال در کنار شما عزیزان در کلاس درس خدمت کنم و امیدوارم که درست انجام وظیفه کرده باشم.
۲۵۶
۱۳:۵۱