در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
شب است و روبروی من، تمام آبروی من...این قاب، خلاصه تمام آرزوهای من است.در شلوغی این صحن و سرا، انگار خدا به آدم نزدیکتر است.دعاگوی همهتان هستم زیر سایه مولا علی و علمدار و در محضر ارباب...یا حسین (ع)»
۱K
۱۹:۰۸
۱K
۱۹:۰۸
«میگویند توافقی در راه است، "عجیب و غریب" و محرمانه!در حالی که مردم درگیر روزمرگیها و فشارهای اقتصادی و سیاسی هستند، خبرهای ضد و نقیض از توافق با آمریکا، شبیه به قطعات پازلی است که هیچکس تصویر نهاییاش را نمیبیند.
تجربه نشان داده که میوهی #دیپلماسی_پنهان همیشه آنطور که وعده داده شده، شیرین نیست. کاش به جای واژههای دهانپرکن سیاسی، #شفافیت بود تا بدانیم این توافق قرار است باری از دوش مردم بردارد یا تنها معادلات قدرت را جابجا کند؟
سیاست در تاریکی، لزوماً به نفع روشنایی زندگی مردم نیست.»در حکمرانی مدرن، اعتبار یک توافق به "پذیرش عمومی" آن است، نه محرمانه بودنش.امیدواریم این بار، "عجیب بودن" این توافق به معنای معجزهای برای اقتصاد و سیاست مردم باشد، نه فروختن فرصتها در سایه.
و ما چشم به راه حقیقت میمانیم...!»
۱.۴K
۶:۲۳
حکیمان گفتهاند:"حقیقت، نه در زبان سیاستمداران، که در چشمان کودکان شهید نهفته است."علی جان!ببین چه مهمانان عزیزی آوردهایم.در روزهایی که دنیا درگیر "بازی واژهها" و "معاملات پنهانی" است، ما با "حقیقت" به پابوست آمدهایم.زائران پاک پیشه و گشوده لبخند، مهدیس و آتنا و معین، سربازان کوچک نبرد صهیونیسم و آمریکا علیه ایران! داستان شهدای کوچک میناب را دورا دور از رسانه ی ملی دیده و شنیده بودم . اما امروز تمام قد به صلابت مادران و پدرانشان غبطه خوردم. چشمانی اشک بار و توکلی به اندازه عشق به مولا علی در جای جای صحن و سرا ذوق ذوق می کرد.
مطمئنم آمدهاند تا بپرسند: آیا آن توافق "عجیب"، میتواند جوابگوی خون این طفلکان بیگناه باشد؟
آیا لبخند دشمن، به بهای پایمال شدن آرزوهای، #ماکان جاویدالاثر و #مهدیسها و #معین ها و #آتنا ها میارزد؟
وه چه سبز است جایگاه افضلشان در نجف.و چه فضای دل انگیزی است تنفس عطر حضورشان!حتما "قیمت این آرامش، بهای جان یکایک دخترکان و پسرکان مینابی است."
بدانند مسئولان و مذاکر کنندگان!!!توافقی که بوی فراموشی بدهد، در قاموس مولا علی و فرزندش حسین جایی ندارد.»
و ما نایبالزیارهی تمام آرزوهای پرپر شدهایم.»یا علی
۲۷۵
۱۱:۵۴
۹۷۸
۱۱:۵۴
در دنیای پیچیده دیپلماسی امروز، اعتبار هر توافقی نه در کلمات، بلکه در «عمل» است.
نگاهی به پیام اخیر #رهبری، ترسیم مرز دقیق میان امید به گشایش و حفظ هوشیاری ملی است. جایی که عزت، شرط اول هر گامی است.
۱. ایران عجلهای برای پذیرش نهایی ندارد و منتظر است ببیند شروط ذکر شده در عمل چگونه اجرا میشوند.۲. تأکید بر اینکه مذاکرات حضوری آینده، به معنای تسلیم شدن یا پذیرش خواستههای دشمن نیست و میز مذاکره قرار نیست ابزاری برای باج دادن باشد.
و حالا تنها، یک روز پس از امضای توافقنامه الکترونیکی، شرط اول قصه ی نانوشته (#لبنان) نقض شده است.
در دیپلماسی شرطی چه می گذرد؟؟؟کدام پیش شرط کدام است؟ توافق اجباری یا ایستادگی!
۱.۳K
۳:۰۹
ای غریب وفادار!تو نه با دستها، که با تکههای قلبت مسیر را پیمودی تا به ما بفهمانی که وفاداری، یعنی تمام خود را در مسیر یک «حبیب» گم کردن.»تاسوعای حسینی تسلیت باد.
۸۴۱
۶:۱۶
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.