۹۱
۱۶:۲۹
enc_17496510645174255657347.mp3
۰۳:۴۱-۳.۴۱ مگابایت
۹۵
۱۶:۲۹
سُلوکِـــــــاغذ
موسیقی
پیشنهادی
۹۷
۱۶:۲۹
عیدتون مبارک
️
۹۳
۸:۴۶
سُلوکِـــــــاغذ
پیام ناشناس

بیزحمت اینجا یه پیام بدین ببینم لینکش سالمه یا نه
۸۱
۹:۳۵
۶۵
۱۹:۵۵
از اینکه تولدم داشت میفتاد تو این ایام ،حس عجیبی داشتم و ناراحت بودماما با تجربه امروز،فهمیدم تولد در کنار امام حسین جان صفای خیلی بیشتری داره و از الان برای اینکه یه روزی دیگه تولدم تو محرم نیست ناراحتم
همه عمر برندارم سر از این خمار مستیکه هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
ما زنده ایم به عشق تو یا اباعبدالله
«سُلوکِـــــــاغذ»
همه عمر برندارم سر از این خمار مستیکه هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
ما زنده ایم به عشق تو یا اباعبدالله
۳۴
۱۶:۳۵
۲۶
۲۲:۴۰