به گزارش روابط عمومی اداره صمت:همزمان با یکم تیرماه روزملی اصناف مهندس سعیدی بخشدار محترم مرکزی به همراه روسای ادارات صمت ،تعزیرات حکومتی،فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و معاون مرکز بهداشت با حضور در اتاق اصناف ضمن خدا قوت به پرسنل آن مجموعه با رئیس اتاق به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف دیدار نموده و ضمن تبریک این روز با تقدیم هدایایی از خدمات و زحمات ایشان قدردانی نمودند.
۷
۱۵:۳۸
۵
۶:۲۳
۴
۶:۲۳
۴
۶:۲۳
۵
۶:۲۳
۵
۶:۲۳
۶
۶:۲۳
۱۰
۷:۳۱
۱۰۲
۱۹:۱۹
۱
۲۱:۴۳