،سلام بچه ها تا اطلاع ثانوی مدارس به دلیل کرونا تعطیل هست . پس برای هدایت تحصیلی و غیره مراجعه نکنید
۱۴
۱۴:۳۰
سلام 





دانش آموزان عزیز به موارد زیر توجه کنید 









۱_ در پروفایل حتما نام ونام خانوادگی نوشته شود ۲_همگی در لینکی که میفرستم یعنی هفتم رشد وارد وعضو شود امسال دانش آموزان دبیرستان ستاره دانش و رشد دوباره یکی شده ودر یک شیفت درس می خوانند پس سریع عضو بشید تا وارد کلاس های هشتم سال جدید شده ودر سامانه شاد هم بتونید عضو بشید .
۱۴
۲۰:۱۲
سلام صبح آدینه تون بخیر دانش آموزان عزیز هرچه سریعتر به کانال که فرستادم برید چون کانال ستاره به زودی پاک میشه
۱۴
۵:۱۵
ستاره دانش پایه هفتم
https://ble.im/dabirestan_e_roshd_1
به کانال رشد بپیوندید.
۱۵
۵:۱۶
بچه های گلم پیوستن به رشد رو به دوستانتون اطلاع رسانی کنید . متشکرم
۱۷
۶:۴۴
ساجدی: سلام قابل توجه دانش اموزای عزیز پایه هشتم دبیرستان رشد چه اونایی که از ابتدا رشد بودن و چه اونایی که از ستاره وارد شدند . فردا چهار شنبه از ساعت ۹تا ۱۲ فرصت دارند برای دریافت کتابهاشون به مدرسه مراجعه کنند . دیر تر و زود تر از موعد مقرر هم مراجعه نکنید چون جوابگو نخواهیم بود ممنون مقصودی
ساجدی: سلام فردا حتما برای دریافت کتاب مراجعه کنید .
۱۷
۱۸:۲۹
سلام
۱۷
۱۸:۲۹
فردا برای دریافت کتاب مراجعه کنید
۱۷
۱۸:۲۹
به کانال رشد ورودی هشتم بپیوندید.
۱۷
۱۸:۳۰