🫣 چقد ضایع. چرا انقدر ترسوئم؟ با هر صدایی میپرم.🥶 چقدر تنبلم. فریز شدم حوصله هیچکاریو ندارم
کسی نفهمه انقدر مدیریت بحرانم ضعیفه
چقد ناامیدم. خاک تو سرم
چقدر بهم ریختم. از من بعیده🥸 آبروی هرچی آدمو بردم
ببین تروخدا همه اکی شدن، من هنوز گیجم
وای چقدر از بقیه عقب افتادم
احساسات ترس، غم، گیجی، مردد بودن، فریز شدن، اضطراب داشتن، ... همشون توی این شرایط طبیعیه. ولی مدل و میزانش بین آدم به آدم تفاوت داره.خودشفقتی توی این شرایط یعنی:بجای اینکه خودمونو سرزنش کنیم، با خودمون همدلی داشته باشیم. با خودمون مهربون باشیم. احساساتمونو معتبر بدونیم و با درکی خردمندانه بخودمون عشق بدیم. در شرایط سختی هستیم...
@shadakousha
http://shadakousha.ir
09201239987
02156953905
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
۱۲۴
۹:۰۲
جدای از اتفاقات زندگی، باز هم دوست داشتنی و با ارزش هستیم.
وقتی ناملایمات زندگیو تجربه میکنیم و ازش رنج میبریم، شفقت به خود، صدای مهربون و حمایتگریه که از درون بهمون کمک میکنهتا: زیبایی و معنا رو پیدا کنیم...
@shadakousha
http://shadakousha.ir
09201239987
02156953905
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
وقتی ناملایمات زندگیو تجربه میکنیم و ازش رنج میبریم، شفقت به خود، صدای مهربون و حمایتگریه که از درون بهمون کمک میکنهتا: زیبایی و معنا رو پیدا کنیم...
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
۱۳۳
۴:۵۳
همه بخش های من.m4a
۰۱:۰۶-۲.۰۷ مگابایت
هیچ بخشی از ما بد نیست
ذهن ما شبیه یک خانوادست. یک سیستم با بخشهای مختلف. بخشهایی که هر کدوم به شیوه خودشون تلاش میکنن از ما محافظت کنن.
اما در کنار همه این بخشها، ذهن ما یک رهبر هم داره: خود.
خود با همهی بخشها مهربون، همدل و کنجکاوه. وقتی گم نشه و بتونه رهبر بمونه، بخشها هم آرومتر میشن.
( شرایط #اضطرابی )
@shadakousha
http://shadakousha.ir
09201239987
02156953905
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
ذهن ما شبیه یک خانوادست. یک سیستم با بخشهای مختلف. بخشهایی که هر کدوم به شیوه خودشون تلاش میکنن از ما محافظت کنن.
اما در کنار همه این بخشها، ذهن ما یک رهبر هم داره: خود.
خود با همهی بخشها مهربون، همدل و کنجکاوه. وقتی گم نشه و بتونه رهبر بمونه، بخشها هم آرومتر میشن.
( شرایط #اضطرابی )
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
۱۵۸
۱۳:۴۲
سوال اول خودشفقتی.m4a
۰۰:۴۸-۱.۵۴ مگابایت
اگه با خودم مهربون باشم و به خودم شفقت داشته باشم، یعنی برای خودم دلسوزی میکنم؟ یعنی دچار خود ترحمی میشم؟ قربانی بازی؟
توی این صوت درمورد این مسئله مهم صحبت میکنم
#خودشفقتی
@shadakousha
http://shadakousha.ir
09201239987
02156953905
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
#خودشفقتی
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
۱۵۵
۸:۰۴
سوال دوم خودشفقتی.m4a
۰۱:۰۳-۱.۹۹ مگابایت
🦦 مهربونی با خود، آدمو منفعل میکنه؟
توی این صوت درمورد این مسئله مهم صحبت میکنم
#خودشفقتی
@shadakousha
http://shadakousha.ir
09201239987
02156953905
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
#خودشفقتی
ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
۱۳۳
۱۱:۴۹
معمولا توی جلسات مشاوره، بیشترین تعجب مراجع وقتیه که میفهمه نه تنها اجتناب از احساسات ناخوشایند، ضرورتی نداره، بلکه همین اجتنابه که داره بهش آسیب میزنه...باید به هیجاناتمون توجه کنیم و بهشون فضا بدیم بتونن خودشونو بروز بدن. چه بصورت واضح چه بصورت نمادین. حرکت، رقص، هنر، نوشتن.. یا از همه مهمتر: فضاسازی درونی. (اگه مدتهاست از هیجانات ناخوشایندتون اجتناب کردید، خیلی خیلی آهسته و با احتیاط سراغش برید. ممکنه تخلیه هیجانی شدید فراتر از تحمل باشه و اذیتتون کنه. بهتره از رواندرمانگر کمک بگیرید همراهیتون کنه.)
@shadakousha
http://shadakousha.ir تعیین وقت مشاوره تلفنی/ تصویری:
09201239987
02156953905ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
۱۲۹
۱۰:۴۵
روزانه صدها فکر مختلف میاد توی ذهنمون. فکر کردن، فرآیند کاملا طبیعی ذهنه.
وقتی فکرهای ناخوشایند میان توی ذهنمون، به معنای این نیست که کارکرد ذهنمون اشتباهه یا یه مشکلی داره. اتفاقا نشونه کارکرد سالم ذهنه. ذهن سالم فکر میسازه. فکر خوشایند، ناخوشایند، خنثی..
افکار مختلف میان و میرن. کافیه بهشون اجازه بدیم بیان و برن.کافیه ما باهاشون نریم ...
@shadakousha
http://shadakousha.ir تعیین وقت مشاوره تلفنی/ تصویری:
09201239987
02156953905ارتباط مستقیم در بله: @Shaadaa
وقتی فکرهای ناخوشایند میان توی ذهنمون، به معنای این نیست که کارکرد ذهنمون اشتباهه یا یه مشکلی داره. اتفاقا نشونه کارکرد سالم ذهنه. ذهن سالم فکر میسازه. فکر خوشایند، ناخوشایند، خنثی..
افکار مختلف میان و میرن. کافیه بهشون اجازه بدیم بیان و برن.کافیه ما باهاشون نریم ...
@shadakousha
۱۲۳
۱۵:۴۲
سوال سوم خودشفقتی.m4a
۰۰:۵۷-۱.۸ مگابایت
خودشفقتی همون خودخواهیه؟ میترسم به خودم مهربونی کنم و ناخواسته به دیگران آسیب بزنم..
توی این صوت درمورد این مسئله مهم صحبت میکنم
#خودشفقتی
@shadakousha
http://shadakousha.ir
09201239987
02156953905
ارتباط مستقیم در بله جهت تعیین وقت مشاوره: @Shaadaa
#خودشفقتی
ارتباط مستقیم در بله جهت تعیین وقت مشاوره: @Shaadaa
۱۱۴
۹:۰۷
آسیب پذیری، بردن یا باختن نیست. داشتن شجاعت برای نمایش خود و دیده شدن است. آن هم وقتی هیچ کنترلی روی آنچه رخ می دهد نداریم...
تعیین وقت: @shaadaa
@Shadakousha
۱۴۴
۱۲:۲۹
تائوی بیماری مزمن
این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
مبتلایان به بیماریهای مزمن (صرع، دیابت، اماس، لوپوس و...)
کسانی که از "جنگیدن" با علائم بدنی خسته شدهاند و دچار فرسودگی روانی گشتهاند.
افرادی که احساس میکنند هویت و شادیشان زیر سایهی بیماری گم شده است.
کسانی که به دنبال یک نقشه راه علمی و در عین حال معنوی برای مدیریت انرژی روزانهشان هستند.
دوره شش هفته ای تائوی بیماری مزمن شامل موارد زیر است:
ثبت نام و دسترسی به فایلها:
به عزیزانی که علاقمند هستن اطلاع بدید
۱۶۷
۷:۵۶