استاندار سیستان و بلوچستان: سرمایهگذاری در انرژیهای تجدیدپذیر، راهکاری برای توسعه صنایع خرد در استان
️استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از سرمایهگذاران و فعالان بخش خصوصی بر اهمیت فعالیت صنایع خرد با تکیه بر توان انرژیهای تجدیدپذیر در استان تأکید کرد.
️به گزارش روابط عمومی استانداری، منصور بیجار در نشست امروز خود با سرمایهگذاران و فعالان بخش خصوصی کشور در حوزه انرژی های نوین که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: «احداث نیروگاههای تجدیدپذیر برای صنایع مختلف از جنبههای اقتصادی توجیه مناسبی دارد و میتواند وضعیت ناترازی انرژی را بهبود بخشد.»
️این نشست که با محوریت احداث نیروگاههای خورشیدی و بررسی چالش های دیگری نظیر مدیریت آبهای سطحی و سیلابها در شهرهای چابهار و کنارک برگزار گردید، فرصتی برای فعالان بخش خصوصی بود تا طرحها و ایدههای خود را به اشتراک بگذارند. بیجار همچنین بر لزوم همکاری نزدیک میان بخش دولتی و خصوصی برای تحقق این پروژهها تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرحها، زمینههای جدیدی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در استان فراهم خواهد شد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
http://splus.ir/ravabet_sb
https://ble.ir/sb_ostan
https://t.me/ostansb
https://eitaa.com/ravabetsb
https://rubika.ir/ravabet_sbe
۵.۶K
۳:۵۴
۵.۷K
۳:۵۵
هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان به عنوان هسته برتر شناخته شد
معاون وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش کشور،هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان را به عنوان هسته مرکزی برتر معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری،در متن تقدیر معاون وزیر کشور از محمود ملاشاهی،مدیر هسته گزینش و گزینشگران آن،آمده است:
با سلام و احترام
ضمن گرامیداشت پانزدهم دی ماه،سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی«ره» در امر گزینش و تشکیل این نهاد انقلابی ،از آنجا که بر اساس بررسی ها و ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد هسته های گزینش تابعه وزارت کشور ،هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان به عنوان هسته برتر شناخته شده است فرصت را مغتنم شمرده ،به پاس قدر دانی و کسب مقام برتری در بین هسته ها از اهتمام و تلاش های ارزنده جنابعالی ،اعضا و همکاران گزینشگر آن هسته تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است با نصب العین قرار دادن منویان مقام معظم رهبری«مدظله العالی» ،توجه به قوانین و ضوابط امر گزینش و منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در راه خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
https://ble.ir/sb_ostan
https://t.me/ostansb
https://eitaa.com/ravabetsb
https://rubika.ir/ravabet_sbehttp://splus.ir/ravabet_sb
با سلام و احترام
۵.۶K
۱۶:۵۲
۵.۴K
۱۶:۵۴
نشست هم اندیشی برای بهسازی محیط شهری،به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری،برگزار شد
به گزارش روابط عمومی استانداری،عطا الله اکبری در این نشست بر اهمیت نقش دستگاه و نهادهای متولی برای ورودی جدی به مساله تسریع در جمع آوری زباله های شهر و پاکسازی سطحی شهرهای استان،تاکید کرد.
️در این نشست که صبح امروز در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد،تمهیدات لازم در جهت بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان برای این مساله،هم اندیشی انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
https://ble.ir/sb_ostan
https://t.me/ostansb
https://eitaa.com/ravabetsb
https://rubika.ir/ravabet_sbehttp://splus.ir/ravabet_sb
۵.۹K
۱۶:۵۶
#سفر_وفاق#دیار_وفاق
https://dolat.ir/detail/455820@PadDolat
۵.۸K
۱۸:۴۹
رایزنیهای استاندار سیستان و بلوچستان به ثمر نشست| طرح رزاق با رویکردی نوین و مدلی متفاوت اجرا میشود
با اجماع نظر دستگاههای ملی و استانی، طرح ساماندهی فروش سوخت مازاد استان موسوم به طرح رزاق، بازنگری و با رویکردی متفاوت اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری؛ منصور بیجار “استاندار” از نخستین روزهای شروع به کار خود، دستور داد تا طرح ساماندهی سوخت در یک کمیته ویژه و تخصصی بررسی شود. رهاورد بازنگری آن، اجرای این طرح با مدلی متفاوت برای افزایش بهرهمندی بیشتر مردم از ظرفیتهای مرز و بهبود وضعیت معیشت شهروندان سیستانی و بلوچستانی است.
گفتنی است؛ با موافقت مقامات ملی، اجرای طرح فروش سوخت مازاد در استان با رویکردی نوین و مدلی متفاوت باحمایت شورای راهبردی،شورای تامین و مجمع نمایندگان استان و با همراهی دستگاه های متولی در سطح ملی و استانی و با نظارت دستگاه های نظارتی، اجرا می شود.
جزییات بیشتر این خبر مهم بزودی منتشر خواهد شد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید:
https://ble.ir/sb_ostan
https://t.me/ostansb
https://eitaa.com/ravabetsb
https://rubika.ir/ravabet_sbehttp://splus.ir/ravabet_sb
۶.۱K
۲۱:۲۵
در سفر رئیسجمهور به استان،اقدامات مهمی از جمله افتتاح بزرگراه زابل-زاهدان، پیگیری وضعیت فرودگاه چابهار، آغاز فعالیت منطقه آزاد سیستان،انجام خواهد شد.
۶.۳K
۱۷:۰۳
سيستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان: در سفر رئیسجمهور به استان،اقدامات مهمی از جمله افتتاح بزرگراه زابل-زاهدان، پیگیری وضعیت فرودگاه چابهار، آغاز فعالیت منطقه آزاد سیستان،انجام خواهد شد.
استاندار سیستان و بلوچستان:
در سفر رئیسجمهور به استان،اقدامات مهمی از جمله افتتاح بزرگراه زابل-زاهدان، پیگیری وضعیت فرودگاه چابهار، آغاز فعالیت منطقه آزاد سیستان،انجام خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری، استاندار سیستان و بلوچستان از افتتاح بزرگراه زابل-زاهدان و پیگیری وضعیت فرودگاه چابهار در سفر رئیسجمهور خبر داد و گفت: در دور نخست سفر رئیسجمهور به این استان پهناور، مهمترین مشکلات استان به همراه ظرفیتها بررسی خواهد شد و در دور تکمیلی سفر، رئیسجمهور به بررسی ظرفیتها و چالشهای پیشروی شمال استان خواهد پرداخت.
منصور بیجار افزود: با حضور رئیسجمهور، بزرگراه زابل-زاهدان افتتاح خواهد شد و منطقه آزاد سیستان نیز بهطور رسمی فعالیتش را آغاز خواهد کرد. دکتر پزشکیان همچنین از روند توسعه کریدورهای جنوبی و ساحلی که در دولت چهاردهم شتابی مضاعف یافته، بازدید خواهد کرد.
استاندار تصریح کرد: مسائل حوزه آموزش با تأکید بر اهمیت عدالت آموزشی، توسعه ظرفیتهایی نظیر بندر شهید بهشتی، توجه ویژه به زیرساختهای گردشگری و نواحی صنعتی استان، و توسعه مبادلات مرزی و تقویت نقشآفرینی استان در توسعه محور شرق از دیگر موضوعاتی است که با حضور رئیسجمهور و هیئت دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در پایان خاطر نشان کرد:پیگیری وضعیت فرودگاه چابهار که اقدامات مهمی برای آن طی رایزنیهای وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و ارتش انجام شده نیز از دیگر موضوعاتی است که در این سفر پیگیری خواهد شد.
ما را در فضای مجازی دنبال کنید :
https://ble.ir/sb_ostan
https://t.me/ostansb
https://eitaa.com/ravabetsb
https://rubika.ir/ravabet_sbehttp://splus.ir/ravabet_sbhttps://t.me/ostansb/22334
در سفر رئیسجمهور به استان،اقدامات مهمی از جمله افتتاح بزرگراه زابل-زاهدان، پیگیری وضعیت فرودگاه چابهار، آغاز فعالیت منطقه آزاد سیستان،انجام خواهد شد.
۶.۹K
۱۷:۰۳
#سیستان_وبلوچستان_در_مسیر_پیشرفت
۶.۳K
۸:۲۳