۱.۱K
۱۶:۱۱
۱.۱K
۱۰:۳۲
افشای نقشۀ دشمن برای نبرد روانی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند
۱. ماهیتشناسی جنگ: هدف اصلی دشمن از ابتدا یک هدف وجودی و راهبردی، یعنی «براندازی نظام» بوده است. این هدف، علت هزینههای کلان و تلاشهای همهجانبه آنها در جنگ اخیر است. اما عامل تعیینکنندهای که معادلات را به هم ریخت، تلفیق دو عنصر «حضور آگاهانه مردم» و «رشادتهای رزمندگان» بود که صحنه نبرد را کاملاً به ضرر دشمن تغییر داد.
۲. وضعیت کنونی دشمن: دشمن با اذعان به شکست راهبردی خود در دستیابی به اهداف، اکنون در موقعیت انفعالی و درماندگی قرار دارد. مقامات آمریکایی به وضوح به پشیمانی و ناکامی در جنگ اعتراف می کنند. این شکست، آنها را به سمت اجرای آخرین سناریوهای طراحی شده توسط موساد سوق داده است.
۳. سناریوی جدید: در آخرین تلاشها، دشمن تمام توان خود را بر دو روز حساس (۲۶ و ۲۷ اسفند) متمرکز کرده است. یعنی از تمام ظرفیتهای رسانه ای و غیررسانه ای خود برای ایجاد ناامیدی و القای شکست استفاده می کند. دشمن به خوبی دریافته است که نقطه قوت نظام، «روحیه و حضور مردم» است. بنابراین، هسته مرکزی نقشه جدیدش، «تضعیف روحیه مردم و ایجاد شکاف و القای ناامیدی» است.
۴. اهمیت دو روز (۲۶ و ۲۷ اسفند): این دو روز به عنوان یک «نقطه عطف» در جنگ روانی جاری تلقی میشود. دشمن با فراخوان و فضاسازی رسانهای و عملیاتی، به دنبال خلق رویدادی علیه نظام است تا شکست میدانی خود را به یک پیروزی رسانه ای تبدیل کند. بسیاری از تحلیلگران معتقدند موفقیت یا شکست آنها در این دو شب، تا حد زیادی «سرنوشت نهایی این مرحله از جنگ» را رقم خواهد زد.
مطمئناً حضور آگاهانه و قاطع مردم در روزهای آینده، نهتنها این آخرین سناریو را بیاثر میکند، بلکه یک شکست راهبردی دیگر را به کارنامه دشمن اضافه خواهد نمود.
محفل همسران شهدای مدافع حرم
@robab_ir
۲.۳K
۱۱:۵۴
باسلام و احترامبر آن شدیم مجددا جهت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) سلامتی رهبر عزیزمان حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنهای (مدظله العالی)، شکست کامل دشمن و موفقیت در مذاکرات پیشرو گوسفندی قربانی نماییم.نکته: درصورتی که مبالغ مازادی پس از قربانی باقی بماند در مواکب و تجمعات هزینه خواهد شد.
لذا مبلغ مشارکت خود را به کارت ذیل واریز نمایید6037991210169607بانک ملیبنام زهرا امامی و علی عباس زاده
کارت دوم بانک ملی6037991828065999بنام علی عباس زاده
کارت سوم بانک اقتصاد نوین6274121190313247بنام علی عباس زاده
اولویت واریز به کارت اول موسسه است
لطفا اطلاع رسانی نمایید
محفل همسران شهدا
@robab_ir
لذا مبلغ مشارکت خود را به کارت ذیل واریز نمایید6037991210169607بانک ملیبنام زهرا امامی و علی عباس زاده
کارت دوم بانک ملی6037991828065999بنام علی عباس زاده
کارت سوم بانک اقتصاد نوین6274121190313247بنام علی عباس زاده
اولویت واریز به کارت اول موسسه است
۲.۶K
۱۴:۰۴
موج نامرئی استغاثه، دشمن را زمینگیر کرد
شب دوازدهم فروردین، وقتی ساعت به ۲۲ رسید، دستها در نقاط مختلف کشور با استغاثه به حضرت صاحبالزمان (عج) بالا رفت؛ حرکتی که بعدتر میشد ردّش را در همان اتفاقات میدانی هم جستوجو کرد.
حالا قرار است این نماز هر جمعه ساعت ۲۲ در تجمعات مردمی برگزار شود. تا کِی؟ تا پایان واقعی جنگ تحمیلی تروریستهای آمریکایی و صهیونیست علیه کشورمان یا ظهور منجی آخرالزمانیمان...
پس قرار ما جمعهها ساعت ۲۲ در تجمعات مردمی سراسر کشور، به صرف نماز استغاثه به حضرت صاحبالامر (عج)...
محفل همسران شهدا
@robab_ir
۸۳۸
۱۴:۲۲
نامه محبتآمیز شهید علی لاریجانی به همسرش
ایشان ۱۸ آذر ۱۴۰۴ و ۹۸ روز پیش از شهادتشان این نامه را به همسر خویش نوشتند.
در متن این نامه آمده است: ایام فرخندهی میلاد با سعادت بانوی دو عالم، فاطمهی زهرا(س) را به شما تبریک میگویم.
چه بگویم؟ زبانم قاصر است از اینهمه فداکاری و درایت در مدیریت خانواده و ایثارها و صبوریها و فداکاریهای مضاعف بهجهت مصالح ملت.
من مطمئن هستم هیچگاه نمیتوانم پاسخگوی زحمات شما باشم و امید به فضل الهی دارم که او در محاسبات خود کاستیهای مرا جبران میکند.
در این چهل و اندی سالی که از انقلاب اسلامی میگذرد کمتر روزی بوده که کارهای اجرایی کشور مجال زندگی متعارف را برای من و شما فراهم کرده باشد. مخصوصاً در این ایام که جنگی سفاکانه رژیم صهیونیستی و آمریکا بهراه انداختهاند.
نگرانیهایی متعدد برای شما، دوری من از خانواده، کارها را مشکلتر ساخته اما تحمل، بردباری و عقل دورنگر شما همهی این مصائب را آسان نموده است. قدردان اینهمه فداکاری و تدبیر و حسن سلوک هستم.
شما در قلب من جا دارید و میدانید شان و جایگاه شما نزد من تالی تلو ندارد و همواره به داشتن چنین همسر عالم و مهذب و پارسا و پر گذشت بر خویشتن مباهات میکنم. خدای بزرگ را سپاس میگویم که چنین گوهر تابناک ظاهری و باطنی را به اینجانب عطا فرمود. من و فرزندانم همگی دست پر محبت شما را میبوسیم و بر چشم مینهیم.
خوبست هرگاه فرصت کردید از همسران شهدای عزیز و فرزندان عزیز آنان مخصوصاً در این جنگ سراغ بگیرید و سلام من را برسانید و اگر امری داشتند پیگیری کنید.
ارادتمندعلی لاریجانی
محفل همسران شهدا
@robab_ir
ارادتمندعلی لاریجانی
۹۳۲
۱۴:۱۳
جهت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) سلامتی رهبر عزیزمان حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنهای (مدظله العالی)، شکست کامل دشمن و موفقیت در مذاکرات پیشرو قربانی انجام شداز همه واریز کنندگان قبول باشه 
محفل همسران شهدا
@robab_ir
۹۲۲
۱۴:۲۳
سلام محمد جانم!
نمیدانم چطور تا به حال دوام آوردهام.نمیدانم چطور با نبود تو کنار آمدهام. اما میدانم از دلتنگی و فراق تو به جنون رسیدهام.زمانی که خبر شهادتت را شنیدم حس کردم نیمی از جانم از بدن جدا شد؛ در مقابل خبرهایی که شنیدم ناتوان بودم. قبول نمیکردم که چنین شده و محمد من پر کشیده.جنگی بین عقل و قلبم به راه افتاده بود. انگار که نمیخواستند رفتنت را قبول کنند.اما میدانی...عروسی مان بدون پخش کردن کارت هایمان برگزار شد. همه آمده بودند برای دیدن داماد عزیزم.زمانی که گفتند تو را می آورند، خبر دادند که جلوی مسجد منتظر باشید. نمیدانی چنان شوق دیدنت را داشتم که گفتم محمدم می آید؛ بگذار عروسش را با لباس سفید ببیند. چادر سفیدم را پوشیدم. مگر عروس بدون دسته گل میشود؟ دسته گلم را برداشتم اما نمیدانستم آن گلها، گلهای روی مزارت میشوند. حاضر و آماده برای دیدنت آمدم ولی نمیدانستم که داماد من، لباس دامادی نداشت. کفنی به رنگ سفید تنش کردند. اما چقدر رنگ سفید برازندهی تنت بود... ماشین عروسمان با تو زیباتر شده بود. ساقدوشهایت کنارت ایستاده بودند. چقدر زیبا به دنبال عروست آمده بودی...
زمانی که آمدی برایت گل میریختم. برای داماد خوش قد و بالایم گل میریختم.دیدی دور سرت میگشتم.نذر کرده بودم اگر برگردی به خانه پا برهنه به دیدنت می آیم . گفتم تمام زندگیم را نذر میکنم فقط محمدم سالم به خانه برگردد، تو به خانه برگشتی ولی به خانه ابدیت به آغوش خاک رفتی .محمدم دیدی عروست پا برهنه به دیدنت آمد ، چنان با عجله می آمدم که ببینمتتو رفتی...تن پاکت را به خاک سپردم. جای من خاک تورا به آغوش کشید. مگر قرار نبود عروس و داماد باهم به خانه بخت بروند؟!ولی محمدم، من تنها رفتم. در خانه را بدون تو باز کردم؛ تو را ندیدم کل خانه را گشتم ولی تو نبودی.و تو خانه آخرت را برای خود انتخاب کردی و برای ابدیت رفتی...
" />
به قلم همسر شهید
#پاسدار_رویاهای_من#شهید_محمد_نقوی
محفل همسران شهدا
@robab_ir
نمیدانم چطور تا به حال دوام آوردهام.نمیدانم چطور با نبود تو کنار آمدهام. اما میدانم از دلتنگی و فراق تو به جنون رسیدهام.زمانی که خبر شهادتت را شنیدم حس کردم نیمی از جانم از بدن جدا شد؛ در مقابل خبرهایی که شنیدم ناتوان بودم. قبول نمیکردم که چنین شده و محمد من پر کشیده.جنگی بین عقل و قلبم به راه افتاده بود. انگار که نمیخواستند رفتنت را قبول کنند.اما میدانی...عروسی مان بدون پخش کردن کارت هایمان برگزار شد. همه آمده بودند برای دیدن داماد عزیزم.زمانی که گفتند تو را می آورند، خبر دادند که جلوی مسجد منتظر باشید. نمیدانی چنان شوق دیدنت را داشتم که گفتم محمدم می آید؛ بگذار عروسش را با لباس سفید ببیند. چادر سفیدم را پوشیدم. مگر عروس بدون دسته گل میشود؟ دسته گلم را برداشتم اما نمیدانستم آن گلها، گلهای روی مزارت میشوند. حاضر و آماده برای دیدنت آمدم ولی نمیدانستم که داماد من، لباس دامادی نداشت. کفنی به رنگ سفید تنش کردند. اما چقدر رنگ سفید برازندهی تنت بود... ماشین عروسمان با تو زیباتر شده بود. ساقدوشهایت کنارت ایستاده بودند. چقدر زیبا به دنبال عروست آمده بودی...
#پاسدار_رویاهای_من#شهید_محمد_نقوی
۸۴۸
۶:۵۸
۶۵۶
۱۰:۲۱