یک قدم مانده به سال نو…لحظهای ناب که در آن،زمان در آستانهی دگرگونی ایستاده است.زمین نفس تازه میکشد،هوا بوی شکوفه میدهد،و دلها پر از امیدی نو میشود.یک قدم مانده به سال نو،فرصتی است برای نگاهی به پشت سر،برای جمع کردن خاطراتی که ماندگار شدند و رها کردن آنچه باید گذاشت و گذشتعیدتون مبارک خوشگلا_میزاکی
۲۲۸
۱۲:۳۸
بازارسال شده از
۱۴
۸:۴۲
گیف
۰۰:۰۳
۲۴۲
۲۰:۴۷
:)))_میزاکی
۱۹۶
۹:۳۵
بچها میشه زیر این پست قلب مشکی بزارید؟میزاکی
۱۹۹
۹:۳۶
_میزاکی
۱۸۶
۱۵:۴۵
_میزاکی
۲۰۹
۱۵:۴۶
12:12
️تایم فداتون_میزاکی
۲۰۶
۲۰:۴۲
چقدر اینجا خاک خورده...
۳۳
۲۰:۰۰
𝗌𝗁︎𝖺𝖽𝗈𝗐 𝗈𝖿︎ 𝗅︎𝗂𝖿︎𝖾
چقدر اینجا خاک خورده...
وای اره
-رایان / لیلی
۱۳
۱۷:۲۱