بازارسال شده از
۱
۴:۱۱
۲۳۲
۱۲:۰۹
بازارسال شده از satari9_last1401_1402
۲۸
۱۲:۱۴
هوالباقی
دانش آموز گرامی آقای طاها سعادت رضایی
درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم.برای شما و خانواده محترمتان صبر و برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش مسئلت داریم.
دبیرستان شهید ستاری
دانش آموز گرامی آقای طاها سعادت رضایی
درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم.برای شما و خانواده محترمتان صبر و برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش مسئلت داریم.
دبیرستان شهید ستاری
۲۳۰
۱۸:۲۰
معاونت پرورشی دبیرستان شهید ستاری
۲۳۰
۶:۲۶
معلوم بود امروز روز آخرش بود
معلوم بود آقای ما را زهر دادند
وقتی که می آمد عبایش بر سرش بود
شهادت امام رضا«علیه السلام» تسلیت باد
۲۲۹
۶:۴۴
بازارسال شده از Deleted Account
۳
۶:۴۵
باسلام واحترام
قابل توجه دانش آموزانی که قبول شهریور ماه هستند.گواهینامه پایان دوره متوسطه اول (سیکل) آماده هست.اولیای محترم دانش آموزان قبولی شهریور ماه جهت دریافت سیکل به مدرسه مراجعه نمایید.
لازم به ذکر هست که سیکل فقط به پدر یا مادر تحویل داده می شود
قابل توجه دانش آموزانی که قبول شهریور ماه هستند.گواهینامه پایان دوره متوسطه اول (سیکل) آماده هست.اولیای محترم دانش آموزان قبولی شهریور ماه جهت دریافت سیکل به مدرسه مراجعه نمایید.
لازم به ذکر هست که سیکل فقط به پدر یا مادر تحویل داده می شود
۲۲۸
۵:۱۱
باسمه تعالی
سخنی با دانش آموزانوقت خداحافظی رسیده!ولی برای شما آغاز راهه…من از دور به تماشای تلاش های شما می ایستم تا ببینم چگونه فردا را می سازید…ببخشید من رو اگه گاهی سرتون داد زدم….ببخشید اگه گاهی صبور نبودم….ممنونم برای همه دعاهایی که برام کردید و من در همه لحظات زندگیم انرژی زیبای شما رو دیدمامیدوارم تونسته باشم بهتون یاد بدم که بین خوبی ها و بدی ها فاصله بذاریداین که اشتباهاتتون رو تکرار نکنید و ازشون درس بگیرید!و این که بعد از تجربه ای نقطه بذارید و برید سر خط!امیدوارم که تونسته باشم درس زندگی، معرفت، جوانمردی و بزرگی رو بهتون یاد داده باشم.شما رو به خدای بزرگ می سپارم!
سخنی با دانش آموزانوقت خداحافظی رسیده!ولی برای شما آغاز راهه…من از دور به تماشای تلاش های شما می ایستم تا ببینم چگونه فردا را می سازید…ببخشید من رو اگه گاهی سرتون داد زدم….ببخشید اگه گاهی صبور نبودم….ممنونم برای همه دعاهایی که برام کردید و من در همه لحظات زندگیم انرژی زیبای شما رو دیدمامیدوارم تونسته باشم بهتون یاد بدم که بین خوبی ها و بدی ها فاصله بذاریداین که اشتباهاتتون رو تکرار نکنید و ازشون درس بگیرید!و این که بعد از تجربه ای نقطه بذارید و برید سر خط!امیدوارم که تونسته باشم درس زندگی، معرفت، جوانمردی و بزرگی رو بهتون یاد داده باشم.شما رو به خدای بزرگ می سپارم!
۵۷۰
۱۸:۰۶
باسمه تعالی
سخنی با والدین
یک درخت میتواند شروع یک جنگل باشد؛
یک لبخند میتواند آغازگر یک دوستی باشد؛
یک دست میتواند یاریگر یک انسان باشد؛
یک واژه میتواند بیانگر هدف باشد؛
... یک شمع میتواند پایان تاریکی باشد؛
یک خنده میتواند فاتح دلتنگی باشد؛
امید میتواند رافع روحتان باشد؛
یک نوازش میتواند راوی مهرتان باشد؛
یک زندگی میتواند خالق تفاوت باشد؛
امروز آن "یک" باشید...
سلام : خیلی به دنبال یک متن زیبا و درخورشما اولیای محترم گشتم و احساس کردم متن بالا برایتان شایسته ترین و کامل ترین چیزی است که من در ذهن میپرورانم
بابت تمامی همکاری ها " همراهی ها وتلاشی که دراین مدت همزمان با من داشتید سپاسگزارم.با آرزوی بهترین ها برای فرزندانتان که حال تکه هایی از وجود من هم هستندو با گذر زمان مهر و علاقه من حتی ذره ایی نسبت به وجودشان کم نمی شود. حلالم کنید.بدرود
سخنی با والدین
یک درخت میتواند شروع یک جنگل باشد؛
یک لبخند میتواند آغازگر یک دوستی باشد؛
یک دست میتواند یاریگر یک انسان باشد؛
یک واژه میتواند بیانگر هدف باشد؛
... یک شمع میتواند پایان تاریکی باشد؛
یک خنده میتواند فاتح دلتنگی باشد؛
امید میتواند رافع روحتان باشد؛
یک نوازش میتواند راوی مهرتان باشد؛
یک زندگی میتواند خالق تفاوت باشد؛
امروز آن "یک" باشید...
سلام : خیلی به دنبال یک متن زیبا و درخورشما اولیای محترم گشتم و احساس کردم متن بالا برایتان شایسته ترین و کامل ترین چیزی است که من در ذهن میپرورانم
بابت تمامی همکاری ها " همراهی ها وتلاشی که دراین مدت همزمان با من داشتید سپاسگزارم.با آرزوی بهترین ها برای فرزندانتان که حال تکه هایی از وجود من هم هستندو با گذر زمان مهر و علاقه من حتی ذره ایی نسبت به وجودشان کم نمی شود. حلالم کنید.بدرود
۵۸۸
۱۸:۰۶