۲۴۳
۱۹:۰۴
به ۳۱ خرداد ۱۴۰۵جلسه هفتگی باشگاه کوهنوردی شقایق
نشست باشگاه کوهنوردی شقایقموضوع جلسه: بررسی برنامه صعود سرخاب و تصویب تقویم تابستانی۱. گزارش برنامه صعود:جناب آقای مسعود ابراهیمی گزارش فنی مربوط به برنامه صعود قله سرخاب را ارائه نمودند. این برنامه تحت نظر و سرپرستی جناب آقای شهرام مهدوی تدوین شده است.۲. برنامهریزی فصلی:پس از بررسی دقیق، برنامههای عملیاتی فصل تابستان (ماه های تیر، مرداد و شهریور) به طور کامل جمعبندی و نهایی شد.۳. تصمیمات اتخاذ شده:- تایید تقویم صعود تابستان.- تاکید بر رعایت پروتکلهای آمادگی جسمانی قبل از شروع برنامهها.
روابط عمومی باشگاه کوهنوردی شقایق
@shaghayeghmc
۲۳۶
۴:۴۷
۲۳۷
۴:۴۷
۲۹۴
۶:۲۹
یکم تیرماه ۱۴۰۵ خورشیدیتمرین دوشنبه های باشگاه شقایق / قله بیجی به سرپرستی : آقای امید جوکار
دیروز روزی که کوه بیجی (عظیمیه) شاهد دو رویکرد متفاوت از عشق و نظم بود. در باشگاه کوهنوردی شقایق، ما فقط برای تماشای منظره به کوه نمیرویم؛ ما برای شناخت محدودیتهای خودمان به کوه میآییم.دیروز، مسیر صعود به بیجی به دو جریانِ پرحرارت تقسیم شد:در یک سو، گروهی بودند که با ریتمی آرام و مستمر، لذتِ حرکت در دل طبیعت و تمرینات همیشگی خود را دنبال میکردند؛ گویی هر قدم، درسی برای پایداری بود.اما در سوی دیگر، جریانِ «آمادگی برای رسیدن به قله» جریان داشت. گروهی که با کولههای سنگین، وزنِ هدف را بر دوش کشیدند. آنها با تمرینات اینتروالِ ، ضربان قلب خود را به مرزهای تواناییشان رساندند. جابهجایی از یال شرقی به یال غربی، تنها یک مسیر نبود؛ بلکه یک تمرین برای سازگاری بدن با شرایط دشوار بود.چرا این سختی؟
روابط عمومی باشگاه کوهنوردی شقایق
@shaghayeghmc
۱۵۱
۳:۲۲
۱۵۱
۳:۲۲
۱۵۱
۳:۲۲
۱۵۱
۳:۲۲
۹۷
۱۹:۲۶
۹۵
۱۹:۲۹