فکر میکنم فقط منم که ازین باز شدن اینترنت خوشحال نیست
۲۲
۲۰:۴۷
تو اولین اتفاق سیاسی باز هم میبندنش
۲۱
۲۰:۴۸
و باز هم همون اش و همون کاسه ی قدیمه
۲۱
۲۰:۴۹
و هنوزم داریم با فیلتر شکن وارد اینستا و تلگرام و... میشیم
۲۱
۲۰:۴۹
در حال حاضر نمایش این پیام پشتیبانی نمیشود.
۲۲
۸:۴۲
۲۸
۸:۴۲
++++
۱۸
۷:۱۴
بدتر اینه که تو مراسم عزاداری اینطوری شه

۱۰
۷:۱۵
++++++


۱۱
۷:۱۶