۵۵
۱۵:۵۴
۵۶
۱۵:۵۴
۹۸
۱۵:۵۴
۱۰۹
۱۵:۵۴
صبح جمعهتون بخیر قهرمانها
جمعهها یه حس خاص دارن...
انگار زندگی برای چند ساعت آرومتر میشه.خیابونها خلوتترن،عجلهها کمتره،و فرصت بیشتری داریم که حواسمون به خودمون باشه.
شاید بهترین روز هفته برای یک پیادهرویِ آگاهانه، همین جمعه باشه.
بدون عجله...بدون فکر کردن به کارهای عقبافتاده...فقط چند دقیقه برای خودت.
گاهی ما برای همه وقت میذاریم؛برای خانواده، کار، دوستان و مسئولیتها...
اما یادمون میره مهمترین سرمایه زندگیمون، سلامتی خودمونه.
سلامتی زمانی ارزشش رو نشون میده که نباشه.
برای همین خوشحالم که شما ۲۹ روزه دارید به خودتون ثابت میکنید که بدنتون، حال دلتون و آرامشتون ارزش چند دقیقه وقت گذاشتن در روز رو داره.
امروز اگر فرصت داشتید، مسیرتون رو کمی طولانیتر انتخاب کنید...
نه برای کالری بیشتر،نه برای رکورد زدن...
فقط برای لذت بردن از حرکت، از هوا، از زندگی و از اینکه هنوز میتونید قدم بردارید.
پس بریم برای ثبت قدمهای روز بیستونهم.
#الهام_ناصراحمدی#چالش_پیاده_روی#روز_بیست_و_نهم#جمعه#ورزش_روزانه#سلامتی
۱۶۳
۴:۲۴
جمعهها فقط برای استراحت نیستن... 
برای کنار هم بودنن.
برای اون صبحانهای که با عجله خورده نمیشه،برای چاییای که کنار عزیزانت سرد نمیشه،برای خندههایی که لابهلای شلوغی هفته گم شده بودن.

روانشناسها میگن یکی از مهمترین عوامل احساس رضایت از زندگی، کیفیت روابط ماست؛ نه پول بیشتر، نه وسایل بیشتر...
آدمها با محبت زنده میمونن.
پس امروز کمی بیشتر کنار خانواده بشینید،بیشتر حرف بزنید،بیشتر گوش بدید،بیشتر بخندید.
نذارید گرمای خانواده زیر فشار کار و دغدغههای روزمره کمرنگ بشه.
نذارید آدمهایی که دوستشون دارید، فقط همخونه یا همخون شما باشن؛بذارید رفیق روزهای خوب و سخت زندگیتون هم باشن.
بعضی از قشنگترین خاطرات زندگی،دور یک سفره ساده ساخته میشن...نه در مکانهای عجیب،نه با هزینههای زیاد.
امیدوارم امروز سهمتون از زندگی،یک صبحانه خوشمزه،چند دقیقه آرامشو دلهایی باشه که کنار هم گرم میمونن. 🤍
برای کنار هم بودنن.
برای اون صبحانهای که با عجله خورده نمیشه،برای چاییای که کنار عزیزانت سرد نمیشه،برای خندههایی که لابهلای شلوغی هفته گم شده بودن.
روانشناسها میگن یکی از مهمترین عوامل احساس رضایت از زندگی، کیفیت روابط ماست؛ نه پول بیشتر، نه وسایل بیشتر...
آدمها با محبت زنده میمونن.
پس امروز کمی بیشتر کنار خانواده بشینید،بیشتر حرف بزنید،بیشتر گوش بدید،بیشتر بخندید.
نذارید گرمای خانواده زیر فشار کار و دغدغههای روزمره کمرنگ بشه.
نذارید آدمهایی که دوستشون دارید، فقط همخونه یا همخون شما باشن؛بذارید رفیق روزهای خوب و سخت زندگیتون هم باشن.
بعضی از قشنگترین خاطرات زندگی،دور یک سفره ساده ساخته میشن...نه در مکانهای عجیب،نه با هزینههای زیاد.
امیدوارم امروز سهمتون از زندگی،یک صبحانه خوشمزه،چند دقیقه آرامشو دلهایی باشه که کنار هم گرم میمونن. 🤍
۹۲
۴:۳۲
صبح بخیر قهرمانها
فقط یک روز تا پایان چالش باقی مونده...
اما امروز نمیخوام درباره پایان صحبت کنم.
میخوام درباره «بعدش» صحبت کنیم.
چون ارزش واقعی این ۳۰ روز به این نیست که یک چالش تموم بشه...
به اینه که چه چیزی از اون با ما باقی بمونه.
خیلی از آدمها میتونن برای چند روز انگیزه داشته باشن.
اما چیزی که زندگی رو تغییر میده، انگیزه نیست...
سبک زندگیه.
همون تصمیمهای کوچیکی که هر روز گرفته میشن:
هیچکدوم از این کارها به تنهایی معجزه نیستن.
اما وقتی کنار هم قرار میگیرن، کمکم آدم متفاوتی میسازن.
جالبه بدونید بزرگترین تغییرات زندگی معمولاً ناگهانی اتفاق نمیافتن.
آروم آروم شکل میگیرن...اونقدر آروم که گاهی خودمون متوجهشون نمیشیم.
تا یک روز به عقب نگاه میکنیم و میبینیم چقدر تغییر کردیم.
اینکه هر روز چند دقیقه برای خودتون وقت گذاشتید.
در دنیایی که همه برای همه چیز وقت دارن،جز خودشون...
این کار ارزشمنده.
پس امروز رو فقط به چشم روز سیام نبینید.
به چشم شروع مسیری ببینید که قراره خیلی بیشتر از یک ماه ادامه داشته باشه.
فردا آخرین روز چالشه...اما امیدوارم اولین روز یک عادت ماندگار باشه.
#الهام_ناصراحمدی#چالش_پیاده_روی#روز_سی_ام#سلامتی#ورزش_روزانه#سبک_زندگی_سالم
۲۳۸
۴:۱۸
۲۶۵
۱۰:۲۴
۳۱ روز پیش با یک جمله شروع کردیم...
«مسیرِ یکنفره، ارادهی جمعی»
و امروز به آخر این سفر رسیدیم.
یادمه روز اول با این جمله شروع کردیم:
و امروز، بعد از ۳۱ روز، بیشتر از همیشه بهش ایمان دارم.
چون این مسیر فقط درباره پیادهروی نبود...
درباره روزهایی بود که خسته بودیم ولی حرکت کردیم.درباره روزهایی بود که حوصله نداشتیم ولی به خودمون قول دادیم و پای قولمون موندیم.درباره روزهایی بود که فهمیدیم سلامتی، یک انتخاب روزانهست.
و اون جمله قشنگی که این روزها دیدم مدام توی ذهنم تکرار میشه:
و واقعاً همینطوره.
شاید مهمترین چیزی که این ماه به دست آوردیم، چند هزار قدم یا چند عدد روی ترازو نبود...
بلکه این بود که یاد گرفتیم برای خودمون وقت بذاریم.برای بدنمون ارزش قائل بشیم.و وسط شلوغیهای زندگی، خودمون رو فراموش نکنیم.
برنده این دوره، خانم «مریم» عزیز بودند که مرتب و منظم کل این ۳۱ روز رو شات فرستادن، و ترجیح دادند نام کاربری و مشخصاتشون معرفی نشه.
و این بزرگوار با مهربانی، جایزه خودشون رو به شخص دیگری هدیه کردند.
برای مریم عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و از این رفتار قشنگشون واقعاً خوشحال شدم.
و اما حرف آخر...
این کانال برای من فقط یک کانال نبود؛جمعی از آدمهایی بود که تصمیم گرفتن برای خودشون ارزش بیشتری قائل بشن.
امیدوارم بعد از پایان این چالش، همچنان حرکت ادامه داشته باشه...
نه برای من،نه برای جایزه،بلکه برای خودتون.
اگر دوست داشتید بعد از این هم کنار هم باشیم، آموزشها، تمرینها و مطالب ورزشی رو در صفحه اینستاگرامم دنبال کنید.
@skate.znj.elhamnaserahmadi
و این کانال هم همینجا میمونه...
شاید روزی دوباره دور هم جمع شدیم،دوباره یک چالش جدید شروع کردیم،و دوباره کنار هم برای سلامتی قدم برداشتیم.
ممنونم از تکتک شما که این ۳۱ روز همراه من بودید.
براتون سلامتی،آرامش،اراده قویو روزهای پر از حال خوب آرزو میکنم.
به امید دیدار...الهام ناصراحمدی
۷۳
۴:۴۸
۶۶
۹:۳۹