راهکار سعید جلیلی برای کاهش تورم
۱-حاکیمت ریال
۲-حذف حاکمیت دلار
۳-مبارزه با فساد اقتصادی
۴-مبارزه با فساد بانکداری
۵-افزایش تولید داخلی
۶-حمایت از تولید داخلی
۷-کنترل خلق پول
برنامه آقای پزشکیان چیست؟!
:«نمیتوانیم نمیشه کارشناس باید بگه امکان پذیر نیست
ما را تبلیغ کنید تا بهتر بتوانیم #روشنگری کنیم@roshangari_jahadtabien
۱-حاکیمت ریال
۲-حذف حاکمیت دلار
۳-مبارزه با فساد اقتصادی
۴-مبارزه با فساد بانکداری
۵-افزایش تولید داخلی
۶-حمایت از تولید داخلی
۷-کنترل خلق پول
برنامه آقای پزشکیان چیست؟!
:«نمیتوانیم نمیشه کارشناس باید بگه امکان پذیر نیست
ما را تبلیغ کنید تا بهتر بتوانیم #روشنگری کنیم@roshangari_jahadtabien
۱.۱K
۹:۲۹
سلام بر گرانی مسکن و تعطیلی ساخت و ساز
سلام بر قطعی برق و آب در تابستان
سلام بر تعطیلی کارخانجات و تولید
سلام بر بیکاری و فقر
سلام بر بنزین ۲۵ هزار تومانی (نظر کارشناسی پزشکیان)
و در یک کلام : سلام بر روحانی
رأی ما ادامه #دولت_شهید_رئیسی نه به #دولت_سوم_روحانی
@roshangari_jahadtabien
سلام بر قطعی برق و آب در تابستان
سلام بر تعطیلی کارخانجات و تولید
سلام بر بیکاری و فقر
سلام بر بنزین ۲۵ هزار تومانی (نظر کارشناسی پزشکیان)
و در یک کلام : سلام بر روحانی
رأی ما ادامه #دولت_شهید_رئیسی نه به #دولت_سوم_روحانی
@roshangari_jahadtabien
۱۸۳
۱۲:۰۷
بازارسال شده از Mohammad kharrazi
چرا رهبری شهادت را برگزید؟
امشب بچههای مسجد محلهمان دو تا بلندگو گذاشتند پشت وانت،توی خیابانها میچرخیدند و نوای انقلاب سر میدادند.با شنیدن این نوا،انگار سنگینی بغضی از روی دلم برداشته شد.بعد از سوت و کف و هلهلهی دیشب،حالا که اینگونه نوای انقلاب در کوچهها پیچیده بود،اشکی از شوق رو گونههایم نشست!
با خانوادهام دویدیم به سوی صدا.بین راه دیدیم که بسیاری مثل ما،همین که صدا را شنیدهاند،میدوند.خودمان را به سیل جمعیت رساندیم.چقدر جمعیت!و فریادها بلند بود: "منافق بیریشه! ایران دمشق نمیشه!"و من همهی بغض دلم را فریاد میزدم! آنقدر که صدایم گرفت!
روحانی مسجد گفت: "ما قرار است هرشب از ساعت هفت و نیم بیاییم توی خیابانها تا کفتارها خیال نکنند میتوانند شهر را قرق کنند!"
و تا هفتم آقامان وعده گذاشتیم، که هر شب بیاییم!
موقع بازگشت،رفیقی از من پرسید فکر میکنی چرا آقاجانمان مراقب نبود؟ چرا به آن مکان دومِ امن نرفت و با علمِ به احتمال ترور،کار را برای دشمن سهل و آسان کرد؟
گفتم خیال میکنی دشمن آقامان را شکار کرده است!دشمن مال این حرفها نبود!نه!آقامان آگاهانه شهادت را برگزید! آگاهانه در آنجا نشست تا موشکها او را دریابند.
آقا دلیرانه در تلهی ترور رفت!
با حیرت گفت: چه میگویی؟!گفت آخر وجودش برای انقلاب نیاز بود.نمیبینی کفتارها را که چطور دور و بر ایران زوزه میکشند؟
گفتم:شما دیدید که غبار فتنه که بلند شد چطور حق و باطل درهم آمیخت؟ دیدی ولی خدا را دیکتاتور خواندند و خواستند تا در برابر مردمش قرار دهند؟گفتم به تاریخ شیعه نگاه کن!هرگاه فتنه سر به طغیان برداشته،خون امامی بر زمین ریخته است.چرا؟ چون فتنه را جز خون امام شهید، رسوا نمیکند!و انقلاب را جز خون سید علی خامنهای نمیتوانست از این ورطه بیرون بکشد...
سکوت کرده بود و سراپا گوش شد.گفتم حرفها خیلی زیاد است که نمیخواهم بگویم تا وحدت نشکند.وحدت،وصیت آقامان بود. اما همینقدر برایتان بگویم که آقا همه چیز را برای یک نبرد آخر با اسرائیل آماده کرد،و وعدهاش را آمد پشت تریبون داد"جنگ منطقهای"!اما ارادهها در داخل، باید و شاید جزمِ جزم نبود...آقا گذاشت تا خون پاکش بر زمین جاری شود، تا تمام توان کشور و مردم برود پشت این جهاد بزرگ! تا خونش غیرتها را به جوش آورد و سرانجام کلک اسرائیل کنده شود.
گفتم اسرائیل آقا را شکار نکرد؛ این آقامان بود که با شهادتش، آخرین تیر خلاص را به شقیقهی اسرائیل شلیک کرد.
لبخندی توی صورت غمزدهاش نشست و گفت عجب حرفی زدی! اسرائیل هنوز داغ است و نمیفهمد که سید علی با او چه کرده است!
گفتم مگر یزید فهمید که سیدالشهدا او را در چه دامی انداخته است؟خون حسین،سلسلهی بنیامیه را در سیلابش شست و برد.
گفتم: خامنهای را که بشناسی،میدانی کار بیهوده نمیکند! بیمبالاتی خواندن کار رهبر یعنی نشناختن حکمت،بصیرت و آیندهنگری آقا!آقامان دور بود از این جنس کارهای بیهوده!
گفت: خشم امشب مردم را دیدی؟ خون پاک آقا، چنان همه را به خروش آورده است که شغالها جرات ندارند به خیابان بیایند. این انسجام انقلابی را هم مدیون آقا هستیم.سیدعلی با خونش،رخوت را از تن انقلابیها تاراند و همه را پای کار دفاع از ایران آورد!
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج بِحَقِ زینَبِ الکُبری
و تا هفتم آقامان وعده گذاشتیم، که هر شب بیاییم!
آقا دلیرانه در تلهی ترور رفت!
گفتم مگر یزید فهمید که سیدالشهدا او را در چه دامی انداخته است؟خون حسین،سلسلهی بنیامیه را در سیلابش شست و برد.
۱
۶:۵۲
بازارسال شده از Mohammad kharrazi
امام خامنهای: نگران نباشید
خداوند مرحوم آیتالله شیخ محمد یزدی(ره) را بیامرزد بعد از آیتالله مشکینی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بودند و بعد از آیتالله هاشمی شاهرودی در سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ رئیس مجلس خبرگان رهبری بودند.ایشان از دوره دوم تا پایان عمر جز مدت کوتاهی، عضو این مجلس و چند دوره عضو شورای نگهبان بودند. یکبار در دوران ریاست ایشان بر مجلس خبرگان در صحن شورای نگهبان و حاشیه جلسه فقهای این شورا در محضرشان بودم. درباره آینده رهبری نظام اسلامی از ایشان سوال کردم. سوالی که اغلب به اذهان عمومی میآمد و بنده هم از فرصت استفاده کردم و از ایشان پرسیدم.فرمودند: "مجلس خبرگان رهبری، کمیسیونی برای نظارت بر رهبری دارد که وظیفه آن، تطبیق مستدام بودن و پایداری شرایط رهبری در شخص ولی فقیه است و در هر اجلاسیه نتیجه بررسی خود را به سمع و نظر اعضای مجلس خبرگان رهبری میرساند. این کمیسیون یک کمیته ۳ نفره هم دارد که وظیفه آن، شناسایی افراد مستعد برای رهبری آینده است.یکبار خدمت مقام معظم رهبری بودیم و من عرض کردم که "آقا! ما برای بعد از شما نگرانی داریم. برای آن روز چه کنیم؟"مقام معظم رهبری فرمودند: "اتفاقا اواخر عمر مبارک حضرت امام خمینی ما با آیتالله موسوی اردبیلی، خدمت ایشان رفتیم و همین مسأله را نزد ایشان مطرح کردیم. حضرت امام خمینی فرمودند: "اصلا هیچ نگرانی نداشته باشید. در این انقلاب اسلامی کار دست حضرت صاحب الامر(عج) است. مطمئن باشید پس از من شرایط بهتری خواهید داشت."بعد مقام معظم رهبری رو به ما فرمودند: "آقای یزدی! من میخواهم عرض کنم شرایط کشور امروز بهمراتب بهتر از شرایط ما در اواخر عمر حضرت امام خمینی است."بعد مقام معظم رهبری فرمودند: "شما در این کمیته ۳نفره باید همیشه ۱۰ نفر نامزد برای رهبری آینده داشته باشید و آنها را زیر نظر بگیرید و ببینید شرایط رهبری را دارند و حفظ میکنند یانه. لازم هم نیست این ۱۰ نفر ثابت باشد. بلکه هروقت دیدید کسی از دنیا رفت یا این شرایط در او مفقود شد، نفر دیگری را جایگزین کنید تا همیشه فهرست ۱۰ نفره خود را داشته باشید."لذا از آن موقع این کمیته فهرست نامزدهای خود را دارد و سری هم نگه میدارد و حتی خود این افراد نمیدانند که در فهرست هستند. ما این فهرست را فقط خدمت مقام معظم رهبری ارائه میدهیم تا خدای نکرده با افشای اسامی آنها، دشمن برای آنان دسیسه نکند. زمانی که بعد از وفات آیتالله مشکینی آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان شد از ما خواست فهرست نامزدها را به ایشان بدهیم. گفتیم این فهرست سری است. حتی ایشان در انتخابات داخلی مجلس خبرگان داوطلب شدند برای عضویت در کمیسیون نظارت و آمدند عضو شدند و رئیس کمیسیون هم شدند. باز گفتند آقای یزدی فهرست نامزدها را به من هم بدهید. گفتیم آقای هاشمی! این فهرست نزد ما امانت است و تنها به حضرت آقا ارائه میدهیم."بعد آیتالله یزدی فرمود: "اصلا نگران نباشید. این کمیسیون کار خودش را خوب انجام میدهد و مدام فهرست بهروز خود را به مقام معظم رهبری میدهد و نظر ایشان را هم جویا میشود
۱
۶:۵۲
بازارسال شده از صادق مغنیه
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
بازارسال شده از صابرین نیوز
در پی عروج خونین مرجع عالیقدر جهان تشیّع، امام مجاهد شهید حضرت آیتاللهالعظمی سیّدعلی حسینی خامنهای (قدّساللهنفسهالزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان شخصیتی نشسته است که عمر خود را در مسیر اعتلای حق، خدمت به مردم و هدایت امت اسلامی سپری کرد. این رهبر مجاهد با ایمان، صبر و بصیرت، پرچم عزت و استقلال را برافراشته نگاه داشت و نام او در تاریخ ماندگار شد.
۱
۱۰:۳۵