اینو الان از چشمام گرفتم✓

#مالک
#مالک
۱.۸K
۱۹:۲۳
آدامس بخورم و برم بخوابم

#مالک
#مالک
۱.۹K
۱۹:۲۵
درود گرلم🛼
امروز ساعت ۶ بدار شدم و روتین کردم


صبحانه خوردم[نون+کره+مربا+چای]

پرنده هامو تمیز کردم و حاظر شدم 🪽
سوار سرویس شدم و رفتم مدرسه و برگشتم

ناهار خوردم و ظرف ها رو شستم
🫧
اتاقم رو مرتب کردم و رفتم حمام و روتین کردم

۲ قسمت از سریالم رو دیدم و با مامان و بابام از ماهواره فیلم دیدیم

مشقام رو نوشتم و با بصتم چت کردم[بچم سرما خورده
] 

#مالک
امروز ساعت ۶ بدار شدم و روتین کردم
صبحانه خوردم[نون+کره+مربا+چای]
پرنده هامو تمیز کردم و حاظر شدم 🪽
سوار سرویس شدم و رفتم مدرسه و برگشتم
ناهار خوردم و ظرف ها رو شستم
اتاقم رو مرتب کردم و رفتم حمام و روتین کردم
۲ قسمت از سریالم رو دیدم و با مامان و بابام از ماهواره فیلم دیدیم
مشقام رو نوشتم و با بصتم چت کردم[بچم سرما خورده
#مالک
۱.۸K
۱۹:۰۳
ناخن های عزیز دلم براتون تنگ شده

#مالک
#مالک
۱.۹K
۱۹:۰۵
امروز توی راه کلاس زبان خوردم
🫧
#مالک
#مالک
۱.۹K
۱۹:۰۷
الان هم میخوام اینو بخورم و بخوابم

#مالک
#مالک
۱.۹K
۱۹:۰۸
بازارسال شده از
درود بیلینکی:)
چنل قبلی بلک پینک با آمار ۱۰۷۵ بن شد

ممنون میشم این پیام رو فوروارد کنین تا بیلینک ها به چنل ما بیان و من و ادمین ها رو خوشحال کنین🥲
چنل قبلی بلک پینک با آمار ۱۰۷۵ بن شد
ممنون میشم این پیام رو فوروارد کنین تا بیلینک ها به چنل ما بیان و من و ادمین ها رو خوشحال کنین🥲
۶
۹:۰۰
دوستان این چنل دیگه فعالیتی نداره
اگه میخواید میتونید لف بدید یا فعالیت های قبل رو ببینین:)
اگرم کارم داشتید من آیدیم اینه: @Txaxrxa
سال تحصیلی خیلی خوبی رو براتون آرزو میکنم
اینم چنلیه که توش فعالیت میکنم: ble.ir/join/C8NBv6upXo
هبچوقت فراموشتون نمیکنم کیوتاممم بایی🥲
#مالک #ارشد_تارا #تارا
اگه میخواید میتونید لف بدید یا فعالیت های قبل رو ببینین:)
اگرم کارم داشتید من آیدیم اینه: @Txaxrxa
سال تحصیلی خیلی خوبی رو براتون آرزو میکنم
اینم چنلیه که توش فعالیت میکنم: ble.ir/join/C8NBv6upXo
هبچوقت فراموشتون نمیکنم کیوتاممم بایی🥲
#مالک #ارشد_تارا #تارا
۱.۹K
۱۲:۴۴
سلام سلام
۱.۷K
۱۲:۵۸
چطورید قشنگام
۱.۷K
۱۰:۴۸