قوای سه گانه اجازه ندهند این اتفاقات شوم تکرار شود
خبر قتل دختر بزرگوار این سرزمین در نتیجه یک سرقت شیطانی موجب تالم و تاثر هر انسان آزاده ای شده که آن را شنید.اتفاقی که در کمال تاسف اولین نبوده و آخری هم نخواهد بود مگر آنکه بطور واقعی و غیر نمایشی قوای سه گانه و نیروهای امنیتی و انتظامی با جدیت تمام اراده نمایند تا این اتفاقات بسیار پر درد و شوم تکرار نشود.قتل مرحومه الهه حسین نژاد علاوه بر تاثرات روحی و قلبی موجب شده تا خانواده ها احساس نگرانی های جدی تری داشته باشند و نوعی حس نا امنی در وجودشان رخنه کند.مشکلات اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته و ناتوانی دستگاه های ذی ربط برای مهار گرانی ها ، عدم برخود بسیار شدید و قاطع و بدون ترحم با سارقان و موبایل قاپ ها ، عدم حمایت مکفی و لازم از پلیس و نیروهای انتظامی در برخورد با سارقان و تبهکاران ، داشتن احساس حمایت قانونی سارقان از اینکه با آنها برخورد شدید نخواهد شد ، نا امن نبودن فضا برای شرخرها و امن بودن فضا برای مال خرها ، کم کاری رسانه ها و بطور خیلی ویژه رسانه ملی و سیاست های انقباضی بانک مرکزی در حوزه اعتبارات و تسهیلات و قفل بودن پرداخت وام در بانک ها و وجود برخی گفتارهای مدیران مانند حذف یارانه ها که آرامش روانی افراد را مختل می کند ، در کنار هم دست به دست هم داده اند که هر از گاهی مردم ما چنین اخبار ناخوشایند و اندوهباری مواجه شوند.باید دست پلیس ، نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد قاطع و شدید با سارقان ، زورگیری، شرخرها ، مال خرها بسیار باز باشد به طوری که وقتی نام پلیس و نیروی امنیتی را می شنوند تمام وجودشان به لرزه بیفتد و در این مسیر مجلس و دستگاه قضایی نیز باید نهایت حمایت را از ضابطان به عمل آورند که قطعا ترس از مجازات های سخت و قطع دست و اعدام ، بخشی از اوباش و سارقان را مجبور به ترک اقدامات زشت و پلیدشان خواهد نمود و احساس امنیت بیشتری را به مردم القا خواهد کرد.قوای مقننه ، مجریه و قضائیه باید هزینه خلاف و سرقت و زورگیری و شر خری و مال خری را به توان بالایی مضاعف سازند تا کمتر کسی جرات کند پا به این عرصات بگذارد و از سوی دیگر حمایت و پشتیبانی از پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی متعهد و مقتدر نیز باید چندین برابر گردد که مامور عزیز ما در برخورد با آن جماعت وحشی و قاتل ، تمام قد قانون و نظام را پشتیبان خود ببینند.باید اتفاقاتی رخ دهد که بازار به خود اجازه ندهد هر گونه جنسی اعم از طلا ، گوشی و ... را بدون فاکتور و کارتن خریداری نماید که علاوه بر وضع مقررات بسیار جدی و نظارت شدید ، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه و دستیابی مردم به رفاه نسبی امری بسیار ضروری و غیر قابل کتمان است.کاهش هزینه های تولید ، کاهش هزینه های زندگی روزمره و خوراک و پوشاک ، کاهش هزینه های درمان ، کاهش هزینه های تحصیل ، کاهش هزینه های دارو ، کاهش هزینه های سفر ، کاهش هزینه های حمل و نقل و کاهش هزینه های انرژی باید در دستور کار فوری مسئولان قرار گیرد.تغییر سیاست های بانک مرکزی از بستن تسهیلات و قفل انداختن به پرداخت وام ها و گره بستن در این مسیر با قوانینی چون رتبه بندی اعتباری که گامی برای ایجاد ارباب رعیتی در جامعه می شود و با آرمان های یک جامعه انسانی فاصله دارد بسیار ضروریست و اگر تغییر منعطفانه ای رخ ندهد منجر به تشدید مشکلات اقتصادی شده و مسیر جنایت و سرقت را برای برخی افراد خواهد گشود.رسانه ها خصوصا رسانه ملی نیز موظفند آنچه که تا امروز کوتاهی داشته اند را جبران کنند و علاوه بر آگاهی بخشی و آگاه سازی جامعه که همان اول وظیفه آنهاست به ریشه ها و پیامدهای اتفاقاتی چون کشته شدن مرحومه الهه بپردازند و راهکارهای رسیدن به یک جامعه ایده آل ، امن و آرام را کارشناسانه ارائه نمایند.قطعا روزهای سختی برای خانواده ای که اینگونه عزیزشان را از دست داده اند می گذرد که با وجودمان مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای الهه حسین نژاد ، انتظار می رود در گام اول دستگاه قضایی با سرعت در این پرونده اعمال قانون نموده و در ارتباط با پرونده های سرقت دیگر نیز سریعا تصمیم قاطعی اتخاذ نماید.اللهم اجعل عواقب امورنا خیرامحمدعلی روشنمدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین۱۴۰۴/۰۳/۱۶@roushanonline
خبر قتل دختر بزرگوار این سرزمین در نتیجه یک سرقت شیطانی موجب تالم و تاثر هر انسان آزاده ای شده که آن را شنید.اتفاقی که در کمال تاسف اولین نبوده و آخری هم نخواهد بود مگر آنکه بطور واقعی و غیر نمایشی قوای سه گانه و نیروهای امنیتی و انتظامی با جدیت تمام اراده نمایند تا این اتفاقات بسیار پر درد و شوم تکرار نشود.قتل مرحومه الهه حسین نژاد علاوه بر تاثرات روحی و قلبی موجب شده تا خانواده ها احساس نگرانی های جدی تری داشته باشند و نوعی حس نا امنی در وجودشان رخنه کند.مشکلات اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته و ناتوانی دستگاه های ذی ربط برای مهار گرانی ها ، عدم برخود بسیار شدید و قاطع و بدون ترحم با سارقان و موبایل قاپ ها ، عدم حمایت مکفی و لازم از پلیس و نیروهای انتظامی در برخورد با سارقان و تبهکاران ، داشتن احساس حمایت قانونی سارقان از اینکه با آنها برخورد شدید نخواهد شد ، نا امن نبودن فضا برای شرخرها و امن بودن فضا برای مال خرها ، کم کاری رسانه ها و بطور خیلی ویژه رسانه ملی و سیاست های انقباضی بانک مرکزی در حوزه اعتبارات و تسهیلات و قفل بودن پرداخت وام در بانک ها و وجود برخی گفتارهای مدیران مانند حذف یارانه ها که آرامش روانی افراد را مختل می کند ، در کنار هم دست به دست هم داده اند که هر از گاهی مردم ما چنین اخبار ناخوشایند و اندوهباری مواجه شوند.باید دست پلیس ، نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد قاطع و شدید با سارقان ، زورگیری، شرخرها ، مال خرها بسیار باز باشد به طوری که وقتی نام پلیس و نیروی امنیتی را می شنوند تمام وجودشان به لرزه بیفتد و در این مسیر مجلس و دستگاه قضایی نیز باید نهایت حمایت را از ضابطان به عمل آورند که قطعا ترس از مجازات های سخت و قطع دست و اعدام ، بخشی از اوباش و سارقان را مجبور به ترک اقدامات زشت و پلیدشان خواهد نمود و احساس امنیت بیشتری را به مردم القا خواهد کرد.قوای مقننه ، مجریه و قضائیه باید هزینه خلاف و سرقت و زورگیری و شر خری و مال خری را به توان بالایی مضاعف سازند تا کمتر کسی جرات کند پا به این عرصات بگذارد و از سوی دیگر حمایت و پشتیبانی از پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی متعهد و مقتدر نیز باید چندین برابر گردد که مامور عزیز ما در برخورد با آن جماعت وحشی و قاتل ، تمام قد قانون و نظام را پشتیبان خود ببینند.باید اتفاقاتی رخ دهد که بازار به خود اجازه ندهد هر گونه جنسی اعم از طلا ، گوشی و ... را بدون فاکتور و کارتن خریداری نماید که علاوه بر وضع مقررات بسیار جدی و نظارت شدید ، تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه و دستیابی مردم به رفاه نسبی امری بسیار ضروری و غیر قابل کتمان است.کاهش هزینه های تولید ، کاهش هزینه های زندگی روزمره و خوراک و پوشاک ، کاهش هزینه های درمان ، کاهش هزینه های تحصیل ، کاهش هزینه های دارو ، کاهش هزینه های سفر ، کاهش هزینه های حمل و نقل و کاهش هزینه های انرژی باید در دستور کار فوری مسئولان قرار گیرد.تغییر سیاست های بانک مرکزی از بستن تسهیلات و قفل انداختن به پرداخت وام ها و گره بستن در این مسیر با قوانینی چون رتبه بندی اعتباری که گامی برای ایجاد ارباب رعیتی در جامعه می شود و با آرمان های یک جامعه انسانی فاصله دارد بسیار ضروریست و اگر تغییر منعطفانه ای رخ ندهد منجر به تشدید مشکلات اقتصادی شده و مسیر جنایت و سرقت را برای برخی افراد خواهد گشود.رسانه ها خصوصا رسانه ملی نیز موظفند آنچه که تا امروز کوتاهی داشته اند را جبران کنند و علاوه بر آگاهی بخشی و آگاه سازی جامعه که همان اول وظیفه آنهاست به ریشه ها و پیامدهای اتفاقاتی چون کشته شدن مرحومه الهه بپردازند و راهکارهای رسیدن به یک جامعه ایده آل ، امن و آرام را کارشناسانه ارائه نمایند.قطعا روزهای سختی برای خانواده ای که اینگونه عزیزشان را از دست داده اند می گذرد که با وجودمان مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای الهه حسین نژاد ، انتظار می رود در گام اول دستگاه قضایی با سرعت در این پرونده اعمال قانون نموده و در ارتباط با پرونده های سرقت دیگر نیز سریعا تصمیم قاطعی اتخاذ نماید.اللهم اجعل عواقب امورنا خیرامحمدعلی روشنمدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین۱۴۰۴/۰۳/۱۶@roushanonline
۲۷۷
۱۱:۰۴
ملت ایران تسلیم ناپذیر است و انتقام سختی از صهیون خواهد گرفت
آنچه که سردمداران خبیثِ رژیم جنایت پیشه صهیونیستی و هم پیمانان و دوستانش در آمریکا و اروپا در محاسبات خود پیرامون ایران به آن توجه ندارند ، روحیه شهادت طلبی و تسلیم ناپذیری ذاتی مردم ایران است.تجاوز سحرگاهی ۲۳ خرداد گروه تروریستی اسرائیل پلید به ایران و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان گرامی خصوصا کودکان و زنانی که در خانه های خود خواب بودند ، دانشمندان گرانقدر هسته ای و فرماندهان عزیز نیروهای مسلح ، بدون شک بزرگترین اشتباه آنهاست و به علت وجود برخی مشکلات اقتصادی داخلی فکرش را نمی کردند که در انتقام گیری سنگین ایران از رژیم سفاک صهیونیستی ، اتحادی ملی شکل بگیرد و تمام ایران یک صدا خواستار انتقام شوند و پشتیبان نیروهای مسلح گردند.ما از فقدان عزیزانمان متاثر هستیم اما به جای آنکه گریان شویم و بترسیم ، مقتدرانه متحدیم تا به یاری خدا دیگر اثری از آن رژیم سفاک بر زمین و در دنیا باقی نماند.ده ها نفر از مردم بی گناه و زنان و کودکان در نقاط مختلف کشور ما چه گناهی کردند که مورد حمله تروریستی صهیونیست ها قرار گرفته و جان به جان آفرین تسلیم نمودند؟وقتی دانشمندان هستهای ایران را می زنند و برای زدنشان حاضرند ده ها و صدها نفر دیگر را ازبین برده یا به آنها آسیب برسانند ، چگونه ادعای حقوق بشر و مردم دوستی می کنند؟در این تجاوز جمعی از بهترین فرماندهان ما آسمانی شدند که وجود یکایک آنها برای همه آزادیخواهان و استقلال طلبان جهان ذیجود بود اما به این فکر نکردند که هنر انقلاب اسلامی و رهبری تربیت سربازان و سردارانیست که بزرگ شده مکتب عاشوراییِ سلیمانی هستند.ما زنده بر آنیم که آرام ننشینیمموجیم که آسودگی ما عدم ماستان شاءالله به زودی در قدس شریف تحت زعامت حضرت سید علی خامنه ای گردهم می آییم و به امامت منجی موعود امام مهدی (عج) اقامه نماز خواهیم نمود.رحمت خدا بر همه شهیدان عزیز این حملات بی رحمانه و ناجوانمردانه و تسلیت حضور مردم شریف ایران ، خانوادههای های داغدار و رهبر معظم انقلاب اسلامی اللهم اجعل عواقب امورنا خیرااللهم عجل لولیک الفرج محمدعلی روشن مدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین۱۴۰۴/۰۳/۲۳@roushanonline
آنچه که سردمداران خبیثِ رژیم جنایت پیشه صهیونیستی و هم پیمانان و دوستانش در آمریکا و اروپا در محاسبات خود پیرامون ایران به آن توجه ندارند ، روحیه شهادت طلبی و تسلیم ناپذیری ذاتی مردم ایران است.تجاوز سحرگاهی ۲۳ خرداد گروه تروریستی اسرائیل پلید به ایران و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان گرامی خصوصا کودکان و زنانی که در خانه های خود خواب بودند ، دانشمندان گرانقدر هسته ای و فرماندهان عزیز نیروهای مسلح ، بدون شک بزرگترین اشتباه آنهاست و به علت وجود برخی مشکلات اقتصادی داخلی فکرش را نمی کردند که در انتقام گیری سنگین ایران از رژیم سفاک صهیونیستی ، اتحادی ملی شکل بگیرد و تمام ایران یک صدا خواستار انتقام شوند و پشتیبان نیروهای مسلح گردند.ما از فقدان عزیزانمان متاثر هستیم اما به جای آنکه گریان شویم و بترسیم ، مقتدرانه متحدیم تا به یاری خدا دیگر اثری از آن رژیم سفاک بر زمین و در دنیا باقی نماند.ده ها نفر از مردم بی گناه و زنان و کودکان در نقاط مختلف کشور ما چه گناهی کردند که مورد حمله تروریستی صهیونیست ها قرار گرفته و جان به جان آفرین تسلیم نمودند؟وقتی دانشمندان هستهای ایران را می زنند و برای زدنشان حاضرند ده ها و صدها نفر دیگر را ازبین برده یا به آنها آسیب برسانند ، چگونه ادعای حقوق بشر و مردم دوستی می کنند؟در این تجاوز جمعی از بهترین فرماندهان ما آسمانی شدند که وجود یکایک آنها برای همه آزادیخواهان و استقلال طلبان جهان ذیجود بود اما به این فکر نکردند که هنر انقلاب اسلامی و رهبری تربیت سربازان و سردارانیست که بزرگ شده مکتب عاشوراییِ سلیمانی هستند.ما زنده بر آنیم که آرام ننشینیمموجیم که آسودگی ما عدم ماستان شاءالله به زودی در قدس شریف تحت زعامت حضرت سید علی خامنه ای گردهم می آییم و به امامت منجی موعود امام مهدی (عج) اقامه نماز خواهیم نمود.رحمت خدا بر همه شهیدان عزیز این حملات بی رحمانه و ناجوانمردانه و تسلیت حضور مردم شریف ایران ، خانوادههای های داغدار و رهبر معظم انقلاب اسلامی اللهم اجعل عواقب امورنا خیرااللهم عجل لولیک الفرج محمدعلی روشن مدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین۱۴۰۴/۰۳/۲۳@roushanonline
۱.۳K
۱۹:۲۲
قدر این مردم شجاع و باوفا را بدانید تا ثواب عبادت برایتان بنویسند
با آغاز عملیات انتقام توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور پرشکوه مردم در خیابان های شهرهایش بود که با تمام وجود از اینکه میهنشان مدافعان غیور دارد که ملت و خاک مقدس ایران را تنها نمی گذارند اشک شوق بر گونه ها جاری ساختند و دعای خیرشان را پشتیبان ایشان نمودند.مردم نجیب ایران همیشه برای ایران فداکاری کردند و بسیاری از آنها جان دادند تا خراشی بر پیکر ایران نیفتد.شهیدان عزیزی که در سال های دفاع مقدس جان نثاری کردند ...شهیدان عالی مقامی که توسط دژخیمان و منافقان و بزدلان ترور شدند ...شهیدان گرانقدری که برای دفاع از حرم و وطن با تکفیری های بی وجود مقابله کردند ...شهیدان عظیم الشأنی که در مرزها و شهرها با تیر کین اشرار و مفسدان فدا شدند ...شهیدان ارزشمندی که به جرم داشتن دانش برای ساختن ایران ، جان دادند ...نمونه ای از مجاهدت ها و ایثارهای مردم ایران است برای حفظ استقلال ، امنیت ، آرامش کشورهر جا اعلام شد یا احساس نیاز شد که حضور مردم در صحنه ایران را قوی تر می کند و موجب سرافکندگی دشمنانش خواهد بود این ملت بزرگ یکپارچه به صحنه آمدند و شگفتی خلق نمودند.اکنون که رژیم سفاک صهیونیستی ، زنجیر پاره کرده و وحشیانه حریم مقدس ایران را مورد تجاوز قرار داده ، همین مردم بر خلاف شهروندان اسرائیلی که به پناهگاه ها گریختند در وسط میدان حاضر شده و برای کمک به نیروهای امدادی و انتظامی اعلام آمادگی کردند.آقایان و خانم های مسئولبه احترام سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، به احترام سرلشکر شید حسین سلامی ، به احترام سرلشکر شهید باقری ، به احترام سرلشکر شهید غلامعلی رشید ، به احترام سرلشکر شهید امیرعلی حاجی زاده و به احترام یکایک شهدای گرانمایه تجاوز اخیر رژیم جنایت پیشه صهیونیستی ، خصوصا آن طفل بی گناه و معصوم دو ماهه قدردان ایثار و وفای این مردم باشید و اگر رضایت الهی و شاد شدن ارواح مطهر شهدا را بخواهید ذره ای در خدمت به ملت کوتاهی نکنید و بدانید قدردانی و خدمت به این مردم قدرشناس و گره گشایی از مشکلاتشان ، شما را از ثواب پروردگار بهره مند خواهد نمود.به احترام ایران و شهیدانش کنار مردم ، برای ایران باشید و تردید به خود راه ندهید که خیر و صلاح دنیا و آخرتتان در همین است.اللهم انصر جیوشنا و والعن اسرائیلمحمدعلی روشن مدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین @roushanonline
با آغاز عملیات انتقام توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور پرشکوه مردم در خیابان های شهرهایش بود که با تمام وجود از اینکه میهنشان مدافعان غیور دارد که ملت و خاک مقدس ایران را تنها نمی گذارند اشک شوق بر گونه ها جاری ساختند و دعای خیرشان را پشتیبان ایشان نمودند.مردم نجیب ایران همیشه برای ایران فداکاری کردند و بسیاری از آنها جان دادند تا خراشی بر پیکر ایران نیفتد.شهیدان عزیزی که در سال های دفاع مقدس جان نثاری کردند ...شهیدان عالی مقامی که توسط دژخیمان و منافقان و بزدلان ترور شدند ...شهیدان گرانقدری که برای دفاع از حرم و وطن با تکفیری های بی وجود مقابله کردند ...شهیدان عظیم الشأنی که در مرزها و شهرها با تیر کین اشرار و مفسدان فدا شدند ...شهیدان ارزشمندی که به جرم داشتن دانش برای ساختن ایران ، جان دادند ...نمونه ای از مجاهدت ها و ایثارهای مردم ایران است برای حفظ استقلال ، امنیت ، آرامش کشورهر جا اعلام شد یا احساس نیاز شد که حضور مردم در صحنه ایران را قوی تر می کند و موجب سرافکندگی دشمنانش خواهد بود این ملت بزرگ یکپارچه به صحنه آمدند و شگفتی خلق نمودند.اکنون که رژیم سفاک صهیونیستی ، زنجیر پاره کرده و وحشیانه حریم مقدس ایران را مورد تجاوز قرار داده ، همین مردم بر خلاف شهروندان اسرائیلی که به پناهگاه ها گریختند در وسط میدان حاضر شده و برای کمک به نیروهای امدادی و انتظامی اعلام آمادگی کردند.آقایان و خانم های مسئولبه احترام سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، به احترام سرلشکر شید حسین سلامی ، به احترام سرلشکر شهید باقری ، به احترام سرلشکر شهید غلامعلی رشید ، به احترام سرلشکر شهید امیرعلی حاجی زاده و به احترام یکایک شهدای گرانمایه تجاوز اخیر رژیم جنایت پیشه صهیونیستی ، خصوصا آن طفل بی گناه و معصوم دو ماهه قدردان ایثار و وفای این مردم باشید و اگر رضایت الهی و شاد شدن ارواح مطهر شهدا را بخواهید ذره ای در خدمت به ملت کوتاهی نکنید و بدانید قدردانی و خدمت به این مردم قدرشناس و گره گشایی از مشکلاتشان ، شما را از ثواب پروردگار بهره مند خواهد نمود.به احترام ایران و شهیدانش کنار مردم ، برای ایران باشید و تردید به خود راه ندهید که خیر و صلاح دنیا و آخرتتان در همین است.اللهم انصر جیوشنا و والعن اسرائیلمحمدعلی روشن مدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین @roushanonline
۱.۵K
۲۰:۲۸
ملتی که اصالت دارد تحمیل نمی پذیرد
ملتی که با وجود مشکلات عدیده اقتصادی محکم و استوار می ایستد و مقتدرانه از پاسخ های موشکی نیروهای مسلح کشورش به تجاوز وحشیانه و ددمنشانه اشغالگران صهیونی حمایت و پشتیبانی می کند و خواستار انتقام سنگین و سخت خون های ریخته شده فرزندان میهن در عرصه های علمی و نظامی و هم وطنان بیگناه می شود ، قطعا همان مردمی است که حضرت روح الله در وصیت نامه سیاسی خود آنها را برتر از مردم حجاز در عهد رسول گرامی اسلام (ص) خواند و چنین مردمی هیچ گونه زورگویی و تحمیلی را نمی پذیرند چرا که اصالت دارند و چون اصالت دارند میخواهند با نیروهای مسلح کشور در انتقام از بی صفتان و بی وجودان و قاتلان و جلادان وحشی تاریخ ، شریک باشند و انتقامی ملی را شکل دهند.ملت بزرگ ایران همان هایی هستند که حدود هشت سال و اندی با دست خالی در برابر دهها کشور به سرکردگی استکبار جهانی با محوریت بعثی ها ایستادند و جان دادند اما خاک ندادند و مقتدرانه با تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس ، به اعتراف همه ی دنیا ، پیروز از آن در آمدند.ملت بزرگ ایران همان هایی هستند که وقتی رژیم مفلوک صهیونیستی و آمریکا و هم پیمانانش گروهک های تکفیری را ایجاد و به جان کشور های اسلامی و حتی غیر اسلامی انداختند با رشادت و جان نثاری مدافعان حرم ، غیرتمندانه تحت فرماندهی سردار دلها ، آنها را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام نموده و جهان و بشریت را از شرشان نجات دادند.ملت بزرگ ایران همان ملتی است که وقتی استکبار ملعون با همراهی اروپا دست به تحریم های بسیار سنگین آنها زد تا جایی که حتی یک متر سیم خاردار هم نتوانند از جایی خریداری نمایند ، روی پای خود ایستادند و با همتی ملی ، با بهره گیری از هوش و استعداد دانشمندان و جوانانشان در تمام عرصههایی های فنی و تخصصی و علمی ، شکوه آفریدند تا جایی که حتی تحریم کنندگان از رشد و شکوفایی علمی ایران ، انگشت به دهان ماندند و با خباثت همیشگی سعی کردند جلوی پیشرفت این مردم شجاع و بی نظیر را بگیرند حتی با ترور و کشتن دانشمندانش که زهی خیال باطل و هرگز نتوانستند برای یک لحظه هم که شده ایران را در مسیر رشد و شکوفایی علمی بی حرکت کنند.آری ملت بزرگ ایران همان ملت ستم ناپذیر و ظلم شکنی است که در اوج تحریم ها و تهدیدها در کنار دستیابی به پیشرفت های بی مثال در صنعت هسته ای ، به بزرگترین قدرت موشکی دنیا تبدیل شدند و امروز در پاسخ به تجاوز آشکار صهیون ، بخشی از آن را جهانیان نظاره گرند.این ملت بزرگ یک ملت اصیل و ریشه دار است و چنین ملتی که توکلش به خداست و ولایتمداری ، میهن پرستی و شهادت را به عنوان سه اصل مهم در مکتب خود دارد هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت و نه تنها جنگ و صلح تحمیلی را قبول نخواهد کرد بلکه شجاعانه و مقتدرانه تمام متجاوزان ، زورگویان و یاوه سرایان را بر سر جایشان خواهد نشاند تا دیگر کسی به خود جرات ندهد حتی در ذهنش تجاوز به این سرزمین را بگذراند و در تاریخ ثبت شود ملتی که اصالت دارد تحمیل نمی پذیرد.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه ایرانیان وطن دوست و به امید پیروزی عاجل ایران در برابر متجاوزان خبیث و سفاک صهیونی که یقینا شر مطلق هستند ، ان شاءاللهاللهم انصر جیوشنا علیهم و العنهم جمیعا و عجل لولیک الفرجمحمدعلی روشن۱۴۰۴/۰۳/۲۹@roushanonline
ملتی که با وجود مشکلات عدیده اقتصادی محکم و استوار می ایستد و مقتدرانه از پاسخ های موشکی نیروهای مسلح کشورش به تجاوز وحشیانه و ددمنشانه اشغالگران صهیونی حمایت و پشتیبانی می کند و خواستار انتقام سنگین و سخت خون های ریخته شده فرزندان میهن در عرصه های علمی و نظامی و هم وطنان بیگناه می شود ، قطعا همان مردمی است که حضرت روح الله در وصیت نامه سیاسی خود آنها را برتر از مردم حجاز در عهد رسول گرامی اسلام (ص) خواند و چنین مردمی هیچ گونه زورگویی و تحمیلی را نمی پذیرند چرا که اصالت دارند و چون اصالت دارند میخواهند با نیروهای مسلح کشور در انتقام از بی صفتان و بی وجودان و قاتلان و جلادان وحشی تاریخ ، شریک باشند و انتقامی ملی را شکل دهند.ملت بزرگ ایران همان هایی هستند که حدود هشت سال و اندی با دست خالی در برابر دهها کشور به سرکردگی استکبار جهانی با محوریت بعثی ها ایستادند و جان دادند اما خاک ندادند و مقتدرانه با تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس ، به اعتراف همه ی دنیا ، پیروز از آن در آمدند.ملت بزرگ ایران همان هایی هستند که وقتی رژیم مفلوک صهیونیستی و آمریکا و هم پیمانانش گروهک های تکفیری را ایجاد و به جان کشور های اسلامی و حتی غیر اسلامی انداختند با رشادت و جان نثاری مدافعان حرم ، غیرتمندانه تحت فرماندهی سردار دلها ، آنها را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام نموده و جهان و بشریت را از شرشان نجات دادند.ملت بزرگ ایران همان ملتی است که وقتی استکبار ملعون با همراهی اروپا دست به تحریم های بسیار سنگین آنها زد تا جایی که حتی یک متر سیم خاردار هم نتوانند از جایی خریداری نمایند ، روی پای خود ایستادند و با همتی ملی ، با بهره گیری از هوش و استعداد دانشمندان و جوانانشان در تمام عرصههایی های فنی و تخصصی و علمی ، شکوه آفریدند تا جایی که حتی تحریم کنندگان از رشد و شکوفایی علمی ایران ، انگشت به دهان ماندند و با خباثت همیشگی سعی کردند جلوی پیشرفت این مردم شجاع و بی نظیر را بگیرند حتی با ترور و کشتن دانشمندانش که زهی خیال باطل و هرگز نتوانستند برای یک لحظه هم که شده ایران را در مسیر رشد و شکوفایی علمی بی حرکت کنند.آری ملت بزرگ ایران همان ملت ستم ناپذیر و ظلم شکنی است که در اوج تحریم ها و تهدیدها در کنار دستیابی به پیشرفت های بی مثال در صنعت هسته ای ، به بزرگترین قدرت موشکی دنیا تبدیل شدند و امروز در پاسخ به تجاوز آشکار صهیون ، بخشی از آن را جهانیان نظاره گرند.این ملت بزرگ یک ملت اصیل و ریشه دار است و چنین ملتی که توکلش به خداست و ولایتمداری ، میهن پرستی و شهادت را به عنوان سه اصل مهم در مکتب خود دارد هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت و نه تنها جنگ و صلح تحمیلی را قبول نخواهد کرد بلکه شجاعانه و مقتدرانه تمام متجاوزان ، زورگویان و یاوه سرایان را بر سر جایشان خواهد نشاند تا دیگر کسی به خود جرات ندهد حتی در ذهنش تجاوز به این سرزمین را بگذراند و در تاریخ ثبت شود ملتی که اصالت دارد تحمیل نمی پذیرد.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه ایرانیان وطن دوست و به امید پیروزی عاجل ایران در برابر متجاوزان خبیث و سفاک صهیونی که یقینا شر مطلق هستند ، ان شاءاللهاللهم انصر جیوشنا علیهم و العنهم جمیعا و عجل لولیک الفرجمحمدعلی روشن۱۴۰۴/۰۳/۲۹@roushanonline
۱.۸K
۷:۵۸
هیچ کسی نمی تواند ایران را از حقوق مسلم خود محروم کند
مردم ایران برای هر آنچه که تا امروز با افتخار به دست آورده اند ، از جان و مال و تمام وجودشان مایه گذاشته و هزینه کرده اند.بهترین جوانان و شریف ترین اهالی ایران جان فدا شدند تا کشور بزرگ ایران پیشرفت و شکوه را به خود ببیند.مردم مظلوم ، فهیم ، صبور ، مومن ، متعهد ، با غیرت ، شجاع ، راست گفتار و درست کردار ما سختی های بسیاری را تحمل کردند تا ایرانشان به داشته های منحصر به فرد و عظیم القدر دست یابد که آمریکا و اروپا حتی حاضر نبودند مشابه بسیار ضعیف آن را در اختیار ما قرار دهند.مردان غیوری سال ها سنگر جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و دفاع از حرم خانه و مسکنشان شد تا ایران با عظمت بیشتر بماند.جمع کثیری طعم تلخ و پر رنج اسارت و شکنجه در زندان های بعث را سالها چشیدند تا آسیبی به ایرانشان وارد نشود.زنان مردصفتی در مقام همسر و مادر بار سنگین اداره خانه و خانواده و فرزندان را به تنهایی بر دوش کشیدند تا مانند مرد و پدرشان سهمی در بقای با عزت ایران داشته باشند.پدران و مادرانی که داغدار فرزندانشان شدند ، همسرانی که نشستن کنار مزار شوهرانشان کارشان شد ، پسران و دخترانی که از بابا تنها عکس و خاطراتش برایشان ماند ، خواهران و برادرانی که پشتشان از داغ برادر شکست اما همه باهم تحمل کردند و ایستادند و نا امید نشدند چون مطمئن بودند که ایران باقیست.نخبگان بسیار ذی قیمتی که در گمنامی برای آنکه ایران صاحب بالاترین جایگاه های علمی باشد به خصم صهیون گرفتار شدند اما دست از تلاش برای ایران قوی ، برنداشتند و در این مسیر جان گران بهایشان را هم تقدیم کردند.امروز یکایک ایرانیان متعصب و میهن دوست پای ایران آمده اند چون برای آنکه ایران خانه شیران باشد خون دلها خورده اند جز اندکی وطن فروشِ خود فروخته ی ، بی هویت و دارای ذات نجس ، تمام ایران برای ایران پای ایران ایستاده است و اجازه نمی دهد یک دیوانه ای از آن سوی دنیا با قلدری و پدرسوخته بازی بخواهد حق و حقوق مسلَّم یک کشور و یک ملت بزرگ را از آنان بگیرد یا اینکه یک سگ هارِ رها شده ای که ده ها سال است جز کشتن زنان و کودکان بی گناه رزومه ای ندارد بیاید و مملکتشان را از بین ببرد.ترامپ و نتانیاهو به شدت دچار اشتباهات بزرگ و مشترکی شده اند و هنوز نمی دانند پای در چه باتلاق برگشت ناپذیری گذاشته اند و با چه ملت غیور و بی باک و مستقل و زور ناپذیر و ظلم ستیزی طرفند و آن روز که دیگر وجودی برایشان نخواهد ماند خواهند فهمید ایران ، غزه و سوریه نیست و ایرانی چه تفاوت های بارزی با مردم دیگر کشورها دارد.رئیس جمهور متوهم و هوسران آمریکا و نخست وزیر احمق و جنایتکار رژیم مفلوک و سفاک و جنایت پیشه صهیونیستی بدانند که با وجود این زنان و مردان باغیرت در ایران و خصوصا جوانان و نوجوانان بسیار متعصبش به خاک و وطن ، هرگز نخواهند توانست نقشه های شومشان را عملی کرده و به اهداف پلیدشان برسند.تجاوزهای مکرر رژیم خبیث و اقدام بی شرمانه و متجاوزانه آمریکا به خاک کشورمان بسیار شنیع ، احمقانه ، پست فطرتانه است و به شدت نیز محکوم می باشد.برای فرماندهی با اقتدار کل قوا ، نیروهای مقتدر و عزیز مسلح و نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی در مسیر دفاع از ایران بسیار عزیز و دادن پاسخ لازم و کامل به متجاوزان و برخورد محکم و جدی با عوامل وطن فروش ، آرزوی موفقیت داریم.با طلب رحمت واسعه پروردگار به ارواح پاک و مطهر همه شهیدانی که در تجاوزات رژیم صهیونی، مدال پرافتخار شهادت را از آنِ خود ساختند ، ضمن آرزوی شفای عاجل برای یکایک مجروحین این اقدامات متجاوزانه صهیونیستی ، امیدواریم به لطف الهی و مدد منجی موعود بشریت و مصلح حقیقی جهان ، مردم ما با تندرستی کامل روزهای امن کشور دوست داشتنیمان ایران جان را به زودی مشاهده و با تمام وجودشان آرامش و آسایش را لمس نمایند ان شاءاللهمحمدعلی روشن مدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین ۱۴۰۴/۰۴/۰۲
@roushanonline
مردم ایران برای هر آنچه که تا امروز با افتخار به دست آورده اند ، از جان و مال و تمام وجودشان مایه گذاشته و هزینه کرده اند.بهترین جوانان و شریف ترین اهالی ایران جان فدا شدند تا کشور بزرگ ایران پیشرفت و شکوه را به خود ببیند.مردم مظلوم ، فهیم ، صبور ، مومن ، متعهد ، با غیرت ، شجاع ، راست گفتار و درست کردار ما سختی های بسیاری را تحمل کردند تا ایرانشان به داشته های منحصر به فرد و عظیم القدر دست یابد که آمریکا و اروپا حتی حاضر نبودند مشابه بسیار ضعیف آن را در اختیار ما قرار دهند.مردان غیوری سال ها سنگر جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و دفاع از حرم خانه و مسکنشان شد تا ایران با عظمت بیشتر بماند.جمع کثیری طعم تلخ و پر رنج اسارت و شکنجه در زندان های بعث را سالها چشیدند تا آسیبی به ایرانشان وارد نشود.زنان مردصفتی در مقام همسر و مادر بار سنگین اداره خانه و خانواده و فرزندان را به تنهایی بر دوش کشیدند تا مانند مرد و پدرشان سهمی در بقای با عزت ایران داشته باشند.پدران و مادرانی که داغدار فرزندانشان شدند ، همسرانی که نشستن کنار مزار شوهرانشان کارشان شد ، پسران و دخترانی که از بابا تنها عکس و خاطراتش برایشان ماند ، خواهران و برادرانی که پشتشان از داغ برادر شکست اما همه باهم تحمل کردند و ایستادند و نا امید نشدند چون مطمئن بودند که ایران باقیست.نخبگان بسیار ذی قیمتی که در گمنامی برای آنکه ایران صاحب بالاترین جایگاه های علمی باشد به خصم صهیون گرفتار شدند اما دست از تلاش برای ایران قوی ، برنداشتند و در این مسیر جان گران بهایشان را هم تقدیم کردند.امروز یکایک ایرانیان متعصب و میهن دوست پای ایران آمده اند چون برای آنکه ایران خانه شیران باشد خون دلها خورده اند جز اندکی وطن فروشِ خود فروخته ی ، بی هویت و دارای ذات نجس ، تمام ایران برای ایران پای ایران ایستاده است و اجازه نمی دهد یک دیوانه ای از آن سوی دنیا با قلدری و پدرسوخته بازی بخواهد حق و حقوق مسلَّم یک کشور و یک ملت بزرگ را از آنان بگیرد یا اینکه یک سگ هارِ رها شده ای که ده ها سال است جز کشتن زنان و کودکان بی گناه رزومه ای ندارد بیاید و مملکتشان را از بین ببرد.ترامپ و نتانیاهو به شدت دچار اشتباهات بزرگ و مشترکی شده اند و هنوز نمی دانند پای در چه باتلاق برگشت ناپذیری گذاشته اند و با چه ملت غیور و بی باک و مستقل و زور ناپذیر و ظلم ستیزی طرفند و آن روز که دیگر وجودی برایشان نخواهد ماند خواهند فهمید ایران ، غزه و سوریه نیست و ایرانی چه تفاوت های بارزی با مردم دیگر کشورها دارد.رئیس جمهور متوهم و هوسران آمریکا و نخست وزیر احمق و جنایتکار رژیم مفلوک و سفاک و جنایت پیشه صهیونیستی بدانند که با وجود این زنان و مردان باغیرت در ایران و خصوصا جوانان و نوجوانان بسیار متعصبش به خاک و وطن ، هرگز نخواهند توانست نقشه های شومشان را عملی کرده و به اهداف پلیدشان برسند.تجاوزهای مکرر رژیم خبیث و اقدام بی شرمانه و متجاوزانه آمریکا به خاک کشورمان بسیار شنیع ، احمقانه ، پست فطرتانه است و به شدت نیز محکوم می باشد.برای فرماندهی با اقتدار کل قوا ، نیروهای مقتدر و عزیز مسلح و نیروهای جان برکف امنیتی و انتظامی در مسیر دفاع از ایران بسیار عزیز و دادن پاسخ لازم و کامل به متجاوزان و برخورد محکم و جدی با عوامل وطن فروش ، آرزوی موفقیت داریم.با طلب رحمت واسعه پروردگار به ارواح پاک و مطهر همه شهیدانی که در تجاوزات رژیم صهیونی، مدال پرافتخار شهادت را از آنِ خود ساختند ، ضمن آرزوی شفای عاجل برای یکایک مجروحین این اقدامات متجاوزانه صهیونیستی ، امیدواریم به لطف الهی و مدد منجی موعود بشریت و مصلح حقیقی جهان ، مردم ما با تندرستی کامل روزهای امن کشور دوست داشتنیمان ایران جان را به زودی مشاهده و با تمام وجودشان آرامش و آسایش را لمس نمایند ان شاءاللهمحمدعلی روشن مدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین ۱۴۰۴/۰۴/۰۲
@roushanonline
۲.۱K
۱۴:۵۸
عباس بما آموخت که نباید به امان نامه دشمن پس از مذاکره اعتماد کرد
تاسوعا به اراده الهی شکل گرفت تا تمام مردم دنیا در این روز که به واقع یوم العباس است بدانند که به امان نامه و مذاکره دشمن هیچ اعتمادی نیست و این درس بزرگ را از وجود نازنین اباالفضل یاد بگیرند و اقتدا کنند به اربابِ علمدار کربلا که شمس مشرقین و نور نَیِّرین و مصباح الهدی و سفینة النجاة عالم است و به هیچ عنوان و بدون ترس زیر بار ذلتی که مقبول و مطلوب دشمن است نروند و قطعا آزادگان جهان ذلت ناپذیرند.عباس فقط به شیعیان تعلق ندارد و نه تنها به کل مسلمین بلکه متعلق است به همه آزادگان و آزادی خواهان یکتاپرست در سراسر گیتی که هم خود آزاده اند و هم آزادگی را برای دیگران میخواهند.آقای ما قمر بنی هاشم آقازاده ای بود که هیچ کس نمی تواند ادعا کند نظیری برای او یافته است و در عین آقازادگی ، مرید و سرباز و خادم پسر حضرت فاطمه زهرا و سیدالشهدا امام حسین علیه السلام هست که به همه عالمیان آموخت برای آنکه امام زمان حفظ شود نه تنها امان نامه دشمنان را چه قبل از جنگ چه بعد از مذاکره نباید پذیرفت بلکه آقازاده ها باید فدای راهش شوند تا نشان دهند که نشانه آقازاده بودن تبعیت محض از ولی و ایستادگی در برابر ظلم و مقابله با ظالم است و چنان امانی هرگز اعتبار ندارد.وجود ذیجود عباس ابن علی پناهگاه هر کسی است که مظلومیت حسین ابن علی را درک کند و چه خوشبخت است ملت امام حسینیِ ایرانِ قوی که در پناه بدرالشهداء جناب ابوالفضل العباس سلام الله علیه است.این ملت امام حسین هر سال پر شکوه تر از سال قبل در روز عباس ، عشق و ارادت خود به اهلبیت و طریق راستینشان را با عرض ادب به محضر قدسی علمدار کربلا و همچنین منتقم عاشورا اعلام می نمایند و یکپارچه با فریاد رسای هیهات منا الذلة اعلام می کنند که مانند سقای عطشان خاندان وحی به قول و گفتار دشمن اعتمادی نخواهند داشت.الهی به عظمت عباس و به شرمندگی او بخاطر بی توفیقی در رساندن آب به کودکان حرم که خود روضه ایست به شدت محزون قَسَمت می دهیم دنیا و کشورهای اسلامی ، فلسطین ، غزه و لبنان خصوصا ایران عزیز را از شرِّ جنون های لحظه ای آمریکای جنایتکار و جنایت های وحشیانه رژیم سفاک صهیونی محفوظ بدارخدایا ذره ای بین ما و اباالفضل العباس فاصله قرار نده#اللهم_عجل_لولیک_الفرجمحمدعلی روشن@roushanonline
تاسوعا به اراده الهی شکل گرفت تا تمام مردم دنیا در این روز که به واقع یوم العباس است بدانند که به امان نامه و مذاکره دشمن هیچ اعتمادی نیست و این درس بزرگ را از وجود نازنین اباالفضل یاد بگیرند و اقتدا کنند به اربابِ علمدار کربلا که شمس مشرقین و نور نَیِّرین و مصباح الهدی و سفینة النجاة عالم است و به هیچ عنوان و بدون ترس زیر بار ذلتی که مقبول و مطلوب دشمن است نروند و قطعا آزادگان جهان ذلت ناپذیرند.عباس فقط به شیعیان تعلق ندارد و نه تنها به کل مسلمین بلکه متعلق است به همه آزادگان و آزادی خواهان یکتاپرست در سراسر گیتی که هم خود آزاده اند و هم آزادگی را برای دیگران میخواهند.آقای ما قمر بنی هاشم آقازاده ای بود که هیچ کس نمی تواند ادعا کند نظیری برای او یافته است و در عین آقازادگی ، مرید و سرباز و خادم پسر حضرت فاطمه زهرا و سیدالشهدا امام حسین علیه السلام هست که به همه عالمیان آموخت برای آنکه امام زمان حفظ شود نه تنها امان نامه دشمنان را چه قبل از جنگ چه بعد از مذاکره نباید پذیرفت بلکه آقازاده ها باید فدای راهش شوند تا نشان دهند که نشانه آقازاده بودن تبعیت محض از ولی و ایستادگی در برابر ظلم و مقابله با ظالم است و چنان امانی هرگز اعتبار ندارد.وجود ذیجود عباس ابن علی پناهگاه هر کسی است که مظلومیت حسین ابن علی را درک کند و چه خوشبخت است ملت امام حسینیِ ایرانِ قوی که در پناه بدرالشهداء جناب ابوالفضل العباس سلام الله علیه است.این ملت امام حسین هر سال پر شکوه تر از سال قبل در روز عباس ، عشق و ارادت خود به اهلبیت و طریق راستینشان را با عرض ادب به محضر قدسی علمدار کربلا و همچنین منتقم عاشورا اعلام می نمایند و یکپارچه با فریاد رسای هیهات منا الذلة اعلام می کنند که مانند سقای عطشان خاندان وحی به قول و گفتار دشمن اعتمادی نخواهند داشت.الهی به عظمت عباس و به شرمندگی او بخاطر بی توفیقی در رساندن آب به کودکان حرم که خود روضه ایست به شدت محزون قَسَمت می دهیم دنیا و کشورهای اسلامی ، فلسطین ، غزه و لبنان خصوصا ایران عزیز را از شرِّ جنون های لحظه ای آمریکای جنایتکار و جنایت های وحشیانه رژیم سفاک صهیونی محفوظ بدارخدایا ذره ای بین ما و اباالفضل العباس فاصله قرار نده#اللهم_عجل_لولیک_الفرجمحمدعلی روشن@roushanonline
۱.۵K
۱۴:۲۶
چه کسی میتواند به اوضاع پست سامان دهد؟
یکی از خدمات ارتباطی با قدمت و جهانی اما به روز شده خدمات پستی است که از جمله موضوعات قابل توجه در جهان بشمار می رود و دارای شیوه نامه و استانداردی جهانیست و به لحاظ اهمیت خاصی که دارد در تقویم جهانی یک روز را بنام خود اختصاص داده است.در دنیای امروز با اینکه راه های ارتباطی با گسترش فضای مجازی و شبکه هاي مرتبط به تلفن های همراه نیز بطور گسترده ایجاد شده نه تنها پست رو به تعطیلی نرفته بلکه خدماتش متنوع تر گشته و استقبال مردم از آن نیز روند افزایشی داشته است و این امر بدان معناست که باید توجه حاکمیت به پست ملی ایران یا همان پست جمهوری اسلامی نیز بیشتر شود و نارضایتی هایی که امروز در مجموعه پست علیرغم افزایش تعرفه های مرتبط مشاهده می شود کاملا دور از شأن و اقتدار ایران قوی و عزیز و مردم شریف و پرسنل زحمتکش آنست.استفاده از موتورهای فرسوده برای توزیع پست ، واگذاری توزیع بسته های پستی دارای وزن به بخش خصوصی ، کمبود نیروی وسیع در سیستم پست خصوصا در امر توزیع ، پایین بود میزان دریافتی پستچی ها با التفات به سختی کار از جمله مواردی است که باید همزمان با مشکلاتی نظیر تاخیر در ارسال و توزیع مراسلات خصوصا پست ویژه یا برگشت دادن مرسوله بدون مراجعه به مقصد و تحویل مرسولات با آسیب دیدگی به گیرنده مود رسیدگی قرار گیرد.ایجاد شرکت های موازی پستی که طی سالهای اخیر صورت گرفته و بعضا مشاهده و شنیده شده بعلت عدم نظارت دستگاه های خاص نظارتی ، علاوه بر آنکه تعرفه هایی متفاوت با پست کشور و البته جذاب و به نفع و مورد قبول فرستنده ارائه می دهند ، خدماتی چون ارسال کالاهایی که در پست ملی غیر قابل اجراست را انجام می دهند ، رویه ای است که باید در کلیات و همچنین با تمام جزئیات مورد بازنگری قرار داده شود.نکته قابل تاملی که در ایجاد آن شرکت ها دیده شده آنست که مجوز فعالیتشان توسط راه و شهرسازی صادر میگردد و با همان مجوز بازاریابی نموده و به امور پستی مبادرت دارند.قطعا خصوصی بودن پست به صلاح نیست و موازی کاری در این راه هم اشتباه است.ضمن آنکه تاکید بر آنست بر فرض وجود ادله کارشناسانه برای فعالیت پستی توسط بخش خصوصی ، این اتفاق باید از مسیر شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و وزارت ارتباطات بگذرد تا از بروز تخلفاتی چون جابجایی مرسولات غیر مجاز و مفقود شدن بسته هوی مردم و بیان این جمله که اگر پیدا نشد خسارتش را می دهیم ، نیز جلوگیری بعمل آید.نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل و توزيع در پست ملی لازم و افزایش پرسنل آموزش دیده پستی امری واجب و ضروری است.بنظر می آید مدیران کنونی و قبلی پست علیرغم زحمات نه تنها موفق به رفع مشکلات نشده و شاهد افزایش آن نیز بوده اند ، توان انتقال مباحث را به دولت و مجلس و همان حاکمیت نداشته اند و در حال حاضر نارضایتی های مردم از خدمات پستی نیز کم نیست.اینکه پست ویژه بعد از چند روز با پیگیری های متعدد به مقصد برسد ، اینکه مسوول دفتر و نامه رسان مرسولات در شرکت های جدیدالتأسیس در شهر ها یک نفر واحد باشد و اینکه با وجود کاهش کیفیت خدمات تعرفه ها در پست روند صعودی داشته از موارد قابل بازبینی و اصلاح به نفع مردم یا همان مشتریان می باشد.رئیس جمهور ، معاون اول ، دولت ، مجلس ، قوه قضاییه ، سازمان بازرسی و سازمان برنامه و بودجه پرونده پست را با نگاه اصلاح و ساماندهی , ویژه در دستور کار قرار دهند و وزارت ارتباطات هم خود را موظف بداند در مدیریت پست جمهوری اسلامی تدبیری بیشتر داشته باشد.محمدعلی روشن مدیرمسئول نماینده آنلاین
@roushanonline
یکی از خدمات ارتباطی با قدمت و جهانی اما به روز شده خدمات پستی است که از جمله موضوعات قابل توجه در جهان بشمار می رود و دارای شیوه نامه و استانداردی جهانیست و به لحاظ اهمیت خاصی که دارد در تقویم جهانی یک روز را بنام خود اختصاص داده است.در دنیای امروز با اینکه راه های ارتباطی با گسترش فضای مجازی و شبکه هاي مرتبط به تلفن های همراه نیز بطور گسترده ایجاد شده نه تنها پست رو به تعطیلی نرفته بلکه خدماتش متنوع تر گشته و استقبال مردم از آن نیز روند افزایشی داشته است و این امر بدان معناست که باید توجه حاکمیت به پست ملی ایران یا همان پست جمهوری اسلامی نیز بیشتر شود و نارضایتی هایی که امروز در مجموعه پست علیرغم افزایش تعرفه های مرتبط مشاهده می شود کاملا دور از شأن و اقتدار ایران قوی و عزیز و مردم شریف و پرسنل زحمتکش آنست.استفاده از موتورهای فرسوده برای توزیع پست ، واگذاری توزیع بسته های پستی دارای وزن به بخش خصوصی ، کمبود نیروی وسیع در سیستم پست خصوصا در امر توزیع ، پایین بود میزان دریافتی پستچی ها با التفات به سختی کار از جمله مواردی است که باید همزمان با مشکلاتی نظیر تاخیر در ارسال و توزیع مراسلات خصوصا پست ویژه یا برگشت دادن مرسوله بدون مراجعه به مقصد و تحویل مرسولات با آسیب دیدگی به گیرنده مود رسیدگی قرار گیرد.ایجاد شرکت های موازی پستی که طی سالهای اخیر صورت گرفته و بعضا مشاهده و شنیده شده بعلت عدم نظارت دستگاه های خاص نظارتی ، علاوه بر آنکه تعرفه هایی متفاوت با پست کشور و البته جذاب و به نفع و مورد قبول فرستنده ارائه می دهند ، خدماتی چون ارسال کالاهایی که در پست ملی غیر قابل اجراست را انجام می دهند ، رویه ای است که باید در کلیات و همچنین با تمام جزئیات مورد بازنگری قرار داده شود.نکته قابل تاملی که در ایجاد آن شرکت ها دیده شده آنست که مجوز فعالیتشان توسط راه و شهرسازی صادر میگردد و با همان مجوز بازاریابی نموده و به امور پستی مبادرت دارند.قطعا خصوصی بودن پست به صلاح نیست و موازی کاری در این راه هم اشتباه است.ضمن آنکه تاکید بر آنست بر فرض وجود ادله کارشناسانه برای فعالیت پستی توسط بخش خصوصی ، این اتفاق باید از مسیر شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و وزارت ارتباطات بگذرد تا از بروز تخلفاتی چون جابجایی مرسولات غیر مجاز و مفقود شدن بسته هوی مردم و بیان این جمله که اگر پیدا نشد خسارتش را می دهیم ، نیز جلوگیری بعمل آید.نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل و توزيع در پست ملی لازم و افزایش پرسنل آموزش دیده پستی امری واجب و ضروری است.بنظر می آید مدیران کنونی و قبلی پست علیرغم زحمات نه تنها موفق به رفع مشکلات نشده و شاهد افزایش آن نیز بوده اند ، توان انتقال مباحث را به دولت و مجلس و همان حاکمیت نداشته اند و در حال حاضر نارضایتی های مردم از خدمات پستی نیز کم نیست.اینکه پست ویژه بعد از چند روز با پیگیری های متعدد به مقصد برسد ، اینکه مسوول دفتر و نامه رسان مرسولات در شرکت های جدیدالتأسیس در شهر ها یک نفر واحد باشد و اینکه با وجود کاهش کیفیت خدمات تعرفه ها در پست روند صعودی داشته از موارد قابل بازبینی و اصلاح به نفع مردم یا همان مشتریان می باشد.رئیس جمهور ، معاون اول ، دولت ، مجلس ، قوه قضاییه ، سازمان بازرسی و سازمان برنامه و بودجه پرونده پست را با نگاه اصلاح و ساماندهی , ویژه در دستور کار قرار دهند و وزارت ارتباطات هم خود را موظف بداند در مدیریت پست جمهوری اسلامی تدبیری بیشتر داشته باشد.محمدعلی روشن مدیرمسئول نماینده آنلاین
@roushanonline
۱.۲K
۱۸:۲۰
امنیت کشور و ملت هرگز بازیچه دست زورگویان نخواهد شد
چه زیبا فرمود امام معصوم علیه السلام که امنیت یکی از دو نعمت بدون جایگزین پروردگار به بندگان است.طی روزهای گذشته عوامل طماع ، آشوبگر و تروریستِ بزرگترین مافیای تروریستی دنیا سعی کردند با بهره برداری از ناراحتی و اعتراض به حق مردم نجیب و شریف و بزرگوار ایران قوی ، مسیر معترضین را سوی اغتشاشات و اقدامات تروریستی صهیونیستی آمریکایی بکشانند اما درایت ، هوشیاری و بیداری ایرانیان ، موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان شد.معترضین مردم عزیزی هستند که استخوانهایشان زیر فشار تصمیمات غیرکارشناسی و ناکارآمدی های مدیریتی و اقتصادی شکسته است و در عین حال به پیشرفت و آبادانی ، رونق و سربلندی و عزت روزافزون ایرانِ جان نیز می اندیشند اما آنان که مسلحانه در شهرها جولان دادند و به اموال عمومی و خصوصی ، ساختمان های دولتی آسیب رسانده و حافظان امنیت این سرزمین را مجروح نموده یا به شهادت رساندند و برای آنکه بتوانند کشته سازی های مورد نظر رژیم سفاک را انجام دهند تعدادی از هموطنان غیر نظامی را هم مورد هدف تیرهای عنادشان قرار دادند ، هرگز معترض نبوده و نیستند و مردم هم با آگاهی کامل به اتفاق مسیر خود را از آنها جدا ساختند و به خوبی نشان دادند که امت بیداری هستند و اجازه نخواهند داد که امنیت ملی بازیچه دست زورگویان مستکبر و جنایت پیشه شود.همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند دشمنان باز هم دچار خطای محاسباتی شدند و یکبار دیگر جهانیان عظمت ملت بزرگ ایران و ذلت آمریکا و اسرائیل و تروریست ها را مشاهده کرد.نیروهای امنیتی ما اعم از فراجا ، بسیج ، سپاه ، ارتش و مجاهدان عرصه های گمنامی با وجودی که خودشان هم جزو مردمی هستند که به تصمیمات غلطِ اقتصادی اعتراض دارند با ایثار و از خودگذشتگی جلوی تروریست ها و اغتشاش گران ایستادند و یک بار دیگر خالصانه جان ارزشمندشان را فدای ایران و مردمش ساختند.به لطف خداوند ایران با همت مردمش کشوری نیست که به لیبی ، سوریه و ونزوئلا و ... تبدیل شود و همه آنها که از اقدامات تروریستی روزهای اخیر در کشور خوشحال بودند و حمایت می کردند بدانند آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد همچنانکه صدام آرزوی فتح ۳ روزه تهران را به گور برد.امنیت برای کشور و ملت از نان روی سفره ضروری تر و لازم تر است و ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که شجاعانه برای تامین امنیت ما کوشیدند آرزوی علو درجات برای شهیدان گرانقدر این روزها ، شفای عاجل مجروحان و آسیب دیدگانشان را از خداوند منان خواستاریم.انتظار می رود قوه قضاییه نیز با قاطعیت و بدون رأفت ، سنگین ترین مجازات ها را برای تروریست ها اعمال نماید.از دولت و مجلس نیز توقع است تا بار سنگین گرانی را از دوش مردم برنداشته اند ، هرگونه استراحتی را با دوری از شعارگویی بر خود حرام سازند. #اللهم_عجل_لولیک_الفرج محمدعلی روشن مدیرمسئول نماینده آنلاین
@roushanonline
چه زیبا فرمود امام معصوم علیه السلام که امنیت یکی از دو نعمت بدون جایگزین پروردگار به بندگان است.طی روزهای گذشته عوامل طماع ، آشوبگر و تروریستِ بزرگترین مافیای تروریستی دنیا سعی کردند با بهره برداری از ناراحتی و اعتراض به حق مردم نجیب و شریف و بزرگوار ایران قوی ، مسیر معترضین را سوی اغتشاشات و اقدامات تروریستی صهیونیستی آمریکایی بکشانند اما درایت ، هوشیاری و بیداری ایرانیان ، موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان شد.معترضین مردم عزیزی هستند که استخوانهایشان زیر فشار تصمیمات غیرکارشناسی و ناکارآمدی های مدیریتی و اقتصادی شکسته است و در عین حال به پیشرفت و آبادانی ، رونق و سربلندی و عزت روزافزون ایرانِ جان نیز می اندیشند اما آنان که مسلحانه در شهرها جولان دادند و به اموال عمومی و خصوصی ، ساختمان های دولتی آسیب رسانده و حافظان امنیت این سرزمین را مجروح نموده یا به شهادت رساندند و برای آنکه بتوانند کشته سازی های مورد نظر رژیم سفاک را انجام دهند تعدادی از هموطنان غیر نظامی را هم مورد هدف تیرهای عنادشان قرار دادند ، هرگز معترض نبوده و نیستند و مردم هم با آگاهی کامل به اتفاق مسیر خود را از آنها جدا ساختند و به خوبی نشان دادند که امت بیداری هستند و اجازه نخواهند داد که امنیت ملی بازیچه دست زورگویان مستکبر و جنایت پیشه شود.همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید کردند دشمنان باز هم دچار خطای محاسباتی شدند و یکبار دیگر جهانیان عظمت ملت بزرگ ایران و ذلت آمریکا و اسرائیل و تروریست ها را مشاهده کرد.نیروهای امنیتی ما اعم از فراجا ، بسیج ، سپاه ، ارتش و مجاهدان عرصه های گمنامی با وجودی که خودشان هم جزو مردمی هستند که به تصمیمات غلطِ اقتصادی اعتراض دارند با ایثار و از خودگذشتگی جلوی تروریست ها و اغتشاش گران ایستادند و یک بار دیگر خالصانه جان ارزشمندشان را فدای ایران و مردمش ساختند.به لطف خداوند ایران با همت مردمش کشوری نیست که به لیبی ، سوریه و ونزوئلا و ... تبدیل شود و همه آنها که از اقدامات تروریستی روزهای اخیر در کشور خوشحال بودند و حمایت می کردند بدانند آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهند برد همچنانکه صدام آرزوی فتح ۳ روزه تهران را به گور برد.امنیت برای کشور و ملت از نان روی سفره ضروری تر و لازم تر است و ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که شجاعانه برای تامین امنیت ما کوشیدند آرزوی علو درجات برای شهیدان گرانقدر این روزها ، شفای عاجل مجروحان و آسیب دیدگانشان را از خداوند منان خواستاریم.انتظار می رود قوه قضاییه نیز با قاطعیت و بدون رأفت ، سنگین ترین مجازات ها را برای تروریست ها اعمال نماید.از دولت و مجلس نیز توقع است تا بار سنگین گرانی را از دوش مردم برنداشته اند ، هرگونه استراحتی را با دوری از شعارگویی بر خود حرام سازند. #اللهم_عجل_لولیک_الفرج محمدعلی روشن مدیرمسئول نماینده آنلاین
@roushanonline
۲.۹K
۱۵:۱۱
پایان افسانه شکست ناپذیری آمریکا
عده ای جنایتکار که انتهای هنرشان آنچه بود که تمام دنیا در اپستین مشاهده کرد در توهم ذاتی خود بر آن شدند با تحمیل جنگی وحشیانه ملتی با ریشه و اصیل و کشوری با هزاران سال تاریخ و تمدن و فرهنگ را به خیال باطلشان از نقشه جغرافیا و تاریخ ملت ها حذف کنند و در این راه اولین تیرهای خصم را بر پیکره فرماندهان ارشد کشور و در راس آن فرماندهی معزز کل قوا وارد کردند و امروز حدود یک ماه از آغاز ماجرا گذشته و نه تنها حذف مورد نظرشان اتفاق نیفتاد بلکه به برکت خون های پاک شهیدان جنگ رمضان که مظلومانه بر زمین جاری شد همانگونه که دیده بان همیشه بیدار انقلاب و حکیم فرزانه ما رهبری شهید در خصوص بعثت ملت از سوی پروردگار پیش بینی کرده بود اتحادی دیدنی و بسیار مقدس در جامعه شکل گرفته که بدون هراس از نمایش های جنگنده های آمریکایی ، در پشتیبانی از نیروهای مسلح خیابان ها و میادین شهری را با شعارهای حیدر حیدر تسخیر و مشت های محکمی بر دهان وطن فروشان بی غیرت و یاوه گویان زدند.مردم ایران و نیروهای مقتدر مسلح و امنیتی کشور در حالی دست برتری جمهوری اسلامی را در این نبرد به جهانیان نشان دادند که دلارهای استکبار با در اختیار گرفتن رسانه های جهان از آمریکا یک قدرت شکست ناپذیر ساخته بودند و امروز به برکت رهبری داهیانه شهید سید علی خامنهای و رزم شجاعانه دلاوران ارتش و سپاه و بسیج و فراجا و مجاهدت های فرزندان اطلاعاتی ایران و حضور بی نظیر و قدرتمند مردم شریف ایران در صحنه ، پایان افسانه شکست ناپذیری آمریکا رقم زده شد.اقدام دولت در تامین مایحتاج ملت و اداره امور کشور بدون وقفه و برخورد قاطع قوه قضاییه با وطن فروشان نیز اتفاقات مثبت دیگری بود که ناکامی دشمنان صهیونی آمریکایی را تشدید کرد.قطعا به زودی با یاری خداوند منان رژیم خبیث صهیونیستی نابود و آمریکا هم ضعیف تر و منفورتر از قبل خواهد شد.رحمت خدا بر تمام شهدای عزیز جنگ رمضان و نصرت و پیروزی برای دلاور مردان و رزمندگان ایران و جبهه مقاومت در برابر تروریست های آمریکایی و صهیونی
محمدعلی روشنمدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین
@roushanonline
عده ای جنایتکار که انتهای هنرشان آنچه بود که تمام دنیا در اپستین مشاهده کرد در توهم ذاتی خود بر آن شدند با تحمیل جنگی وحشیانه ملتی با ریشه و اصیل و کشوری با هزاران سال تاریخ و تمدن و فرهنگ را به خیال باطلشان از نقشه جغرافیا و تاریخ ملت ها حذف کنند و در این راه اولین تیرهای خصم را بر پیکره فرماندهان ارشد کشور و در راس آن فرماندهی معزز کل قوا وارد کردند و امروز حدود یک ماه از آغاز ماجرا گذشته و نه تنها حذف مورد نظرشان اتفاق نیفتاد بلکه به برکت خون های پاک شهیدان جنگ رمضان که مظلومانه بر زمین جاری شد همانگونه که دیده بان همیشه بیدار انقلاب و حکیم فرزانه ما رهبری شهید در خصوص بعثت ملت از سوی پروردگار پیش بینی کرده بود اتحادی دیدنی و بسیار مقدس در جامعه شکل گرفته که بدون هراس از نمایش های جنگنده های آمریکایی ، در پشتیبانی از نیروهای مسلح خیابان ها و میادین شهری را با شعارهای حیدر حیدر تسخیر و مشت های محکمی بر دهان وطن فروشان بی غیرت و یاوه گویان زدند.مردم ایران و نیروهای مقتدر مسلح و امنیتی کشور در حالی دست برتری جمهوری اسلامی را در این نبرد به جهانیان نشان دادند که دلارهای استکبار با در اختیار گرفتن رسانه های جهان از آمریکا یک قدرت شکست ناپذیر ساخته بودند و امروز به برکت رهبری داهیانه شهید سید علی خامنهای و رزم شجاعانه دلاوران ارتش و سپاه و بسیج و فراجا و مجاهدت های فرزندان اطلاعاتی ایران و حضور بی نظیر و قدرتمند مردم شریف ایران در صحنه ، پایان افسانه شکست ناپذیری آمریکا رقم زده شد.اقدام دولت در تامین مایحتاج ملت و اداره امور کشور بدون وقفه و برخورد قاطع قوه قضاییه با وطن فروشان نیز اتفاقات مثبت دیگری بود که ناکامی دشمنان صهیونی آمریکایی را تشدید کرد.قطعا به زودی با یاری خداوند منان رژیم خبیث صهیونیستی نابود و آمریکا هم ضعیف تر و منفورتر از قبل خواهد شد.رحمت خدا بر تمام شهدای عزیز جنگ رمضان و نصرت و پیروزی برای دلاور مردان و رزمندگان ایران و جبهه مقاومت در برابر تروریست های آمریکایی و صهیونی
محمدعلی روشنمدیرمسئول پایگاه خبری نماینده آنلاین
@roushanonline
۲K
۱۳:۰۵
شهدا نه تنها مظهر اقتدار ، دلیل افزایش برکتند
در ترجمان مقام عظمای شهید همان آیه الهی ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون کافیست و هر آنچه دیگر گفته شود به یقین در ادامه معنا و تفسیر آن آیه مبارکه است.شهادت با ارزش ترین ، گرانبهاترین ، بالاترین و پر رنگ ترین مدال افتخاری است که از جانب یگانه بی همتا و قادر متعال به آن کس که لایقش باشد تعلق می گیرد.شهادت ، وصال بی واسطه با پروردگار مهربان و ارحم اراحمینی است که هر چه بر مسیر خلاف او باشد محکوم و منهدم و معدوم خواهد بود لذا بدون هیچ تردیدی شهادت حیات جاودانه است و شهید ، منتخبِ شاهدِ همیشگی و ابدیست که نظر نمیکند جز به وجه الله.یکی از ویژگی های این مدال بی مانند آنست که به طبقه و قشر و صنف و سن و سال و جنسیت خاصی اختصاص ندارد.کودک سه روزه و دو ماهه هم به انتخاب الهی شهید میشود و جوان و پیر مردان هم به شهادت نائل میشوند.به تعبیر زیبای پدر امت که با شهیدان زیست و نهایتا شهادتی چون جد شهیدش سیدالشهدا و عموی شهیدش بدرالشهدا نصیبش گشت ، شهدا مظهر اقتدار کشور عزیز ما هستند و باید به صراحت باور داشت شهیدانمان نه تنها مظهر آن اقتدار بلکه سبب و دلیل بزرگ برای برکت این سرزمین هستند.در غروب پنجشنبه ۲۷ فروردین سلام و درود نثار میکنیم به ارواح پاک و بلند همه شهدا ، شهیدان صدر اسلام ، شهیده دفاع از ولایت علی و همسرشان شهید محراب امیرالمؤمنین امام علی ، حضرت ثارالله و شهدای کربلا ، شهدای دفاع از خاک ایران ، شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای ترور ، شهدای مدافع سلامت ، شهدای خدمت ، شهدای مدافع امنیت ، شهدای مدافع حرم ، شهدای هسته ای ، شهدای طریق القدس ، شهدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه ، شهیدان کودتای آمریکایی صهیونیستی دی ماه ۱۴۰۴ و شهدای عزیز جنگ تحمیلی رمضان اعم از هموطنان شریف و مهربان و دوست داشتنی ، دانش آموزان و نوگلان پاک و پرپرشده مدرسه شجره میناب ، نظامیان و امنیتی ها و فرماندهان مخلص خصوصا رهبر شهیدمان و جان ایرانمان شهید سید علی حسینی خامنهای که همه آنها شهدای اقتدار ملت آریایی عاشورایی ایران قوی می باشند و به ارواح طیبه آنها صلوات می فرستیم:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهماز خداوند میخواهیم مجاهده و پاسداشت از خون های شهیدان مظلوم را در تقدیرمان قرار دهد تا به عنایت او به زیر سایه حضرت بقیة الله توفیق انتقام از جنایت پیشه گان وحشی و متجاوزان و ساخت بهتر ایران مقاوم و قدرتمند را نصیب ما گرداند و پایان زندگی دنیایی را شهادتی که مطلوبش است مقدر گرداند.اللهم عجل لولیک الفرجمحمدعلی روشن @roushanonline
در ترجمان مقام عظمای شهید همان آیه الهی ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون کافیست و هر آنچه دیگر گفته شود به یقین در ادامه معنا و تفسیر آن آیه مبارکه است.شهادت با ارزش ترین ، گرانبهاترین ، بالاترین و پر رنگ ترین مدال افتخاری است که از جانب یگانه بی همتا و قادر متعال به آن کس که لایقش باشد تعلق می گیرد.شهادت ، وصال بی واسطه با پروردگار مهربان و ارحم اراحمینی است که هر چه بر مسیر خلاف او باشد محکوم و منهدم و معدوم خواهد بود لذا بدون هیچ تردیدی شهادت حیات جاودانه است و شهید ، منتخبِ شاهدِ همیشگی و ابدیست که نظر نمیکند جز به وجه الله.یکی از ویژگی های این مدال بی مانند آنست که به طبقه و قشر و صنف و سن و سال و جنسیت خاصی اختصاص ندارد.کودک سه روزه و دو ماهه هم به انتخاب الهی شهید میشود و جوان و پیر مردان هم به شهادت نائل میشوند.به تعبیر زیبای پدر امت که با شهیدان زیست و نهایتا شهادتی چون جد شهیدش سیدالشهدا و عموی شهیدش بدرالشهدا نصیبش گشت ، شهدا مظهر اقتدار کشور عزیز ما هستند و باید به صراحت باور داشت شهیدانمان نه تنها مظهر آن اقتدار بلکه سبب و دلیل بزرگ برای برکت این سرزمین هستند.در غروب پنجشنبه ۲۷ فروردین سلام و درود نثار میکنیم به ارواح پاک و بلند همه شهدا ، شهیدان صدر اسلام ، شهیده دفاع از ولایت علی و همسرشان شهید محراب امیرالمؤمنین امام علی ، حضرت ثارالله و شهدای کربلا ، شهدای دفاع از خاک ایران ، شهدای انقلاب اسلامی ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای ترور ، شهدای مدافع سلامت ، شهدای خدمت ، شهدای مدافع امنیت ، شهدای مدافع حرم ، شهدای هسته ای ، شهدای طریق القدس ، شهدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه ، شهیدان کودتای آمریکایی صهیونیستی دی ماه ۱۴۰۴ و شهدای عزیز جنگ تحمیلی رمضان اعم از هموطنان شریف و مهربان و دوست داشتنی ، دانش آموزان و نوگلان پاک و پرپرشده مدرسه شجره میناب ، نظامیان و امنیتی ها و فرماندهان مخلص خصوصا رهبر شهیدمان و جان ایرانمان شهید سید علی حسینی خامنهای که همه آنها شهدای اقتدار ملت آریایی عاشورایی ایران قوی می باشند و به ارواح طیبه آنها صلوات می فرستیم:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهماز خداوند میخواهیم مجاهده و پاسداشت از خون های شهیدان مظلوم را در تقدیرمان قرار دهد تا به عنایت او به زیر سایه حضرت بقیة الله توفیق انتقام از جنایت پیشه گان وحشی و متجاوزان و ساخت بهتر ایران مقاوم و قدرتمند را نصیب ما گرداند و پایان زندگی دنیایی را شهادتی که مطلوبش است مقدر گرداند.اللهم عجل لولیک الفرجمحمدعلی روشن @roushanonline
۱.۷K
۱۳:۵۳