آدم نچسب و آدم چسب جفتشون رو مخن. 
۲۰۹
۱۷:۴۹
پاچیدم


۲۶۲
۱۰:۵۲
دنیا جهان بخت تو بله و روبیکا کانال زده،
بعد بگو این جنگ برکت نداشت! 🫵
۴۳۴
۱۹:۳۵
تــومـان.
ارزی که با اسمش داره میگه کجاس!
ارزی که با اسمش داره میگه کجاس!
۲۱۲
۱۷:۴۵
خوب سرگرم اسکرول اینستا شدین کلکا
۱۶۹
۱۵:۵۵
بالاتر از سیاهی حسین رنگی نیست..
۱۰۳
۱۷:۵۹
به یارو گفتن بابات مرده، گفت: ایول تیریپ مشکی!! سیاهی امام حسین باید نماد عزا باشه نه زرق و برقی برای جلب توجه.
۳۸۰
۱۶:۵۳
معادله توحیدی.
۷۰
۱۲:۱۹
هیچی برای یه دیکتاتور شیرین تر از بـله قـربان نیست.. تو هم یه دیکتاتوری؟
۳۰
۱۸:۰۲
هرجا میری علی الاصول میپاچه تو صورتت
بنازم قدرت گفتمان سازیو
" />
۲۹
۱۸:۵۲