لوگوی پیام رسان بلهدانلود «بله»
ت
۶۰ عضو

تخــ😉ــتـه ســ✌ــیــاه

با هم تا اوج قله ی افتخار undefinedundefined
مشاهده در اپلیکیشن بلهمشاهده در وب بله
۲۳ اسفند ۱۳۹۸
undefinedدوره آموزش فتوشاپدوره خبرنگاري برخط در سامانه آموزشي فعال ميباشدجهت ثبت نام به ادرس www.beest.ir مراجعه نماييدمهلت ثبت نام در دوره ها: 17 اسفند تا 24 اسفندشروع دوره از 25 اسفند ماه 98 تا 25 فروردين ماه 99سازمان بسيج دانش آموزي كشور

خب بچه ها بدویین از دستش ندین undefinedundefined
undefined @takhtesiaahh

۱۲

۱۵:۵۱

thumbnail
مسابقه داریم اونم چه مسااابقه ای undefinedundefined
اقا بدویین تا جا نموندین undefinedundefined
یه سری هم به سایت beest.ir یا کانال @beestnews در پیام رسان بله بزنین و ببینین که چهههه همه مسابقه آوردیم براتونundefinedundefined
بدویین دیگه...
undefined @takhtesiaahh

۱۲

۱۵:۵۲

thumbnail
میگماundefined
بیاین توی این روزایی که کل کشورمون درگیر بیماری کروناست حواسمون به خودمون، خانوادمون و جامعمون باشه. یکی از بزرگترین کمک هایی که میتونیم به پزشکان و پرستاران و خودمون داشته باشیم همین در خونه موندنه...
لطفااااا در خونه بمونیمundefinedundefinedundefinedundefined

undefined @takhtesiaahh

۱۲

۱۵:۵۲

.إِنِّے أَنَا۠ رَبُّكَ فَٱخْلَعْ نَعْلَيْكَ ۖ إِنَّكَ بِٱلْوَادِ
انگآر خدا در گوشم میگھ:⇣خدات منم ،بیخیآل همہ!((:
#قورت_دادنی
undefined @takhtesiaahh
undefined۱

۱۲

۱۵:۵۳

آخرین جمعه سال هم گذشت نیومدے آقا..undefined
#اللهم_عجّل_لولیڪَ_الفرَج

۱۲

۱۶:۱۷

۲۴ اسفند ۱۳۹۸
thumbnail
و ما پیروز این رزمایش خواهیم بود undefined
ببینید undefined
#کرونا_را_شکست_می_دهیم#سخن_فرمانده undefined
undefined @takhtesiaahh

۱۲

۸:۱۰

Mojtaba Ramezani - Khoda Gharibe (320)(1).mp3

۰۶:۵۶-۱۵.۹۴ مگابایت
خدایی خدا غریبه... undefined
خیلی پیشنهاد میشه undefined
undefined @takhtesiaahh

۱۳

۱۷:۱۶

۲۵ اسفند ۱۳۹۸
اقااا بسه دیگه بیکار تو خونه نشستیم undefined
پاشید... بدویید که میخوایم این سه هفته رو با هم بترکونیم همه چیو مخصوصا کرونا روundefinedوالا... کمی از گشتن در اینستا و تلگرام بیایم بیرون حداقل یه کم کار مفید با گوشی انجام بدیم...
خب تخته سیاهی های گلمون اگه موافقین فقط کافیه #کرونا_را_شکست_می_دهیم یا از اونجایی که همه از خستگانیمundefined ایموجی undefined رو به ایدی زیر بفرستین...

@admiin_takhte_siaahhباااور کنین کارای سختی نیست ولی در عوضش کلی به خودمون کمک میکنیمundefined
بدووووین که دیررر شد...
بر شما واجب است شرکت و نشر در این کار undefined اونم واجب عیینیی

undefined @takhtesiaahh

۱۴

۱۴:۴۳

۲۶ اسفند ۱۳۹۸
دنيا بد نيست ، كم است ...دنيا رنج است اگر اسيرش باشى و سود است اگر اميرش بشى ..


#تلنگر #استاد_صفایی_حائری
undefined @takhtesiaahh

۱۴

۱۳:۰۶

فلسفۀ این بلاها جز این نیست که؛ انسان‌ها متوجه بشوند مدیریت جهان با این افراد فاسد و مفسد امکان ندارد!
•| استاد‌پناهیان |•
#کروناundefined @takhtesiaahhundefinedundefined

۱۴

۱۳:۰۶