لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
عکس پروفایل شمعش
۲۳۹ عضو

شمع

لحظه به لحظه گویم،زیرشکنجه گویم،یامرگ یا خمینی! یامرگ یا خامنه ای!
قلم، سلاح است! وجنگیدن باسوختن از رنجها،ان شاءالله شهادت رابه دنبال دارد!
نوشته های یه بانوی طلبه ازسردغدغه... از سر دل...
@bdayyani
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۳۰ خرداد
بازارسال شده از نوسان
undefinedهم‌اکنون در مراسم شب پنجم محرم؛
استاد یزدان‌پناه:طبق فرهنگ قرآنی اگر خلاف امر و خواسته ولیّ خدا، پیش برویم، عنایت خدا گرفته می‌شود.
طبق آیات قرآن اینکه بدانیم نظر رهبری و ولی فقیه چیست و خلاف آن عمل کنیم، اینگونه نمی‌شود جنگی الهی را پیش برد و بایست تقوا پیشه کرد.
به مسئولین محترمی که دغدغه ولایت را دارند عرض می‌کنم، برای سعادتتان منویات و خواسته رهبر معظم انقلاب را پیش ببرید.@Navasantv

۱

۱۷:۵۹

۳۱ خرداد
thumbnail
بسم الله

والله والله والله این روزها محرم سال شصت و سه هجری است!
والله بالله تالله هنوز هم سخنان ولی جامعه را تحریف میکنند!
والله بالله تالله هنوزهم جبهه یزیدی درمقابل جبهه حسینی شمشیر میزند!
والله انحراف دین توسط عمامه به سر ها هم رقم میخورد!
بالله عاشورا رقم میخورد و ما در توهم اینکه با مختار و توابین بودن بعدا همه چی را جبران میکنیم، نشسته ایم به تماشا!
تالله خواص و نخبگان مردم و ولی فقیه را به مقتل میبرند و با قاتلین لبخند میزنند!
والله جارچیان فریاد میزنند خارجی ها دارند می آیند اما اهل بیت علیهم السلام اند که به اسیری رفته اند!...
بشکند حلقوم و قلم کسی که دم از اسلام و چادر و حجاب و زیست طلبگی میزند اما برای سران جبهه یزیدی دعا هم میکند!...
و خدا حفظ کند کسانی را که در جنگ ترکیبی یک تنه ایستادند برای حق!




undefinedble.ir/join/BnLVUtLyxp

۱۵۷

۴:۳۷

شمع
undefined بسم الله والله والله والله این روزها محرم سال شصت و سه هجری است! والله بالله تالله هنوز هم سخنان ولی جامعه را تحریف میکنند! والله بالله تالله هنوزهم جبهه یزیدی درمقابل جبهه حسینی شمشیر میزند! والله انحراف دین توسط عمامه به سر ها هم رقم میخورد! بالله عاشورا رقم میخورد و ما در توهم اینکه با مختار و توابین بودن بعدا همه چی را جبران میکنیم، نشسته ایم به تماشا! تالله خواص و نخبگان مردم و ولی فقیه را به مقتل میبرند و با قاتلین لبخند میزنند! والله جارچیان فریاد میزنند خارجی ها دارند می آیند اما اهل بیت علیهم السلام اند که به اسیری رفته اند!... بشکند حلقوم و قلم کسی که دم از اسلام و چادر و حجاب و زیست طلبگی میزند اما برای سران جبهه یزیدی دعا هم میکند!... و خدا حفظ کند کسانی را که در جنگ ترکیبی یک تنه ایستادند برای حق! undefinedble.ir/join/BnLVUtLyxp

در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمی‌شود.

۱ تیر
بازارسال شده از رساخیز
undefinedمسئله اصلی در شرایط فعلی نه لبنان است نه تنگه هرمز، نه آژانس، نه پولهای بلوکه شده،موضوع از پنجشنبه به بعد یک چیز هست
به امر امام جامعه گردن خواهید گذاشت یا نه؟
و مهمتر از پزشکیان که به صراحت در این دو روز حرفش را زده و سرنوشتش معلوم هست، سردار قالیباف است@Rasakhiz

۱

۲۰:۴۹

۲ تیر
کثیف ترین صحنه ای که این روزها دیدم تماس تصویری جناب قالیباف از ژنو با خانواده شهدای میناب بود!...

undefinedble.ir/join/BnLVUtLyxp
undefined۲
undefined۱
undefined۱

۳۳

۱۳:۴۲

شمع
undefined گفتند این undefined #سینه_زنان_حسینی برای بشار اسد میجنگند؛ اما نمیدانستند اینها پای undefined #مکتب_عاشورا درس #عزت_و_غیرت را مشق کرده اند! غیرت روی عقیله بنی هاشم سلام الله علیها؛ غیرت روی تک تک دختران و بانوان مملکتشان، علی الخصوص مرزنشینان!... غیرت روی ذره ذره خاک وطن شون! undefinedعزت اسلام و مسلمین رو عزیزتر از جان میدونستندundefined undefinedundefinedundefined به قول مداح: برمیگردیم دمشق به زودی، به زودی، به زودی زیـنــبــ!... undefinedundefinedundefined #به_اراده_حیدر undefined undefined ble.ir/join/BnLVUtLyxp
این شب ها #شهدای_خان_طومان
رو یاد کنیم...
چقدر جاشون خالیه، نه؟!؟!...


اگه طلبه باشیم و کارگر آقاامام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ با قلم و کلام، با حجاب و عفاف، با پرچمداری، با خونخواهی دفاع میکنیم از مرز #اسلام_ناب !...




undefinedble.ir/join/BnLVUtLyxp

۲۳

۱۸:۵۱

بازارسال شده از نمدینه🦋 محصولات نمدی
thumbnail
امشب همون شبه...
او زیر بیرق ابالفضل العباس علیه السلام بود...



undefinedble.ir/join/NDQxODhkNTundefinedble.ir/join/BnLVUtLyxp

۲

۱۹:۰۳

بازارسال شده از نمدینه🦋 محصولات نمدی
thumbnail

۲

۱۹:۰۳

۳ تیر
بازارسال شده از زهرا فقیه ☫
thumbnail
https://farsnews.ir/user1709100977656141865/1782211055957046340سلام و وقت بخیراین نامه، مطالبه از شورای عالی امنیت ملی جهت بازگشایی صحن علنی مجلس هست.این روزها که بیشترین نگرانی رو از وضع کشور و مذاکرات داریم بسته بودن مجلس اصلا به صلاح نیست.با حمایت از کارزار و ارسالش برای دیگران در این مطالبه گری سهیم باشیم.حتی با پرینت کردن QR code که در تصویر میبینید و پخش اون در تجمعات میتونید در این کار سهیم باشید.
مراحل کار در فارس من:امضا کنیم و بازخورد مثبت ثبت کنیم و دکمه‌ ی بازنشر رو بزنیم که بیشتر دیده بشه

۱

۷:۵۷

کاش هشت اسفند ماهم میخوندیم

امشبی را شه دین در حرمش مهمان است
عصر فردا بدنش زیر سم اسبان است
مکن ای صبح طلوع!... undefinedundefinedundefinedundefined


undefinedble.ir/join/BnLVUtLyxp
undefined۱

۲۹

۱۹:۳۹