۶۰
۲۱:۱۱
ترامپ دیوانه و متوهم با کشوری که چند روز پیش اعلام کرد از بین رفته میخواد مذاکره کنه
واقعا چیزی که میزنه ساقیش کلاهبرداره!
@rozesefr
واقعا چیزی که میزنه ساقیش کلاهبرداره!
@rozesefr
۶۰
۷:۴۶
۶۲
۲۱:۱۵
۷۲
۷:۰۲
طرفدارهای سس خرسی خجالت نکشیدید در کشوری که دیروز ۹ میلیون نفر از شهروندانش فریاد No king سردادن شعار دادید king Reza Pahlavi رو سردادید؟
@rozesefr
@rozesefr
۵۶
۱۳:۳۹
هیچ میدونستید یه نفر بخواد امروز توی امریکا ۶۰ لیتر بنزین بزنه باید به پول ما بیشتراز ۸۰ میلیون تومان پول بده؟
الان یه عده باز میگن نه اونجا درآمدا بالاست، خودروهاشون با کیفیت و فلان
برو تحقیق کن ببین درآمد به این قیمت چه نسبتی داره!
@rozesefr
الان یه عده باز میگن نه اونجا درآمدا بالاست، خودروهاشون با کیفیت و فلان
برو تحقیق کن ببین درآمد به این قیمت چه نسبتی داره!
@rozesefr
۵۵
۷:۲۰
ابر قدرت بودن خوب یا بد!
چین به این موضوع رسیده است که ابرقدرت بودن هزینههای فراوان و اضافی دارد، به همین دلیل احتملا اصلاً علاقهای به تک ابر قدرت بودن ندارد و به دنیای چند قطبی اعتقاد دارد.
همچنین از تجربه افول آمریکا به دلیل تلاش و هزینه سرسامآور برای ابرقدرت ماندن درس گرفته و آمریکا نیز این موضوع را متوجه شده است.
به همین دلیل است که امریکا دائم میخواهد کشورهای دیگر را به مناقشات خودش وارد کند. مثلاً از اروپا میخواهد مقابل روسیه بایستد از ناتو میخواهد در مقابل ایران وارد شود و کشورهای شرقی مقابل چین و کره شمالی!
چین به این موضوع واقف شده است که راه ورود به کشورها اقتصاد است و در این صورت است که میتواند ابر قدرتی خودش رو تثبیت کند و به اصطلاح یک مدیریت ۳۶۰ درجه ایجاد کند.
@rozesefr
چین به این موضوع رسیده است که ابرقدرت بودن هزینههای فراوان و اضافی دارد، به همین دلیل احتملا اصلاً علاقهای به تک ابر قدرت بودن ندارد و به دنیای چند قطبی اعتقاد دارد.
همچنین از تجربه افول آمریکا به دلیل تلاش و هزینه سرسامآور برای ابرقدرت ماندن درس گرفته و آمریکا نیز این موضوع را متوجه شده است.
به همین دلیل است که امریکا دائم میخواهد کشورهای دیگر را به مناقشات خودش وارد کند. مثلاً از اروپا میخواهد مقابل روسیه بایستد از ناتو میخواهد در مقابل ایران وارد شود و کشورهای شرقی مقابل چین و کره شمالی!
چین به این موضوع واقف شده است که راه ورود به کشورها اقتصاد است و در این صورت است که میتواند ابر قدرتی خودش رو تثبیت کند و به اصطلاح یک مدیریت ۳۶۰ درجه ایجاد کند.
@rozesefr
۳۰
۸:۲۴
در مذاکره چه چیزی مهم تر است؟
در مذاکره اینکه چه شخصی برود و چگونه مذاکره کند خیلی مهم نیست!مهم این است که نتیجه چه چیزی میشودما فقط نگاهمان به شروط رهبرمان است که نقض نشود
باید بدانیم طرف مقابل استادِ شیطانیِ خلف وعده است!
@rozesefr
در مذاکره اینکه چه شخصی برود و چگونه مذاکره کند خیلی مهم نیست!مهم این است که نتیجه چه چیزی میشودما فقط نگاهمان به شروط رهبرمان است که نقض نشود
باید بدانیم طرف مقابل استادِ شیطانیِ خلف وعده است!
@rozesefr
۱۴
۲۱:۳۰
مسأله اصلی اتفاقات این روزها چیست؟
غرامت، عوارض و هر چیزی که در جنگ رمضان شروع شده بخش کوچکی از ماجرای ابرقدرتی ایران است که تازه شروع شده ولی حقیقتا مسأله اصلی اینها نیست.
مسأله اصلیِ این روزها این است که «مردم رهبری» کردند!
موضوعی که در هیچ زمان از تاریخ رخ نداده، در عصر حضرت موسی (ع) وقتی مردم ۱۰ شب رهبر نداشتند به گذشته خود برگشتند و مصرزدگان گوساله پرستی را باب کردند، در عصر پیامبر(ص) هم وقتی پیامبر به شهادت رسید، شنیدهایم که چه شد و پس از آن چه عاشوراها که اتفاق نیافتاد!
ولی امروز مردم نه به گذشته برگشتند و نه غربزدگان توانستند اقدامی کنند، مردم شبهایی که کشور رهبری نداشت در خیابان رهبری کردند.
بنا به گفته رهبر شهید انقلاب، «مردم مبعوث» شدند.
«اگر حادثهای برای این کشور پیش بیاید به توفیق الهی، خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد برای مقابله با حوادث، کار را مردم تمام خواهند کرد» (امام خامنهای)
این اتفاقات و تجمعات شبانه بزرگترین دعای فرجی است که تاکنون اتفاق افتاده و هنوز هم ادامه دارد.
@rozesefr
غرامت، عوارض و هر چیزی که در جنگ رمضان شروع شده بخش کوچکی از ماجرای ابرقدرتی ایران است که تازه شروع شده ولی حقیقتا مسأله اصلی اینها نیست.
مسأله اصلیِ این روزها این است که «مردم رهبری» کردند!
موضوعی که در هیچ زمان از تاریخ رخ نداده، در عصر حضرت موسی (ع) وقتی مردم ۱۰ شب رهبر نداشتند به گذشته خود برگشتند و مصرزدگان گوساله پرستی را باب کردند، در عصر پیامبر(ص) هم وقتی پیامبر به شهادت رسید، شنیدهایم که چه شد و پس از آن چه عاشوراها که اتفاق نیافتاد!
ولی امروز مردم نه به گذشته برگشتند و نه غربزدگان توانستند اقدامی کنند، مردم شبهایی که کشور رهبری نداشت در خیابان رهبری کردند.
بنا به گفته رهبر شهید انقلاب، «مردم مبعوث» شدند.
«اگر حادثهای برای این کشور پیش بیاید به توفیق الهی، خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد برای مقابله با حوادث، کار را مردم تمام خواهند کرد» (امام خامنهای)
این اتفاقات و تجمعات شبانه بزرگترین دعای فرجی است که تاکنون اتفاق افتاده و هنوز هم ادامه دارد.
@rozesefr
۱۸
۱۴:۳۸
چرا ترامپ نیاز آتشبس دارد؟
۱. شروع جام جهانی، تا هر سکو به سکوی آتش علیه او تبدیل نشود!۲. فرصت برای احیای خودش۳. فرصت برای مذاکره هستهای و ...۴. زمان لازم برای اقدامات اقتصادی علیه کشور و ایجاد نارضایتی۵. خروج از جنگی بلند مدت قبل از انتخابات آینده کشورش و یا حتی بلند مدتتر۶. مقاومت مردم ایران و نبود هیچگونه راهحلی برای خروج از جنگ
برخی این موارد قطعا همانطور که ما میدانیم، مذاکره کنندگان کشورمان بیشتر میدانند و حتما تدابیر دارند.
@rozesefr
۱. شروع جام جهانی، تا هر سکو به سکوی آتش علیه او تبدیل نشود!۲. فرصت برای احیای خودش۳. فرصت برای مذاکره هستهای و ...۴. زمان لازم برای اقدامات اقتصادی علیه کشور و ایجاد نارضایتی۵. خروج از جنگی بلند مدت قبل از انتخابات آینده کشورش و یا حتی بلند مدتتر۶. مقاومت مردم ایران و نبود هیچگونه راهحلی برای خروج از جنگ
برخی این موارد قطعا همانطور که ما میدانیم، مذاکره کنندگان کشورمان بیشتر میدانند و حتما تدابیر دارند.
@rozesefr
۹
۷:۰۷