۲۵
۷:۳۰
۲۵
۷:۳۴
۲۵
۷:۳۴
۲۵
۷:۴۲
#شعر_ در مورد امام زمان عجسلام سلام بچه ها سلام سلام غنچه هاروی زمین زیبا یه گوشه ای همین جاامام آخر ما آقا و سرور مامهدی صاحب زمان رهبر کل جهانمارو نگاه می کنه همش دعا می کنه
او صاحبِ زمونه اما چرا پنهونهچون بیشتر آدم ها غافل از یادخدابا کارهای زشتشون شدند اسیر شیطونآقا امام زمان یار همه شیعیانوقتی که زشتی رو دید ازدست آنها رنجیدگفت که هنوز یار ندارم عاشق وغم خوار ندارمبچه ها بیدار بشیم باهم دیگه یار بشیمبا هم بگیم حرف خوب انجام بدیم کار خوببا هم بخونیم دعا همه بخواهیم از خداو عجل فرجهم و عجل فرجهم
غرق نور و شادی است
جمکران این روزها
روز میلادت شدهمهدی ای آقای ما!
آسمان را این خبر
شاد و خندان کرده است
کوچههای شهر را
ریسهبندان کرده است
هست لبخندی قشنگ
روی لبهای همه
دوستت داریم ما
واقعاً یک عالمه
جشن میلاد شما
هر کجا برپا شده
هر کجا با نامتان
مثل گل زیبا شده
ای گل گل ھا سلام
مھدی زھرا سلام
آقای مھربونم
دردو بلات به جونم
مکه ای، کربلایی
نميدونم کجایی
اما تا زنده ھستم
منتظرت نشستم
دوستت دارم ھميشه
دلم برات تنگ ميشه
یا مهدی، یا مهدی
از همه گلها بهتری
یا مهدی، یا مهدی
تو گل خوب نرگسی
یا مهدی، یا مهدی
خوشبوتری، از اطلسی
یا مهدی، یا مهدی
امام باغ و شبنمی
یا مهدی، یا مهدی
برای من تو همدمی
یا مهدی، یا مهدی
تویی تو یار و یاورم
یا مهدی، یا مهدی
دستی بکش روی سرم
یا مهدی، یا مهدی
یا مهدی، یا مهدی
یا مهدی، یا مهدی
#شعر_کودکانهشعر نیمه شعبان
مژده مژده بچّه ها
عيد اومده غنچه ها
شده نيمه ي شعبان
اومد امام زمان
امام مهربوني
اون مرد آسموني
همون كه با ظهورش
دنيا ميشه نوراني
بياييد بياييد بچه ها
وقت نماز و دعا
ظهور حضرتش را
همه بخوايم از خدا (2 بار)
اللهم صلّ علي محمد و آل محمد و عجّل فرجهم
نیمه ی شعبان شده***شکوفه باران شده
حضرت نرجس خاتون***خوشحالوخندان شده
بوی گل وگلابه***چشمه عجب پرآبه
هزارهزارفرشته***زمین مثل بهشته
بچه هاجون بهاره***غم دیگه جانداره
مهدی زهرااومد***منجی دلهااومد
باصددرودصدتاسلام***همه میگیم بایک کلام
خوش آمدی به دنیا2***فرزندخوب زهرا2
امام خوب عسگری***بادیدن گل بنی
به خنده گفت توسروری اهل جهان را رهبری
سلام من به مهدی و به قلب آسمانیش
سلام من به پاکی و به لطف و مهربانیش
سلام من به لحظهای که می رسد ظهور او
سلام من به لحظهای که میرسد عبور او
سلام من به بوسهای که میرسد به دست او
سلام من به حضرتی که داده مهر و آبرو
سلام من به قد او سلام من به قامتش
سلام من به دست او به قدرت امامتش
مانند خورشید در پشت ابری
هم باشهامت هم کوه صبری
هم پاک و زیبا هم مهربانی
یعنی امام و صاحب زمانی
هر روز و هر شب در یاد مایی
هم با محبت هم با دعایی
آن چهره ات را میدیدم ای کاش
مهدی(عج)خوبم در قلب من باش
۲۵
۷:۵۱
۲۵
۹:۲۴
۲۵
۹:۲۶
دعا برای امام زمان



۲۵
۱۰:۴۹
قابل توجه خانواده هایی که دارای فرزند هستند
عید سعید غدیر خم پیشاپیش مبارک
۲۶
۲۰:۲۹
۲۶
۸:۲۵