بنویسید که جز خون خبری نیست که نیست
به تن این همه سردار سری نیست که نیست
بنویسید که خورشید به گودال افتاد
و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست
آتش از بال و پر سوخته جان میگیرد
زیر خاکستر ما بال و پری نیست که نیست
یک نفر سمت مدینه خبرش را ببرد
پس از این ام بنین را پسری نیست که نیست
یا به آن مادر سرگشته بگویید: نگرد
چون ز گهواره ی اصغر اثری نیست که نیست
تازیانه به تسلای یتیمی آمد
تازه فهمید که دیگر پدری نیست که نیست…
@shia_ir
به تن این همه سردار سری نیست که نیست
بنویسید که خورشید به گودال افتاد
و پس از شام غریبان سحری نیست که نیست
آتش از بال و پر سوخته جان میگیرد
زیر خاکستر ما بال و پری نیست که نیست
یک نفر سمت مدینه خبرش را ببرد
پس از این ام بنین را پسری نیست که نیست
یا به آن مادر سرگشته بگویید: نگرد
چون ز گهواره ی اصغر اثری نیست که نیست
تازیانه به تسلای یتیمی آمد
تازه فهمید که دیگر پدری نیست که نیست…
@shia_ir
۵۵
۱۷:۱۰
حسین جان میخواهم بدانی اینکه امسال برایت گریه میکند همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته خیلی تنهاترخیلی مستاصلترخیلی گم استخیلی پریشان است سهم بیشتری از تو میخواهد
@shia_ir
@shia_ir
۳۳
۲۰:۳۵
امام زمان علیه السلام منتظر ماست
نه اینکه ما منتظر حضرت باشیم؛چون همیشه آدم آماده، منتظر آدم نا آماده است! فرض کنید وقتی دو نفر می خواهند به مجلسی بروند؛ یکی قبراق و لباس پوشیده است اما دیگری دنبال کفش یا کلاه می گردد، حالا واقعاً کدامشان منتظر و آماده اند؟!
آیت الله حائری شیرازی
@shia_ir
نه اینکه ما منتظر حضرت باشیم؛چون همیشه آدم آماده، منتظر آدم نا آماده است! فرض کنید وقتی دو نفر می خواهند به مجلسی بروند؛ یکی قبراق و لباس پوشیده است اما دیگری دنبال کفش یا کلاه می گردد، حالا واقعاً کدامشان منتظر و آماده اند؟!
@shia_ir
۳۹
۲۰:۴۱
علیمی ، پویانفر – خلوت دوتایی.mp3
۰۳:۱۱-۵.۳۲ مگابایت
۴۱
۲۰:۵۴
مادام که تلقی مردم از خود و از دنیا دگرگون نشود تحمل حکومت الهی و علوی را نخواهند داشت!مردم حتی با شهادت #اباعبدالله به علی بن الحسین علیه السلام روی نیاوردند و با کنار زدن یزید به حکومت علوی نپیوستند، که نان و رفاهی که آن ها می خواستند به این ولایت سنگین نیاز نداشت!
استاد علی صفایی حائری
از کتاب وارثان عاشورا
@shia_ir
@shia_ir
۵۱
۱۲:۱۱
امام سجاد(ع)، بیمار و در زنجیر، وقتی گریه مردم را دید، فرمود: «اگر این مردم برای ما گریه میکنند، پس چه کسانی ما را کشتهاند؟»
@shia_ir
@shia_ir
۵۷
۱۲:۱۴
یا این دل شکستهی ما را صبور کن
یا لاأقل بخاطر زینب ظهور کن@shia_ir
یا لاأقل بخاطر زینب ظهور کن@shia_ir
۴۵
۱۳:۵۴
Pouyanfa - Konje Ozlat.mp3
۰۴:۱۱-۳.۸۶ مگابایت
۲۳
۱۸:۵۵
بازارسال شده از کانال سیّد احسان
۴
۱۴:۴۰