با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان به اطلاع می رسانیم چنانچه دانش آموزی مشکل یا کار اداری دارد فردا یک شنبه ۹۹/۲/۲۱از ساعت ۹ تا۱۲ در اموزشگاه هستیم لطفا با حفظ پروتکل های اجتماعی ودر صورت کار ضروری به اموزشگاه مراجعه شود
۲۴
۱۱:۵۷
با سلام با توجه به اتمام زمان ثبت نام کتب درسی دانش آموزانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند در اسرع وقت به سایت مربوطه مراجعه نموده و ثبت نام نمایند در صورت عدم ثبت نام عواقب ناشی از آن بر عهده خود اولیا می باشد
۲۳
۲۰:۲۱
باسمه تعالی اطلاعیه مهم و فوریبا سلام و احترامضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، بر اساس تصمیم شورای ملی مدیریت بیماری کرونا کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه غیر از (مدارس استثنایی ، مراکز پیش دبستانی ، مدارس شبانه روزی و مدارس روستا مرکزی )از ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی خواهد شد. در این رابطه توجه عزیزان را به نکات ذیل جلب می کنم.۱- حضور دانش اموزان در مدارس کاملا اختیاری است.۲- حضور مدیران ، معلمان ، دبیران و همه عوامل اجرایی مدرسه با رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل و آیین نامه های اجرایی مدارس الزامی است.۳- کلیه مدارس با استفاده از همه ظرفیتهای شهرستانی/ منطقه ای ( فرمانداریها و بخشداریها، مراکز بهداشتی درمانی ، هلال احمر، سپاه، بسیج، گروه های مردم نهاد، دهیاریها و ...) و استفاده از سرانه بهداشتی واریز شده حداکثر تا روز جمعه تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۹ بصورت کامل ضد عفونی و گند زدایی شوند. رعایت موارد مندرج در دستورالعمل ضروری است ۴- استفاده از ماسک و ترجیحا دستکش و رعایت فاصله گذاری برای معلمان و دانش اموزانی که وارد مدرسه می شوند الزامی است.۵- رعایت موارد مندرج در دستورالعمل مرتبط با زنگ تفریح، ساعت ورزش و بوفه مورد تاکید می باشد(ساعت ورزش و زنگ تفریح مطابق روال قبل نبوده و بوفه کاملا تعطیل می باشد)۶- فضای رسانه ای در این مدت مدیریت شود و از ورود افراد غیر مسئول برای تهیه گزارش و خبر در مدرسه جلوگیری شود.۷- شورای مدرسه در اولین فرصت با رعایت نکات بهداشتی تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص آموزش دانش آموزان اتخاذ گردد.۸- برنامه آموزشی دانش آموزان مطابق برنامه درسی و با نظر شورای مدرسه خواهد بود. اولویت حضور با دانش آموزانی می باشد که دسترسی به فضای مجازی ندارند.۹- ترتیبی اتخاذ گردد تااز تجمع خانواده ها در جلوی مدرسه جلوگیری بعمل اید.۱۰- اطلاع رسانی لازم به خانواده ها، دانش آموزان و معلمان صورت گیرد.۱۱_ نصب پوستر های بهداشتی در مکان های مربوط مورد تاکید می باشد ۱۲- هر شهرستان و منطقه یک کلیپ پنج دقیقه ای ازحضور دانش اموزان در مدرسه را با رعایت همه پروتکل های بهداشتی تهیه و به روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش ارسال نماید.۱۳- تشکیل ستاد شهرستانی و منطقه ای مدیریت بیماری کرونا برای روز های چهارشنبه و پنج شنبه ۲۴ و۲۵ اردیبهشت با هماهنگی و حضور فرمانداران و بخشداران با دستور کار باز گشایی مدارس الزامی است. ۱۴_ کلاس های رفع اشکال پایه دوازدهم تا ۱۰ خرداد برگزار می گردد ۱۵_مدیران مدارس به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا برنامه درسی و سرفصل های کتب به صورت کامل اجرا گردد. ۱۶_ هر گونه اعمال نظر شخصی در اجرای دستورالعمل ها بدون رعایت موارد ابلاغی ممنوع می باشد. ۱۷_ برای نظارت بر حسن اجرای دستورالعملهای ابلاغی ناظرین از استان به مناطق اعزام خواهند شد، همکاری با ناظرین استانی مورد انتظار است. ۱۸_مسئولیت حسن اجرای موارد ابلاغی بر عهده شخص مدیر/رئیس اداره می باشد.
محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران۲۳ اردیبهشت ۹۹
محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران۲۳ اردیبهشت ۹۹
۲۳
۱۶:۳۶
اولیای محترم با توجه به بازگشایی مدارس جهت رفع مشکلات درسی دانش آموزانی که دسترسی به فضای مجازی نداشته اند لطفا مطالب زیر را با دقت مطالعه نمایید:۱-حضور در مدرسه صرفا برای رفع اشکال است.دانش آموزانی که از طریق فضای مجازی امکان دریافت پاسخ را دارند و یا مشکل درسی خاصی ندارند به هیچ عنوان مراجعه نکنند۲-دانش آموزانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند مجاز به حضور در مدرسه نیستند.۳-با توجه به تشکیل گروههای درسی از چهارم اسفندماه توسط مدرسه و برگزاری دقیق و منظم جلسات درسی و آزمونهای آنلاین،جهت ایمنی و حفظ جان فرزندان عزیز خود،از مراجعه بی دلیل آنها به مدرسه جدا خودداری فرمایید.۴-سرویس های دانش آموزی در این ایام فعال نخواهند بود و بدلیل اختیاری بودن حضور دانش آموزان،رفت وآمد آنها بعهده اولیای محترم است۵_استفاده از ماسک و دستکش جهت پیشگیری و رعایت مسائل بهداشت فردی الزامی است.
۲۴
۱۲:۱۰
قابل توجه اولیا و دانش آموزان لطفا در صورت نیاز به آموزشگاه مراجعه شود رعایت پروتکل اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک الزامی می باشد در صورت نداشتن ماسک و دستکش از ورود به آموزشگاه جلو گیری می شود
۲۵
۱۷:۳۸
اولیای محترم مدرسه شاهد بهشت سلام علیکمضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان به استحضار میرساند بنابر تصمیم اداره آموزش و پرورش رباط کریم و ستاد شاهد مبنی بر جابجایی مدرسه و انتقال آن به مکان جدید به آدرس انتهای ملکی بلوار کمالی روبروی بهداشت مدرسه راحله خواهشمند است جهت برنامه ریزی دقیق , تصمیم خود مبنی بر ادامه تحصیل فرزندتان در مدرسه شاهد با مکان جدید را تا پایان وقت اداری چهارشنبه 99/2/31 به اطلاع آموزشگاه برسانید.نحوه اعلام ادامه تحصیل در مدرسه با مکان جدیدلطفا در گروههای حضور و غیاب کلاسی در واتساپ به صورت زیر اقدام فرمایید.نام ونام خانودگی- ثبت نام می نمایمنام ونام خانوادگی انصراف می دهم
۲۴
۸:۵۰
قابل توجه اولیای گرامی اموزشگاه همان شاهد هست فقط فضا عوض میشود شما فرزندتان در اموزشگاه شاهد بهشت مشغول به تحصیل میشود
۲۵
۹:۴۵
عيدتان خجسته و شادي هايتان پيوسته
۳۳
۲۰:۵۰
با سلام دانش آموزانی که برای شرکت در مسابقات فرهنگی ، هنری کارهای خود را تحویل خانم حلاج نیا داده بودند از روزشنبه به دفتر پرورشی مراجعه کرده و کارهای خودرا تحویل بگیرند،
۳۳
۱۲:۳۲
۳۳
۲۰:۳۷