امروزاز زندگیاز خندهی گلاز سرمای زمستان لذت ببرزندگی پُر است از شادیهای کوچکآنها را دریاب
صبح بخیر
@rrogaa
صبح بخیر
@rrogaa
۳.۲K
۵:۴۷
جمله دوست دارم رو از کسی که دوستش داری دریغ کن چون: وقتی باهم پیتزا میخورید ،وقتی شیرکاکائوتو شریک میشی باهاش ،وقتی باهم میرین گردش ،وقتی اولین بار همو نبوسید ،وقتی باهم دنبال اتوبوس میدَوین. همه این زمانها تو داری بهش عشقتو ابراز میکنی پس وقتی میتونی بهش با عمل نشون بدی دوستش داری چرا با عمل ثابتش نمیکنی؟! گفتن دوست دارمِ کلامی مهم نیست.@rrogaa 
۲.۹K
۲۰:۰۴
سراغ رفیقاتون و اونایی که دوسشون دارید رو دیر به دیر نگیرید...آدما باید اون موقعی باشن که باید باشن وگرنه بودن که مهم نیست؛ کجا و کی بودن مهمه
این بود وصیت من به شما
@rrogaa
این بود وصیت من به شما
@rrogaa
۳K
۲۰:۰۷
اونجایی که قویتر از بهونههات بودی؛اونجایی که باورت نکردن و باز هم ادامه دادی؛اونجایی که تلاش میکردی و هیچکس تورو نمیدید، اونجایی که حرفهای پشت سرت رو میشنیدی و سکوت میکردی؛ دقیقا همون روزا داشتی رشد میکردی؛ ممنون ِ خودت باش بابت ِ کسی که این روزها هستی
@rrogaa
@rrogaa
۲.۹K
۲۰:۱۳
دختر نزار قبانی در مورد باباش میگه: «تو گند زدی به زندگی من! هر مردی اومد تو مسیرم، با تو مقایسهش کردم و از چشمم افتاد».
بابای خوب هم یه بدیایی داره گویا
@rrogaa
بابای خوب هم یه بدیایی داره گویا
@rrogaa
۳.۲K
۲۰:۲۲
داستایفسکی تو شبهای روشن میگه چطور ممکنه زیر آسمون به این قشنگی مردمی به این پلیدی زندگی کنن! بدون افکت، تماشایی!
@rrogaa
@rrogaa
۲.۹K
۱۴:۱۱
یه بار از عموم پرسیدم من کی باید کنار بکشم؟ گفت به موقعش جوونتر ها بهت میگن
انیمیشن ماشینها
@rrogaa
@rrogaa
۲.۸K
۱۶:۰۶
بازارسال شده از Ahmad@sh
@rrogaa
۲۲۰
۱۳:۴۰
سفارش فوری و باصرفه و باکیفیت غذا و قهوه و نوشیدنی با کلی تخفیف های ویژه و لحظه آخری
https://psa.snappfood.ir/refer?referrer=1ryR3N4RQd
https://psa.snappfood.ir/refer?referrer=1ryR3N4RQd
۱.۶K
۱۵:۵۱
ارزشمندترین دارایی ما، آنهایی نیستند که در دست داریم؛دوستان و همکاران و آنهایی اند که بیچشمداشت کنارمان میمانند.
اگر روزی آنها را از دست دهیم، از ارزششان کم نمیشود؛تنها خود را از نور حضورشان تهی کردهایم.
پس…مراقب باشیم.مراقب گنجهای زنده زندگیمان.....
@rrogaa
اگر روزی آنها را از دست دهیم، از ارزششان کم نمیشود؛تنها خود را از نور حضورشان تهی کردهایم.
پس…مراقب باشیم.مراقب گنجهای زنده زندگیمان.....
@rrogaa
۴۸۴
۱۱:۴۴